Randstand: Τι μισθοί επικρατούν στις ειδικότητες Πληροφορικής στην Ελλάδα;

Γι’ αυτό το σκοπό συνέταξε ένα πίνακα, στο οποίο παραθέτει το εύρος μισθών που αντιστοιχεί στις χαμηλότερες και υψηλότερες ενδεικτικές αποδοχές για τα πιο δημοφιλή επαγγέλματα IT (Οι αποδοχές βασίζονται στον υπολογισμό 14 μεικτών μισθών το χρόνο).  Σύμφωνα με την έρευνα, οι πέντε πιο καλοπληρωμένες ειδικότητες είναι αυτές του IT Director (3.500-5.000 ευρώ), του Architect (2.700-3.500 ευρώ), του Analyst Programmer (1.600-3.200 ευρώ), του Project Manager (2.200-3.200 ευρώ) και του Web Developer (1.000-3.200, με αρκετά μεγάλη διακύμανση).

Καινοτομία και εφαρμογές τεχνολογίας στο νέο Goody’s Burger House

Έχοντας στο επίκεντρο τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή, το νέο κατάστημα προσφέρει νέους πρωτοποριακούς τρόπους παραγγελίας με digital πλατφόρμες: ψηφιακά τραπέζια σε κεντρικά σημεία του καταστήματος αλλά και digital kiosks με μεγάλες touch οθόνες στην είσοδο περιμένουν τους επισκέπτες για να κάνουν τις παραγγελίες εύκολα, γρήγορα και οnline, χωρίς αναμονή στο ταμείο.

Γ. Πιτσιλής, ΓΓ Δημοσίων Εσόδων: Oι ηλεκτρονικές πληρωμές συμβάλουν στην πάταξη της φοροδιαφυγής

Σε αντίστοιχο μοτίβο κινήθηκε και η ομιλία του Απόστολου Βεσυρόπουλου, Αναπληρωτή Τομεάρχη Οικονομικών της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος πρότεινε την επέκταση του πλαστικού χρήματος για την αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

Νέα εποχή για τα Viva Wallet POS

Συγκεκριμένα, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί πλέον είτε να αγοράσει από 159€ είτε να ενοικιάσει από 6,99€ το μήνα το POS που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής του (με μηδενική προμήθεια για όλους τους εμπόρους). Σε προϊοντικό επίπεδο, η Viva εμπλουτίζει την γκάμα των συσκευών της με τα μοντέλα της εταιρείας PAX τα οποία υπόσχονται ακόμη περισσότερες δυνατότητες και κυρίως μεγαλύτερη ταχύτητα στην διαδικασία χρέωσης καρτών.

e-ίδρυση εταιρειών προβλέπει νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομίας

Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, όλα τα απαιτούμενα νομικά έγγραφα για την ίδρυση μιας εταιρείας θα αποδίδονται ηλεκτρονικά στους ενδιαφερόμενους, βάσει μιας πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας υποβολής αίτησης και ελέγχου.

IDG: Καταλύτης τα analytics και το data storage για επένδυση στο cloud

Σύμφωνα με το Enterprise’s 2016 Cloud Computing survey της IDG, οι οργανισμοί  θα επενδύσουν 1,62 εκατ. δολάρια στο cloud, με πλάνο να μεταφέρουν το data storage/management και τα analytics (αναφέρθηκε από το 43% των συμμετεχόντων στην έρευνα) σε αυτό. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τόσο τα παραδοσιακά, όσο και τα νέα μοντέλα cloud, συμπεριλαμβανομένων των Storage-as-a-Service, Disaster Recovery-as-a-Service and Database-as-a-Service.

Η μείωση του cost of ownership, η αντικατάσταση των legacy τεχνολογιών και η επιχειρησιακή συνέχεια είναι οι σημαντικότεροι επιχειρησιακοί στόχοι σχετικά με το cloud. Προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική του cloud, οι οργανισμοί δημιουργούν νέους ρόλους και λειτουργίες, όπως cloud architects/engineers, cloud systems administrators και security architects/engineers. Τέλος, οι ανησυχίες σχετικά με την «τοποθεσία» αποθήκευσης των δεδομένων (αναφέρθηκε από το 43% των συμμετεχόντων στην έρευνα), το cloud security (41%) και το vendor lock-in (21%) επισημαίνονται ως οι σημαντικότερες προκλήσεις αναφορικά με την υιοθέτηση του cloud.

Η DataScouting στο παγκόσμιο συνέδριο της FIBEP

Μεταξύ των ομιλητών ήταν και ο κ. Σταύρος Βολογιαννίδης, ιδρυτής της DataScouting, που παρουσίασε τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στην επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Η DataScouting στήριξε το συνέδριο της FIBEP ως Congress Partner και συμμετείχε και ως εκθέτης με τις λύσεις λογισμικού που διαθέτει για print και broadcast media monitoring, παρουσιάζοντας εξειδικευμένα εργαλεία για logo detection, ad monitoring και αναγνώριση φωνής. Επιπλέον, η DataScouting διοργάνωσε το Super Networking Session (SNS), για 2η χρονιά, μετά την επιτυχία του στο παγκόσμιο συνέδριο της FIBEP στη Βιέννη το 2015.  Και φέτος, συντονίστρια του SNS ήταν η κα Καρακεβά Σοφία, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην DataScouting και μία εκ των επτά Αντιπροέδρων της FIBEP.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κατακύρωσε σε Performance Technologies και Cosmos Business Systems την προμήθεια εξοπλισμού Πληροφορικής

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού κατατέθηκαν πέντε προσφορές, εκ των οποίων οι τρεις αφορούσαν και τις δύο ομάδες εξοπλισμού (Ι & ΙΙ) του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα για τις ομάδες Ι και ΙΙ κατέθεσαν προσφορές οι εταιρείες Performance Technologies, Cosmos Business Systems AEBE και ΟΤΕ, ενώ η IBM Ηellas SA και Neurosoft AE κατέθεσαν προσφορά μόνο για την ομάδα Ι. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας η ΠΚΜ αποφάσισε ότι η πιο συμφέρουσα προσφορά για την ομάδα Ι ήταν της Performance Technologies με συμβατικό τίμημα 111.306,01 ευρώ (με ΦΠΑ 24%), ενώ για την ομάδα ΙΙ μειοδότης ήταν η Cosmos Business Systems AEBE με συμβατικό τίμημα 9.902,64 ευρώ (με ΦΠΑ 24%).

H Koch Equity Development επενδύει 2 δισ. δολάρια στην Infor

Η επένδυση θα παρέχει στην Infor πρόσβαση σε επιπλέον αναπτυξιακά κεφάλαια και θα της επιτρέψει να υλοποιήσει ακόμα περισσότερες καινοτομίες, να διευρύνει το δίκτυο διανομής και να συνεχίσει να αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των enterprise applications. Η επένδυση της Koch αποτελεί άλλη μια ισχυρή επιβεβαίωση της ανάπτυξης και την στρατηγικής που ακολουθεί η Infor, μια διαδρομή που τροφοδοτείται από τις μεγάλες επενδύσεις στα προϊόντα της, την καινοτομία και την επιχειρηματική κουλτούρα. Η επένδυση της Koch αυξάνει σημαντικά την κεφαλαιακή βάση της Infor και παρέχει πρόσβαση σε ένα ευρύ οικοσύστημα επιχειρήσεων, οι οποίες σκοπεύουν να εισέλθουν σε διαδικασία digital transformation.

Η CosmoONE επανασχεδιάζει και αναβαθμίζει τα B2B συστήματά της

Έχοντας ως οδηγό τα σχόλια και τις ανάγκες των πελατών, υλοποιήθηκαν (και υλοποιούνται) αισθητικές, αλλά και λειτουργικές αλλαγές στο User Interface (UI) για τη βελτίωση του “user experience” – που είναι και ο φετινός στόχος του ομίλου ΟΤΕ. Παράλληλα, αναβαθμίζονται οι πληροφοριακές υποδομές της εταιρείας, ήτοι οι servers που φιλοξενούν τις εφαρμογές, τα firewalls και οι σχετικές αναβαθμίσεις των λειτουργικών συστημάτων και των βάσεων δεδομένων, έτσι ώστε να παρέχεται στους πελάτες μια όσον το δυνατόν ποιοτική και ασφαλή υπηρεσία.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν, πώς θα μπορούσαμε να φέρουμε εις πέρας μια τόσο μεγάλη αλλαγή, χωρίς να προκαλέσουμε ενόχληση στους χρήστες μας, με μηδενικό downtime, διατηρώντας τη δυνατότητα στον ενδιάμεσο χρόνο να βελτιώνουμε την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα και να διορθώνουμε όποια minor issues» δήλωσε στο NetFAX ο Χάρης Σκαλκόγιαννης, Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων, cosmoONΕ. Οι αλλαγές εφαρμόστηκαν σε στάδια, με την παράλληλη εφαρμογή bug fixes, δίνοντας στους χρήστες τον απαιτούμενο χρόνο για να ενημερωθούν, να εκπαιδευτούν και να εξοικειωθούν με τις αλλαγές και τις βελτιώσεις στις εφαρμογές.

«Άλλη μια πρόκληση μαζί με την αναβάθμιση των συστημάτων που φιλοξενούν τις Β2Β εφαρμογές μας ήταν και η μεταφορά των χρηστών και των δεδομένων τους σε νέες βάσεις δεδομένων και εφαρμογές, πάλι με μηδενικό downtime. Σε πολλές περιπτώσεις χρειάστηκε να κάνουμε απανωτά migrations για να φτάσουμε στην πιο πρόσφατη έκδοση» συμπληρώνει ο Χ. Σκαλκόγιαννης. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για το redesign των B2B εφαρμογών είναι 12 μήνες, και έξι μήνες για την τεχνολογική αναβάθμιση των συστημάτων. Και τα δύο έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, με το συνολικό τους budget να υπερβαίνει τα 200.000 ευρώ.