Η IBM ξεκίνησε τη λειτουργία του νέου της ερευνητικού κέντρου στο Μόναχο

Στο επίκεντρό των δράσεων του κέντρου θα βρίσκεται η τεχνητή νοημοσύνη (IBM Watson), φροντίζοντας για μια καλύτερη «επικοινωνία» ανθρώπων, μηχανών και υπολογιστών, όπως και η περαιτέρω ανάπτυξη του IoT (Internet of Things) για τη δικτύωση όλο και περισσότερων συσκευών (από smartphones και τηλεοράσεις έως αυτοκίνητα, πλυντήρια, μετρητές και διακόπτες ρεύματος). Το νέο ερευνητικό κέντρο της IBM στο Μόναχο θα κοστίσει σχεδόν 200 εκατ. δολάρια και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει η IBM στην Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια.

Επίσημο λανσάρισμα στην Ελλάδα για τη νέα σειρά smartphone Neffos X της TP-Link

Η νέα σειρά -που αποτελείται από τα Neffos X1 και Neffos X1 Max- είναι εμπνευσμένη από τις αρμονικές γραμμές της φύσης, με το μεταλλικό εξωτερικό περίβλημα (unibody) των Neffos X1 και X1 Max να είναι κομψό, λείο και κατασκευασμένο από υλικά κορυφαίας ποιότητας. Κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια έχει βελτιστοποιηθεί, με τις συσκευές να προσφέρουν αίσθηση οικειότητας και να υπόσχονται την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης.

Tην έκδοση ομολογιακού δανείου ύψους 6 εκ. ευρώ εξασφάλισε η Πλαίσιο Computers

Το δάνειο θα καλυφθεί από τις Eurobank Ergasias A.E. και Eurobank Private Bank (Luxembourg) S.A., ενώ πληρεξούσια καταβολών και εκπρόσωπος των Ομολογιούχων ορίσθηκε η «Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E.».Το ομολογιακό δάνειο θα χρησιμοποιηθεί για την αναχρηματοδότηση του βραχυπρόθεσμου τραπεζικού δανεισμού της εταιρείας.

Νέο ορόσημο από την Ericsson στην πορεία προς το 5G

Η δυνατότητα αυτή επιτρέπει ήδη σήμερα ορισμένες πρώιμες περιπτώσεις χρήσης 5G, χάρη στις οποίες οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι μπορούν να αξιοποιήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης. Ήδη οι Deutsche Telekom, Ericsson και SK Telecom κατασκεύασαν και επέδειξαν από κοινού το πρώτο διηπειρωτικό δοκιμαστικό δίκτυο 5G παγκοσμίως, στο οποίο διατέθηκαν «φέτες» δικτύου (network slices) στην περιοχή κάλυψης του άλλου παρόχου. Tα network slices επιτρέπουν στον πάροχο να προσφέρει μια δικτυακή υπηρεσία σε παγκόσμιο επίπεδο, εξασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις δεν θα χρειάζεται να συνάπτουν ξεχωριστές συμφωνίες με διαφορετικούς παρόχους ανά τον κόσμο για να μπορέσουν να παρέχουν στους δικούς τους πελάτες την ίδια εμπειρία υπηρεσίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στρατηγική συνεργασία της CLOUDBIZ με την Salesforce

Η νέα συνεργασία επιτρέπει στην CLOUDBIZ να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο και μια ολιστική οπτική για τη διαχείριση πελατών, είτε στο φυσικό είτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, παρέχοντας ταυτόχρονα αποτελεσματικές λύσεις CRM και e-commerce που βοηθάνε στη δημιουργία και συνεχή ανάπτυξη μιας βάσης πιστών και ικανοποιημένων πελατών. Η πλατφόρμα Salesforce commerce cloud αποτελεί σήμερα την ψηφιακή ραχοκοκαλιά για εκατοντάδες εταιρείες retail σε όλο τον κόσμο, υποστηρίζοντας τις εμπορικές τους δραστηριότητες σε όλα τα κανάλια διανομής των προϊόντων τους. Στις δυνατότητες τoυ Salesforce commerce cloud περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως τα digital commerce, order management, predictive intelligence και point of sale – όλα στο cloud.

SAP Model Company Services: ολοκληρωμένες λύσεις με το κλειδί στο χέρι για κάθε κλάδο

Με αυτές τις νέες υπηρεσίες οι πελάτες τη εταιρείας μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λεπτομερές process know-how και στην πολυετή εμπειρία της SAP στη διεκπεραίωση projects, επιταχύνοντας και απλοποιώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους των εταιρειών. Κάθε μοντέλο εταιρείας που έχει αναπτύξει η SAP αφορά ένα συγκεκριμένο κλάδο ή συγκεκριμένη περιοχή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.Τα SAP Model Company Services αξιοποιούν το SAP Digital Business Framework, τη συγκεκριμένη για τον εκάστοτε κλάδο αρχιτεκτονική αναφοράς και το SAP Activate. Η SAP έχει αναπτύξει, ήδη, μοντέλα εταιρειών για δέκα επιχειρηματικές δραστηριότητες και κλάδους – όπως για το εμπόριο, τη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου και τις κατασκευές – ενώ συνεργάζεται με τους πελάτες της για την υποστήριξη και άλλων κλάδων μέσα στο έτος.

Το ΕΚ ζητά τη θέσπιση κανόνων και την εισαγωγή κώδικα δεοντολογίας για τα ρομπότ

Η ΕΕ βλέποντας ότι τα ρομπότ και άλλες εκφάνσεις της τεχνητής νοημοσύνης πυροδοτούν μια νέα βιομηχανική επανάσταση θεωρεί ότι δεν μπορεί να αφήσει την εν λόγω αγορά χωρίς κανόνες και ρυθμίσεις. Οι κυριότερες ανησυχίες που απασχολούν την Επιτροπή Νομικών Υποθέσεων του ΕΚ αφορούν τις πτυχές που σχετίζονται με την ασφάλεια και την απασχόληση, ενώ ακολουθούν ηθικά ζητήματα που χρίζουν περαιτέρω σκέψης και διαβούλευσης, όπως και η νομική υπόσταση των ρομπότ.

Στο πλαίσιο αυτό το ΕΚ εξετάζει τη σύσταση ενός ευρωπαϊκού οργανισμού για τη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη, ο οποίος θα παρέχει τεχνογνωσία και εμπειρογνωμοσύνη σε ρυθμιστικά και δεοντολογικά θέματα στην ΕΕ και τα κράτη-μέλη. Παράλληλα, προτείνει τη θέσπιση ενός συστήματος καταχώρησης των προηγμένων ρομπότ όπως κι ενός χάρτη δεοντολογίας που θα δεσμεύει μηχανικούς ρομποτικής, καθώς και την επέκταση της νομοθεσίας περί πνευματικής ιδιοκτησίας και ροής δεδομένων, ώστε να καλύπτονται οι περιπτώσεις έργων που δημιουργήθηκαν από υπολογιστές ή ρομπότ.

Τις απεριόριστες δυνατότητες χρήσης τεχνητής νοημοσύνης στην επιχειρηματική λειτουργία θα τις πληροφορηθείτε σε όλη τους την έκταση στο Artificial Intelligence Conference (www.artificialintelligence.gr), το πρώτο ελληνικό συνέδριο για την τεχνητή νοημοσύνη που διοργανώνεται από την BOUSSIAS στο gazARTE, στις 21 Μαρτίου 2017.

To mytaxi εξαγόρασε το taxibeat

Στο πλαίσιο της εξαγοράς, η mytaxi ενοποιεί την παρουσία της στη διεθνή αγορά των αστικών μεταφορών και ενισχύει περαιτέρω τη θέση της ως η κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικής κλήσης και κράτησης ταξί στην Ευρώπη. Βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών, δεν θα δημοσιευθούν οι λεπτομέρειες της εξαγοράς.
Το Taxibeat, στην Ελλάδα, θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της mytaxi εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε mytaxi.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την ευρωπαϊκή μονάδα, με την ομάδα  να παραμένει στην Αθήνα. Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική, αποτελώντας πόλο έλξης νέων  ταλέντων από τον κλάδο της τεχνολογίας.

Ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Taxibeat, σχολίασε: «Σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα για την Taxibeat. Στην mytaxi, που αποτελεί μια καθιερωμένη, ιδιαίτερα σεβαστή και πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα των εφαρμογών κλήσης και κράτησης ταξί, βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη για την Taxibeat και την ομάδα μας. Μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα και το ίδιο έντονο πάθος για τον κλάδο των μεταφορών».

Προς έγκριση από την Κυπριακή Βουλή «ένεση» 16 εκ. ευρώ στην Cyta Hellas

Η σχετική ενίσχυση έχει κατατεθεί προς έγκριση από την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών και Προϋπολογισμού, η οποία και θα αποδεσμεύσει το σχετικό κονδύλι. Εφόσον δοθεί η έγκριση, το ποσό θα καλύψει μέρος των χρηματοδοτικών αναγκών της Cytas Hellas.

Επιχειρηματική ανάπτυξη με αρωγό το ΙΤ

Σε αυτήν την όλο και αυξανόμενη ανάγκη για μεγαλύτερη και ασφαλή πληροφόρηση οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε αφορούν την ασφάλεια (τόσο σε επίπεδο δεδομένων όσο και σε επίπεδο δικτύων), τη διαχείριση της πληροφορίας και του όγκου της και φυσικά της αποδοχής των αλλαγών που οι τεχνολογικές ανακαλύψεις φέρνουν καθημερινά στα χέρια μας. Όλα αυτά θα πρέπει να είναι κομμάτι μας, “όπλα στη φαρέτρα μας” για την αντιμετώπιση αυτού του ρευστού περιβάλλοντος και όχι τροχοπέδη.

Του Θοδωρή Αντωνόπουλου, ICT Manager της Mεϊδάνης

IT Projects με επίκεντρο τις επιχειρηματικές ανάγκες
Ο χρόνος που πέρασε ήταν μία αρκετά δημιουργική χρονιά που σημαδεύτηκε από την πλήρη μετάβαση της υποδομής όλων των servers μας στο σύννεφο. Λόγω των αναγκών του business profile μας, δεν υπάρχουν περιθώρια downtime, για το λόγο αυτό έγινε ένας σχεδιασμός με full redundancy όσον αφορά τη διασύνδεση και μετάπτωση σε Disaster Recovery Site.

Είμαστε μία αμιγώς ελληνική εταιρεία και στηριζόμαστε σε ελληνικούς παρόχους – ως εκ τούτου επιλέξαμε τη Lancom ως cloud service provider. Έχοντας ήδη υλοποιημένα αντίστοιχα case studies στο portfolio της, ήταν σε θέση να καλύψει τις υψηλές απαιτήσεις μας, καθώς διαθέτουν Data Centers σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ικανοποιώντας  τις προδιαγραφές απόστασης που απαιτούνται για το DRS.

Έχουμε πλέον κλείσει ένα χρόνο στη νέα cloud υποδομή και χωρίς το άγχος για υψηλή διαθεσιμότητα ή επάρκεια υποδομών και τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία μας προχώρησε ένα βήμα παρακάτω και ανέπτυξε νέες καινοτομίες στο χώρο της – όπως, για παράδειγμα, την εφαρμογή προγράμματος πιστότητας loyalty, με την εφαρμογή τησ στη χονδρική, την virtual club card ηλεκτρολόγου, καθώς και την ενσωμάτωση του συστήματος ποντοδοσίας από τους συστημένους πελάτες (referrals). Η επιτυχία της μετάβασης σε cloud υποδομή, ήταν η εξασφάλιση ότι και το 2017 θα είναι μια δημιουργική χρονιά για το IT τμήμα μας. Για τη χρονιά που διανύουμε ήδη, έχουμε την αναδιάρθρωση και επανασχεδιασμό του εταιρικού e-shop, στηριζόμενοι για μία ακόμα φορά σε πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, την ανανέωσή του τόσο σε επίπεδο πλήθους ειδών και πληροφόρησης αλλά και υπηρεσιών.

Θα συνεχίσουμε με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην πώληση στο κατάστημα με την πλήρη ενσωμάτωσή τόσο του γραμμωτού κωδικού (barcode 1D /2D), αλλά και τη χρήση PDAs και tablets. Με την όλη και αυξανόμενη χρήση των κινητών αλλά και των handheld devices είμαστε πεπεισμένοι πως τα παραπάνω θα ενσωματωθούν στην εταιρική κουλτούρα γρήγορα, εύκολα  αλλά και σε συνδυασμό με την νέα ιντερνετική πλατφόρμα θα δώσουμε νέα πληροφόρηση στον συνεργάτη ,ξεπερνώντας τα στερεότυπα “όρια” πωλήσεων σε κανάλια του b2b & b2c και περνώντας στο h2h human to human, αξιοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματά του. Επιπρόσθετα με την εφαρμογή νέου business  analytics και δημιουργώντας νέα metrics η εταιρική πληροφόρηση θα δώσει στοχευμένες επενδυτικές και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για την ανάπτυξη της εταιρείας.

Επενδύοντας στο μέλλον
Κλείνοντας, θέλω να  τονίσω ότι τεχνολογίες όπως το  Ιnternet of Τhings (IoT), η ρομποτική και η αυτοματοποίηση βασισμένη σε τεχνολογικά μέσα, (machine learning,machine to machine, Artificial Intelligence) έχουν εξασφαλίσει τη μετάβαση στην 4η γενιά, γνωστή ως 4η βιομηχανική επανάσταση. Αυτές οι τεχνολογίες σε συνάρτηση με τα  Βig Data και Analytics, τη ραγδαία ανάπτυξη των apps , mobile και μη , αλλά και τον καταιγισμό των αναγκών για mobile services καθορίζουν το πλαίσιο της νέας αυτής επανάστασης. Και όλα αυτά μπορούν με “ένα κλικ ” να τρέξουν από το “σύννεφο”.