Για τις οικονομικές λεπτομέρειες της εξαγοράς δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα λεπτομέρειες. Μέσω των τεχνολογιών Container οι οργανισμοί μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτερα και ευκολότερα εφαρμογές στο cloud. Μετά την εξαγορά, οι πελάτες της Microsoft θα μπορούν να εργαστούν απλούστερα στο cloud με τις υπάρχουσες τεχνολογίες Container, όπως είναι τα Linux και Windows Server Container, Hyper-V Containers και Azure Container Service.
Issue: NF 3686
Σημαντική ανάπτυξη των eSports στην Ελλάδα προβλέπει η PayPal
Σύμφωνα με την έρευνα τα έσοδα της αγοράς eSports στην Ευρώπη το 2018 θα ξεπεράσουν τα 345 εκατ. δολάρια, ενώ, ειδικά για την Ελλάδα τα έσοδα θα ξεπεράσουν τα 889.000 δολάρια το 2018 (790.000 δολάρια το 2016). Η ελληνική αγορά των eSports διαθέτει μεγάλη δυναμική, λαμβάνοντας ότι έως το 2018 πάνω από 350.000 Έλληνες θα ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρονικά αθλήματα (262.000 το 20165).
Όπως καταγράφεται, επίσης, στη μελέτη, τα δύο μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ που ενδιαφέρονται για τα eSports είναι μεταξύ 18-24 και 25-34 (αυτές οι κατηγορίες συνθέτουν από κοινού το 62% του κοινού), ένα χαρακτηριστικό που ισχύει και για τη χώρα μας. Για την πραγματοποίηση των μετρήσεων της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων και των στοιχείων του κοινού η SuperData συλλέγει στοιχεία απευθείας από τις ομάδες των eSports, τις πλατφόρμες streaming, τις εμπορικές συναλλαγές προϊόντων eSports και τις μελέτες για την καταναλωτική συμπεριφορά.
Η JR Technologies συνεργάζεται με την Unisys
Σε αυτήν την προσέγγιση, ο συνδυασμός του συστήματος Διαχείρισης Προσφορών (OfMS) της JRT και του AirCore Order Manager της Unisys, υπόσχονται στις αεροπορικές εταιρίες ευελιξία και ταχύτητα στην πώληση των υπηρεσιών τους και την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Η προσέγγιση των δύο εταιρειών συνδυάζει τις δύο λύσεις που απαιτούνται για την επιτυχή υιοθέτηση του NDC από τις αεροπορικές εταιρίες: τη δυνατότητα δημιουργίας, επικοινωνίας και διαχείρισης της προσφοράς των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιριών (OfMS) και τη διαχείριση της παραγγελίας (AirCore Order Manager), όταν κάποια προσφορά επιλέγεται από τον πελάτη.
815 εκατ. δολάρια στα ταμεία της BlackBerry από την Qualcomm
Στο πλαίσιο ενός δικαστικού διακανονισμού καλείται να καταβάλει η Qualcomm στους Καναδούς κατασκευαστές το ποσό των 814,9 εκατ. δολαρίων. Αν και η Qualcomm διαφωνεί με την απόφαση του δικαστηρίου, αυτή είναι δεσμευτική και δεν υπόκειται σε έφεση. Η τελική απόφαση, πάντως, για το ακριβές πόσο που θα κληθεί να επιστρέψει η Qualcomm στην BlackBerry θα παρθεί στις 30 Μαΐου 2017. Παρά την υφιστάμενη διαμάχη, ο CEO της BlackBerry, John Chen, δήλωσε ότι οι δύο εταιρείες θέλουν να παραμείνουν τεχνολογικοί συνεργάτες και στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στο μέλλον.
Η Symantec αποκαλύπτει επιθέσεις hacking της CIA
Στους στόχους των επιθέσεων περιλαμβάνονταν κυβερνήσεις και πολυεθνικές εταιρείες από το χρηματοπιστωτικό κλάδο, τις τηλεπικοινωνίες, την ενέργεια, τον αεροπορικό κλάδο και το ΙΤ. Εντυπωσιακό είναι, επίσης, το γεγονός ότι καμία από τις επιθέσεις δεν έγινε σε αμερικάνικους στόχους.
Η AMD εξαγόρασε την Nitero
H Nitero έχει αναπτύξει ένα Phased-Array Beamforming Millimeter Wave Chip στη βάση της τεχνολογίας των 60GHz που υπόσχεται μεγάλες ταχύτητες ασύρματης μεταφοράς δεδομένων σε AR και VR εφαρμογές. Ο ιδρυτής και CEO της Nitero, Pat Kelly, θα αναλάβει μετά την εξαγορά της εταιρείας του τη θέση του Corporate Vice President Wireless IP στην AMD.
Παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου
Στο πλαίσιο εκδήλωσης που έλαβε χώρα την Μ. Τρίτη, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Παπαδεράκη και εκπροσώπων του ΣΕΒ, της ΕΣΕΕ, του ΣΕΠΕ, της GRECA, του ELTRUN και της ΕΠΑΜ, παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της σχετικής μελέτης που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Η μελέτη προτείνει δώδεκα δράσεις (ρυθμιστικές, χρηματοδοτικές και ενημερωτικές), οι οποίες θα εξειδικευθούν σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους.
Παράλληλα, η μελέτη προδιαγράφει τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί και η οποία θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ισοτιμία (εξασφάλιση της δυνατότητας πλήρους συμμετοχής των εγχώριων επιχειρήσεων και καταναλωτών στην ψηφιακή οικονομία), Εμπιστοσύνη (μέσω του σχετικού Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο) και Καινοτομία (με την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε νέες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών).
Η Profile Software εμπλουτίζει το FMS.next Alternative Finance με λειτουργίες FinTech
Η λειτουργικότητα Auto-investing αυτοματοποιεί τη χρηματοδοτική διαδικασία καθώς, αντιστοιχίζοντας το επενδυτικό προφίλ του επενδυτή με τις υφιστάμενες ευκαιρίες, μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται σε σύγκριση με τη χειροκίνητη επιλογή των επενδύσεων στο marketplace.
Επιπλέον, η πλατφόρμα εξασφαλίζει ότι η διασπορά κινδύνου και χαρτοφυλακίου πραγματοποιείται με βάση καθορισμένα κριτήρια σε ελεγχόμενο περιβάλλον, στο οποίο ο επενδυτής καθορίζει ποιο είναι το εύρος του κινδύνου που είναι διατεθειμένος να αναλάβει, όπως και τα επενδυτικά του όρια, ενώ προσφέρει διαφάνεια στον επενδυτή καθ’ όλη την επενδυτική διαδικασία.
Η προηγμένη νέα λειτουργικότητα, σε συνδυασμό με την υφιστάμενη τεχνολογία που παρέχεται για Marketplace Lending εργασίες, προσφέρει στους επενδυτές ένα ολοκληρωμένο επενδυτικό περιβάλλον για να επιλέξουν οι ίδιοι τις πιθανές επενδύσεις που επιθυμούν, αλλά και να ορίσουν τις παραμέτρους αυτόματης εκτέλεσης μέσα στο σύστημα.
Ξεκινά το κοινοτικό έργο ECORouTS
Το έργο, με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης 24 μήνες, θα συγχρηματοδοτηθεί κατά 85% από κοινοτικούς πόρους και 15% εθνικούς, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος INTERREG V-A Ελλάδα – Κύπρος 2014–2020. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου «ECORouTs» ανέρχεται στα 1,616 εκατ. ευρώ ενώ ο προϋπολογισμός του Δήμου Ηρακλείου για την υλοποίηση των δράσεων που θα αναλάβει ως Επικεφαλής Εταίρος του έργου αγγίζει τα 813.530 ευρώ.
Ο γενικότερος σκοπός του έργου «ECORouTs» είναι η ελάττωση των εκπομπών CO2 και άλλων αερίων επιβλαβών, τόσο για την ανθρώπινη υγεία όσο και για το φυσικό περιβάλλον. Παράλληλα στόχος είναι η υιοθέτηση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών που θα βελτιώνουν τη διαχείριση των μεταφορών και θα εισάγουν μέτρα και πολιτικές που θα στηρίζουν τη βιώσιμη αστική κινητικότητα ειδικότερα στις τουριστικές περιοχές.
Σε υποδομή και λογισμικό επενδύει η Triumph International
«Τα virtual machines παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα physical, καθώς δεν εμφανίζουν προβλήματα υλικού (hardware), καλωδίωσης και συνδεσιμότητας, μειώνοντας έτσι το downtime και το κόστος υποδομής, αυξάνοντας παράλληλα τις δυνατότητες και το flexibility. Επιπλέον, το disaster recovery γίνεται καλύτερο, η ασφάλεια και το energy saving αυξάνονται σημαντικά και τα κόστη συντήρησης περιορίζονται» δηλώνει στο NetFAX o Θεόδωρος Αφεντρας, IT Manager for Greece & Turkey, Τriumph International.
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό IT project που ολοκληρώθηκε το 2016, σε συνεργασία με την SoftOne, αφορούσε την εξέλιξη του Automatic Replenishment Process το οποίο «βελτίωσε τις διαδικασίες με τους πελάτες μας (μειώνοντας χρόνους και κόστη), όπως και τη σχέση μας με τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση των πωλήσεων μας». Επιπλέον, σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την περίοδο το project μετάπτωσης από Lotus Notes σε Outlook 2016, καθώς και η γενική μετάβαση στο Microsoft Office 365.
To έργο ξεκίνησε πριν από ενάμιση μήνα περίπου, έχει τελειώσει το migration, ενώ μέχρι το τέλος Απριλίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και το testing. «Με το One Drive, η πληροφορία για τον χρήστη βρίσκεται στο cloud και είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε, ενώ με το Sharepoint το File Sharing γίνεται περισσότερο ευέλικτο σε corporate επίπεδο. Ο χρήστης μπορεί, επίσης, να έχει συνεχή επικοινωνία και να οργανώσει μέσω του Skype for Βusiness διασκέψεις σε corporate, και όχι μόνο, επίπεδο».
Η στρατηγική της Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας το 2017 επικεντρώνεται στη διαχείριση τεχνολογιών, κοστολογίων, hardware και software, και την βελτίωση του disaster recovery. «Σε επίπεδο χρηστών εστιάζουμε στη συνεχή έρευνα, εκπαίδευση, υποστήριξη, εξέλιξη και αυτοματοποίηση των διαδικασιών, μειώνοντας και συνάμα βελτιώνοντας το χρόνο εργασίας τους» σημειώνει ο Θ. Αφεντρας. Τέλος, η Διεύθυνση Πληροφορικής βρίσκεται στη φάση έρευνας και ανάπτυξης μιας νέας πλατφόρμας πωλήσεων, περισσότερο αυτοματοποιημένης, εξοικονομώντας εργασιακό χρόνο και βελτιώνοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας.