Ανάπτυξη της αγοράς wearables κατά 17,9% το πρώτο τρίμηνο 2017 καταγράφει η IDC

Στα highlights του τριμήνου η υποχώρηση από την κορυφή, για πρώτη φορά, της Fitbit, η οποία έχασε 10,9% μερίδιο αγοράς, διαθέτοντας 1,9 εκατομμύριο λιγότερες συσκευές. Κάτι που, πιθανότατα, οφείλεται στη εστίαση της εταιρείας στην αμερικανική αγορά, η οποία πλησιάζει ταχύτατα το σημείο κορεσμού της όσο αφορά τις συσκευές fitness trackers, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα το πρώτο της smartwatch.

Η Xiaomi, αν και έπεσε κατά 3,2 ποσοστιαίες μονάδες (από το 17,9% στο 14,7%) διαθέτοντας στην αγορά 200.000 λιγότερες συσκευές, αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση, με το 96% των παραγγελιών της να παραμένουν στην Κίνα. Ο κερδισμένος του τριμήνου ήταν η Apple που αύξησε το μερίδιο της κατά 4,1%, χάρη στη διάθεση 1,4 εκατ. περισσότερων συσκευών. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν η Samsung (+2,1%) και η Garmin (+0,8%).

H Salesforce επενδύει 50 εκατ. δολάρια σε cloud startups

Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία εκδηλώνει την απόφασή της να δημιουργήσει ισχυρές συνεργασίες στo cloud, σε μια προσπάθειά της να ενισχύει τις λύσεις πωλήσεων που παρέχει στο «σύννεφο». Παράλληλα, η Salesforce λάνσαρε το SI Trailblazer Fund, που συνίσταται από εταιρείες χρηματοδότησης ευθυγραμμισμένες με τη στρατηγική της κατεύθυνση. Με το νέο της επενδυτικό σχήμα, η Salesforce θα τρέξει εξατομικευμένες καμπάνιες για την προσέλκυση νέων συνεργατών.

Για να πετύχει σε αυτήν την προσπάθειά της, η εταιρεία δημιούργησε το System Integrator Trailblazer Alliance Initiative, το οποίο θα εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών σε συνεργάτες, όπως συμβουλευτική πωλήσεων, εκπαίδευση στις ενσωμάτωση λύσεων της Salesforce κλπ. Στόχος όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία του μεγαλύτερου παγκοσμίως οικοσυστήματος cloud.

Νέος Γενικός Διευθυντής στην Schneider Electric Ελλάδος και Κύπρου

Στο πλαίσιο αυτό, από την 1η Ιουλίου 2017, ο Σπύρος Ράπτης αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση της Schneider Electric για την Ελλάδα και την Κύπρο. Ο κ. Σπύρος Ράπτης διαθέτει μακροχρόνια προϋπηρεσία στη Schneider Electric σε διαφορετικές εμπορικές θέσεις, ενώ ξεκίνησε τη συνεργασία του με την εταιρεία το 2010 αρχικά ως Partner & Energy VP και στη συνέχεια ως Industry & Energy VP.

Το 2016 είχε αναλάβει τον ρόλο του Εμπορικού Διευθυντή για τα Κανάλια της Διανομής και των Integrators. Σε συνέχεια της αλλαγής αυτής, η οργανωτική δομή της Schneider Electric στους εμπορικούς τομείς της, από την 1η Ιουλίου, διαμορφώνεται ως εξής:
– Ο Νίκος Καρακασίδης αναλαμβάνει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή για το Δίκτυο Διανομής, με ευθύνη τους συνεργάτες μας Διανομείς και Ηλεκτρολόγους. 
– Ο Αντώνης Ποθητός αναλαμβάνει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή για το Δίκτυο Συνεργατών, με ευθύνη τους συνεργάτες μας Κατασκευαστές Πινάκων, System Integrators και OEMs. 
– Ο Χριστόφορος Βούλγαρης εξακολουθεί να έχει υπό την ευθύνη του τα Κανάλια των Τελικών Χρηστών, Εργολάβων και να είναι υπεύθυνος για τις Yπηρεσίες Εγκατεστημένης Βάσης και Ενεργειακής Αναβάθμισης, ως Εμπορικός Διευθυντής Τελικών Χρηστών και Υπηρεσιών.

Η Space Hellas πιστοποιήθηκε ως “Gold Partner” της Panduit

Η Panduit είναι από τους μεγαλύτερους και πιο εξειδικευμένους κατασκευαστές συστημάτων δομημένης καλωδίωσης και λύσεων Data Center, παγκοσμίως. Οι δύο εταιρείες διατηρούν μια πολύ καλά εδραιωμένη σχέση και η συνεργασία τους ξεπερνά τη δεκαπενταετία. Στο διάστημα αυτό έχουν ολοκληρώσει με απόλυτη επιτυχία πολύπλοκα έργα υψηλών απαιτήσεων και αναπτύσσουν συνεχώς τη στρατηγική τους, συμμετέχοντας από κοινού σε σύνθετα έργα υψηλών προδιαγραφών.

Στο δίκτυο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link συνδέθηκε η BakeHellas

Έχοντας ένα μεγάλο όγκο εμπορικών συναλλαγών που ανταλλάσσει με τους συνεργάτες της όπου απαιτείται η χρονοβόρα διαδικασία της χειροκίνητης εκτύπωσης των παραστατικών από το λογιστήριο, η BakeHellas πήρε την απόφαση να εκσυγχρονίσει τη διαδικασία έκδοσης & παραλαβής παραστατικών εφαρμόζοντας τη λύση  R@L e-Invoicing EDI της Retail@Link, η οποία αυτοματοποιεί όλη τη διαδικασία από την αρχή έως το τέλος (συλλογή, μεταφορά και καταχώριση των παραστατικών πώλησης) από ERP-σε-ERP, χωρίς καμία χειροκίνητη παρεμβολή. Επιπλέον, οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι καθ’ όλη τη διάρκεια εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη ροή της διαδικασίας χωρίς κανένα λάθος.

Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων παρέχει δωρεάν υπηρεσίες στις επιχειρήσεις για το ηλεκτρονικό επιχειρείν

Ανάμεσα στις προσφερόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται οι:
-Πανελλήνια Ηλεκτρονική Αγορά (www.directmarket.gr). «Ηλεκτρονική» βιτρίνα και ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος για όλες τις επιχειρήσεις της χώρας, που αξιοποιεί τις τελευταίες τάσεις της αγοράς (Social Shopping Marketplace). Παράλληλα, δημιουργείται μία αυτόνομη τοπική ηλεκτρονική αγορά του νομού με κοινό περιεχόμενο (φωτογραφίες, κείμενα, τιμές κλπ), ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα ανεξάρτητου ηλεκτρονικού καταστήματος και η διασύνδεσή του και με τις δυο ηλεκτρονικές βιτρίνες, αυτήν της τοπικής αγοράς του νομού και της Πανελλήνιας των Ελληνικών Επιμελητηρίων (Directmarket.gr). 
-Πανελλήνια Τουριστική Αγορά (www.filoxeno.com). Μέσω αυτής της υπηρεσίας προβάλλονται όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις. Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις διαμονής μπορούν να συμμετέχουν και σε ένα ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-line booking) με πολλές δυνατότητες και εύκολη ενσωμάτωση του στη δική τους ιστοσελίδα. Ταυτόχρονα δημιουργείται και ηλεκτρονική τουριστική πύλη ειδικά για τον κάθε νομό. Επιπλέον κάθε προβαλλόμενη επιχείρηση έχει την ίδια παρουσίαση και στην τοπική και στην πανελλήνια τουριστική πύλη. -Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία (www.e-boss.gr). Επέκταση και βελτίωση της γνωστής υπηρεσίας με την οποία το επιμελητήριο ενημερώνει και συμβουλεύει ηλεκτρονικά τις επιχειρήσεις μέλη του. Ο επιχειρηματίας κάνει εγγραφή μια φορά και μπορεί να ρωτήσει online ειδικούς συμβούλους για θέματα φορολογικά, λογιστικά, άνοιγμα επιχείρησης, μεταβίβαση επιχείρησης, εργασιακά, προγράμματα χρηματοδότησης κ.λπ.

Το Αμερικανικό Υπουργείο Ενέργειας βράβευσε ελληνική εταιρεία τεχνολογίας

Η ελληνική εταιρεία είχε θέσει υποψηφιότητα σε διαγωνισμό του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ για την κατασκευή ενός υπομετρητή (sub-meter) που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση πολλών φορτίων σε κτήρια για τον περιορισμό της ενεργειακής σπατάλης. Μετά από μια απαιτητική διαδικασία αξιολόγησης που διήρκεσε τρία χρόνια, η MEAZON ήταν η μόνη εταιρεία που κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία το διαγωνισμό, υπερσκελίζοντας γνωστούς διεθνείς κατασκευαστές που κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά του energy metering.

«Η διάκριση αυτή αποτελεί για εμάς μια αναγνώριση της δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα τα τελευταία πέντε χρόνια. Το γεγονός ότι αυτή η αναγνώριση έρχεται από το υπουργείο ενέργειας της Αμερικής της δίνει μια ιδιαίτερη βαρύτητα» δηλώνει στο NetFAX o Στέλιος Κουτρουμπίνας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά πράγματα από τις υπόλοιπες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο. Ίσως το οικοσύστημα να μην είναι πλήρες και το περιβάλλον “εχθρικό”, αλλά οι απόφοιτοι των ελληνικών Πανεπιστημίων έχουν τα εφόδια να πρωταγωνιστούν…» συμπληρώνει.

Η MEAZON έχει συνάψει ήδη συμφωνία συνεργασίας με την ισπανική εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας Endesa στο τομέα μετρητών ενέργειας, ενώ βρίσκεται κοντά στη σύναψη συμφωνίας συνεργασίας και με άλλες εταιρείες του χώρου. Όσον αφορά τη χώρα μας, η MEAZON συνεργάζεται με μία από τις μεγάλες συστημικές τράπεζες, έχοντας εγκαταστήσει 500 μετρητές σε καταστήματά της για την παρακολούθηση της ενεργειακής του κατανάλωσης, με σκοπό την εξοικονόμηση 8-10% σε ηλεκτρικής ενέργειας.

ECOS E-Invoicing: νέα λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης στο cloud από την SoftOne

Εντασσόμενη στη νέα σειρά υπηρεσιών ECOS, που περιλαμβάνει επίσης τις λύσεις EDI και E-Statement, η υπηρεσία E-Invoicing διασυνδέεται με κάθε σύστημα λογισμικού ή τιμολόγησης της αγοράς, αποτελώντας την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης εκδιδόμενων παραστατικών στο cloud.

Λειτουργώντας στις υποδομές της πλατφόρμας Windows Azure της Microsoft, η λύση απαλλάσσει τις επιχειρήσεις από κάθε εργασία εκτύπωσης, αρχειοθέτησης, εμφακέλωσης και αποστολής έντυπων τιμολογίων. Χωρίς πρόσθετες επενδύσεις, κάθε επιχείρηση μπορεί με την υπηρεσία E-Invoicing, να αποστέλλει παραστατικά στους πελάτες της με ένα κλικ, απευθείας από το εμπορικό της λογισμικό, περιορίζοντας δραστικά το κόστος επεξεργασίας τους, καθώς επίσης και τις ημέρες που απαιτούνται για την αποπληρωμή τους.

Με ισχυρά λειτουργικά χαρακτηριστικά, η λύση της SoftOne διασφαλίζει απόλυτα τη συμμόρφωση της επιχείρησης-εκδότη με τα ΕΛΠ. Παράλληλα, παρέχει χρήσιμες λειτουργίες και πρόσθετες δυνατότητες όπως η επισύναψη συνοδευτικών αρχείων σε κάθε παραστατικό, η εύκολη αναζήτηση και εύρεση τιμολογίων, η ενσωμάτωση διαφημίσεων σε κάθε αποστολή, η μεταφόρτωση παλαιότερων έντυπων παραστατικών κα.

Η αυτόματη αρχειοθέτηση στο cloud και το φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον της υπηρεσίας, προσφέρουν τόσο στην επιχείρηση-εκδότη, όσο και στον πελάτη-παραλήπτη, 24×7 πρόσβαση στα παραστατικά τους από οπουδήποτε, με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής.

To Regency Casino Mont Parnes αναβάθμισε τις υποδομές δικτύωσής του

Με την αναβάθμιση αυτή, απολαμβάνει τα οφέλη της δικτύωσης πολλαπλών συνδέσεων 10Gbit , τόσο σε ότι αφορά στις επιδόσεις των εφαρμογών του και τις  προηγμένες υπηρεσίες δικτύωσης, όσο και στην υψηλή διαθεσιμότητα που εξασφαλίζεται από τη νεότερη τεχνολογία. Για την υλοποίηση του έργου χρησιμοποιήθηκαν Dell EMC Switches 10/40 Gbit για λύσεις δικτύωσης υποδομών (Core, S-series) και πρόσβασης (Access, N-series), με προηγμένα χαρακτηριστικά που διασφαλίζουν υψηλή διαθεσιμότητα και κεντρική διαχείριση μέσω του Network Management Software (OMNM) της Dell EMC. Το έργο υποστηρίζεται από τις υπηρεσίες Pro Support Plus, ενώ οι διαδικασίες υλοποίησης και μετάβασης  των υποδομών πραγματοποιήθηκαν από την Cosmos Business Systems.