4η Βιομηχανική Επανάσταση και Κυκλική Οικονομία

Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, η διασυνδεσιμότητα όλων με όλους, οι δισεκατομμύρια αισθητήρες, τα ρομπότ και τα drones, η άνοδος και κυριαρχία των software platfroms σαρώνουν ήδη ολόκληρους τομείς και επιχειρηματικούς κλάδους. Η ανακύκλωση και η διαχείριση στερεών αποβλήτων δεν θα αποτελέσουν εξαίρεση. Ένα πρόσωπο ταυτισμένο παγκοσμίως με την τεχνολογική καινοτομία στη διαχείριση αποβλήτων, με πληθώρα keynote ομιλιών στο διεθνές επιχειρηματικό γίγνεσθαι, παραδίδει μια βιωματική εκπαίδευση (Δευτέρα, 22 Μαΐου), στο πλαίσιο του Corporate Waste & Recycling Conference 2017 (Tρίτη, 23 Μαΐου).

Στο εν λόγω Master class (www.wasteandrecycling.gr)  αναλύονται οι πλέον σύγχρονες τάσεις (αισθητήρες, ρομποτική, Big Data, 3D εκτυπωτές κ.λπ.) στη διαχείριση στερεών αποβλήτων και την ανακύκλωση, ο τρόπος που η 4η Βιομηχανική Επανάσταση διαφοροποιεί τις πρώτες ύλες και την ίδια την έννοια των αποβλήτων, τα καινούρια αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα και το μέλλον της κυκλικής οικονομίας. O  Αντώνης Μαυρόπουλος είναι Πρόεδρος της Επιστημονικής και Τεχνικής Επιτροπής της Διεθνούς Ένωσης Στερεών Αποβλήτων (ISWA) και CEO της D-WASTE.

H HPE παρουσίασε νέο πρωτότυπο του «The Machine»

Αυτή τη φορά ο κατασκευαστής επανέρχεται με ένα πρωτότυπο 160TB μνήμης, το οποίο μπορεί να επεξεργαστεί ταυτόχρονα το πενταπλάσιο όλων των βιβλίων της βιβλιοθήκης του Κογκρέσου, ήτοι 160 εκατ. βιβλία, όπως αναφέρει η HPE στην ανακοίνωσή της. Η HPE φιλοδοξεί ότι αυτή η αρχιτεκτονική θα μπορεί εύκολα να επεκταθεί σε ένα αντίστοιχο σύστημα μεγέθους Exabytes και ακολούθως σε ένα σύστημα σχεδόν απεριόριστης μνήμης, μεγέθους 4.096 Yottabytes.

Συγκριτικά αυτό είναι 250.000 φορές μεγαλύτερο από το συνολικό όγκο δεδομένων που υπάρχουν σήμερα. «Χρειαζόμαστε έναν υπολογιστή ειδικά σχεδιασμένο για την εποχή των Big Data» δήλωσε η Meg Whitman, HPE CEO, στο πλαίσιο παρουσίασης του «The Machine»,το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ερευνητικό και αναπτυξιακό πρόγραμμα στην ιστορία της εταιρείας.

H VMware εξαγόρασε την Apteligent

Η εδρεύουσα στην Καλιφόρνια Apteligent ιδρύθηκε το 2011 – από τους Andrew Levy (CEO και συνιδρυτή) και Robert Kuok (CTO και συνιδρυτή) – έχοντας ως στόχο να παρέχει στους developers εφαρμογών mobile, data και τεχνολογίες Analytics για να βελτιστοποιούν τα apps τους.

Νέο λογότυπο και εταιρική ταυτότητα για την PKData

Το rebranding της εταιρείας έγινε στο πλαίσιο επέκτασης των δραστηριοτήτων της στις αγορές του εξωτερικού. Η PKData, όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου, εξυπηρετεί μέσα από την πλατφόρμα της το 60% των συμβολαίων και των ανανεωτηρίων της ασφαλιστικής αγοράς, προσφέροντας στις εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης εργαλεία αύξησης των πωλήσεων, αλλά και μείωσης του χρόνου που καταναλώνεται σε εργασίες γραφείου.

Κομισιόν: τσουχτερό πρόστιμο στο Facebook

Σύμφωνα με την Επίτροπο Ανταγωνισμού της ΕΕ, Μάργκαρετ Βεστάγκερ, η απόφαση στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς όλους ότι οι εταιρείες οφείλουν να τηρούν το κανονιστικό πλαίσιο των συγχωνεύσεων. Πάντως η Κομισιόν υπέβαλε μικρότερο πρόστιμο από το προβλεπόμενο (1% του τζίρου του Facebook που αντιστοιχεί σε 248 εκατ. ευρώ), καθώς η αμερικανική εταιρεία παραδέχθηκε το σφάλμα της και συνεργάστηκε πλήρως με τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές.

Η SAP επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο λύσεων e-Commerce

Στις νέες λειτουργίες περιλαμβάνονται τα προσιτού κόστους remote services για τις λύσεις SAP SuccessFactors, τα οποία έως τώρα παρέχονταν μόνο στο πλαίσιο συνολικών συμβάσεων παροχής υπηρεσιών και όχι μεμονωμένα. Το WorkConnect εμπλουτίστηκε, επιπλέον, με το online support, όπως και με τεκμηρίωση προϊόντων, οδηγίες και συμβουλές για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Εκτός αυτού, η SAP συμπληρώνει το SAP Store με ένα SAP App Center, το οποίο επιτρέπει τη διάθεση λύσεων συνεργατών, αλλά και microservices και plug-ins που επεκτείνουν τις λύσεις SAP. Με τα SAP IoT Connect 365 και SAP People Connect 365 η γερμανική εταιρεία προσφέρει νέα APIs για την ενσωμάτωση υπηρεσιών διασύνδεσης και ενημέρωσης. Το πρώτο παρέχει, μέσω του SAP Leonardo, μια απλούστερη σύνδεση στο Internet of Things.

Το δεύτερο, σύμφωνα με την SAP, αποτελεί μια λύση για την προετοιμασία «εξυπνότερων και αυτοματοποιημένων workflows και πληροφοριών, επιτρέποντας την επικοινωνία μέσω διαφορετικών καναλιών όταν υπάρχουν μεγάλες διακοπές λειτουργίας». Ένα πιθανό target group είναι κρατικές αρχές οι οποίες, για παράδειγμα, μετά από μια μεγάλη φυσική καταστροφή επιθυμούν να επικοινωνούν και να ανταλλάσουν πληροφορίες μέσω φορητών συσκευών.

Η Canon επαναπροσδιορίζει το brand της

Η πλήρως ενιαία through-the-line καμπάνια που ξεκίνησε χθες σε 19 ευρωπαϊκές αγορές, τοποθετεί στο επίκεντρο το νέο μήνυμα του brand της Canon σε όλες τις επικοινωνιακές της ενέργειες. Η καμπάνια ‘Live for the story’ ενθαρρύνει τους καταναλωτές να βρουν ξεχωριστές αναμνήσεις από όλες τις στιγμές της ζωής τους, ανεξαρτήτως του που βρίσκονται και τι κάνουν.