IDC: Oι δαπάνες στο IoT θα ξεπεράσουν τα 800 δισ. δολάρια το 2017

Έως το 2021 οι αναλυτές εκτιμούν ότι ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς ΙοΤ θα αγγίξει σχεδόν τα 1,4 τρισ. δολάρια,  ωθούμενος από τις επενδύσεις των επιχειρήσεων σε IoT hardware, λογισμικό, υπηρεσίες και συνδεσιμότητα. Η IDC θεωρεί, επίσης, ότι ο κατασκευαστικός τομέας, ο τομέας παρακολούθησης εμπορευμάτων και η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων παραγωγής θα απορροφήσουν τις μεγαλύτερες επενδύσεις.

Οι τεχνολογίες έξυπνου δικτύου για ηλεκτρικό ρεύμα, αέριο και νερό και οι τεχνολογίες έξυπνου κτηρίου αναμένεται να συγκεντρώσουν φέτος σημαντικό ποσοστό των δαπανών στο IoT. Επιπλέον, οι επενδύσεις σε τεχνολογίες «έξυπνου δικτύου» θα γνωρίζουν άνθηση τα πέντε επόμενα χρόνια, όπως, επίσης, η αυτοματοποίηση των αεροδρομίων, η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και το contextual μάρκετινγκ στα καταστήματα.

Οι επενδύσεις στο hardware θα κυριαρχηθούν από modules και αισθητήρες που συνδέουν τα end-points στα δίκτυα, ενώ όσον αφορά το software οι εφαρμογές ΙοΤ θα συγκεντρώσουν τις μεγαλύτερες επενδύσεις. Oι ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές επενδύσεων τεχνολογίας αφορούν το software, με το λογισμικό γενικού σκοπού και τις λύσεις Analytics να καταγράφουν μέσους ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 29% και 20,5% αντίστοιχα. Μεγάλους μέσους ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης προβλέπει η IDC και για τα προϊόντα ΙοΤ security:15,1% για το hardware και 16,6% για το software.

Η Encode συμμετείχε για τρίτη συνεχή χρονιά στην «Infosecurity Europe»

H έκθεση φέτος πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο το χρονικό διάστημα 6-8 Ιουνίου, με τη συμμετοχή πάνω από 15.000 επαγγελματίες του κλάδου από όλο τον κόσμο. Το περίπτερο της Encode επισκέφθηκε πλήθος επισκεπτών και κατά τη διάρκεια της έκθεσης δόθηκε η ευκαιρία υλοποίησης σημαντικότατων  συναντήσεων με εκπροσώπους του τραπεζικού χώρου, των τηλεπικοινωνιών και φυσικά με εκπροσώπους εταιρειών του ευρύτερου χώρου της τεχνολογίας.

Τα στελέχη της Encode μπόρεσαν κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αυτών να παρουσιάσουν τα προϊόντα και να αναπτύξουν τις υπηρεσίες της εταιρείας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσης σχετικά με όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Cyber Security, δίνοντας ταυτόχρονα και το στίγμα της εταιρείας που, ξεφεύγοντας από τα ελληνικά γεωγραφικά σύνορα, εντάσσεται στο διεθνή καμβά τεχνολογικών εξελίξεων και ανάπτυξης.

Στην Κρήτη το Ετήσιο Συνέδριο διανομέων των προϊόντων BenQ

Η Ετήσια Συνάντηση έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στον νομό Λασιθίου στην Κρήτη, ενώ παρευρέθηκαν συνολικά διανομείς από 12 χώρες. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να ενημερωθούν για τις τάσεις της αγοράς από  εκπροσώπους της BenQ Ευρώπης.

Συνεργασία της Inform με την Εθνική Τράπεζα

Έχοντας την ίδια λειτουργικότητα με μία προπληρωμένη κάρτα, το i-bank payband Visa είναι ένα βραχιόλι από αδιάβροχο υλικό, με ενσωματωμένο «contactless chip», το οποίο επιτρέπει την πληρωμή σε οποιοδήποτε POS, με την ίδια ασφάλεια που παρέχουν οι κάρτες. Η τεχνολογία του chip είναι καινοτομία της Austriacard και η κατασκευή έλαβε χώρα στη Βιέννη, ενώ η ολοκλήρωση της διαδικασίας έγινε στο Κέντρο Προσωποποίησης της Inform στο Κορωπί.

Νielsen: Οι Έλληνες πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε online αγορές

Συγκεκριμένα, το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχουν αγοράσει κάποια ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη το γεγονός ότι 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά και μάλιστα η Ελλάδα σκοράρει πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών Ευρωπαϊκών κρατών.

Την ίδια στιγμή και σύμφωνα πάντα με την έρευνα, φαίνεται να υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τα καταναλωτικά προϊόντα (παντοπωλείου, ή φρέσκα), για τα οποία 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν να τα αγοράζουν μόνο μέσα στα φυσικά καταστήματα. Παράλληλα όμως, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι 4 στους 10 είτε είναι «έτοιμοι» να αγοράσουν αυτά τα είδη μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε ήδη τα αγοράζουν.

Σημαντικό κίνητρο για κάτι τέτοιο θα αποτελούσε η εγγύηση επιστροφής χρημάτων όσον αφορά στα καταναλωτικά και η διασφάλιση του καταναλωτή όσον αφορά σε θέματα ποιότητας για τα φρέσκα προϊόντα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, πάνω από το 65,6% του πληθυσμού χρησιμοποιούν το Internet, ενώ η διείσδυση του Facebook κυμαίνεται γύρω στο 46,4%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο τρόπος και τα μέσα που επιλέγει ο καταναλωτής προκειμένου να επικοινωνήσει, αλλά και πραγματοποιήσει τις αγορές του έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί.

GSMA: ξεπεράστηκε το όριο των 5 δισ. χρηστών κινητών τηλεφώνων

Σύμφωνα με τη μελέτη της GSMA, οι περισσότεροι εκ των μισών χρηστών βρίσκονται στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ενώ στην Ευρώπη είναι περισσότερο διαδεδομένη η χρήση κινητού τηλεφώνου. Εκεί, σχεδόν το 86% των κατοίκων χρησιμοποιούν ένα δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Η GSMA εκπροσωπεί τα συμφέροντα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας.

Αποκλειστική συνεργασία της LEXIS με την 4ipnet

H 4ipnet διαθέτει ολοκληρωμένες λύσεις για αξιόπιστη και ασφαλή διαχείριση της ασύρματης πρόσβασης (Wi-Fi Hotspot) και δικτύωσης σε χώρους με πολύπλοκες απαιτήσεις. Μέσα από τη συνεργασία η LEXIS Πληροφορική είναι πλέον σε θέση να  προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, ειδικά σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και χώρους εστίασης καθώς η 4ipnet, εξειδικεύεται στην κάλυψη των αναγκών του συγκεκριμένου τομέα, διαθέτοντας ένα ευρύ φάσμα εξοπλισμού όπως Access Point, Controllers και του λογισμικού τους. Η all-in-one λύση της 4ipnet για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις υποστηρίζει συνδεσιμότητα υψηλής πυκνότητας χρηστών, αξιόπιστο και ταχύτατο roaming, άμεση διασύνδεση με τα συστήματα PMS και ισχυρή – ευέλικτη σουίτα λειτουργιών και διαχείρισης χρηστών.

Η Cosmos αναβαθμίζει την υποδομή IP τηλεφωνίας στην Θεοδώρου Αυτοματισμοί ΑΒΕΤΕ

Η νέα υποδομή βασίζεται στην πλατφόρμα BE6000 της Cisco σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας. H λύση BE6000 αξιοποιεί τις δυνατότητες που παρέχει το virtualization, ενοποιώντας σε μία ενιαία πλατφόρμα πολλαπλές εφαρμογές μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι επικοινωνίες φωνής και εικόνας (unified communications), η υποστήριξη κινητικότητας (mobility), η ανταλλαγή μηνυμάτων (messaging), η πληροφόρηση διαθεσιμότητας (presence) και η κεντρικοποιημένη διαχείριση.

Η λύση είναι πλήρως επεκτάσιμη σε επίπεδο νέων εφαρμογών, προσθήκης χρηστών και διασύνδεσης με cloud-based εφαρμογές συνεργατικότητας (collaboration), διευρύνοντας τις δυνατότητες επικοινωνίες και συνεργασίας της εταιρείας. Η Cosmos Business Systems αποτελεί εξειδικευμένο συνεργάτη (Advanced Collaboration Architecture Specialization) της Cisco.

Η Φράγκου Δικηγορική Εταιρεία υλοποίησε έργο cloud dialer

Στο πλαίσιο αυτό υλοποιήθηκε ένα Cloud based Collection Center με σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά συστήματα, καθώς και με συστήματα λογισμικού που αφορούν τη διαχείριση έργων τηλεφωνικής επικοινωνίας, εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων. Τα οφέλη για την εταιρεία από αυτό το έργο ήταν πολλά και σημαντικά: «Εξαιτίας του σύγχρονου αλγορίθμου αυξήθηκε η παραγωγικότητα και η αποδοτικότητα του τηλεφωνικού μας κέντρου, ενώ έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε την κατάλληλη αρχιτεκτονική (Predictive, Power, Preview) που να συνάδει με την καμπάνια που θέλουμε να δουλέψουμε. Επιπλέον, λόγω της cloud πλατφόρμας δεν χρειάστηκε να γίνει επένδυση σε servers και τηλεφωνικά κέντρα γλιτώνοντάς μας και από τη μελλοντική συντήρησή τους» δηλώνει στο NetFAX ο Κώστας Γκουντέλας, ΙΤ Μanager της δικηγορικής εταιρείας.

Το σύστημα cloud dialer επιτρέπει, επίσης, στους agents να δουλεύουν απομακρυσμένα αρκεί να έχουν μια σύνδεση Internet. Παράλληλα, οι supervisors έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν απομακρυσμένα την πορεία των κλήσεων και να επεμβαίνουν όπου κρίνουν ότι είναι απαραίτητο.Μέσα από πληθώρα Real Time reports γίνεται παρακολούθηση στην πρόοδο της κάθε καμπάνιας που έχει ανέβει στον dialer, στην επίδοση του κάθε agent, στον όγκο και την κατάσταση των κλήσεων (συνομιλία, αναμονή κ.λπ.) και γενικότερα σε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετίζεται με τις κλήσεις σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον υπάρχουν έτοιμα reports για την παρακολούθηση ιστορικών συναλλαγών.

Μέσω έξυπνων λειτουργιών του συγκεκριμένου dialer έχουν μειωθεί τα ποσοστά χαμένων κλήσεων. Ταυτόχρονα έχει αυξηθεί η πιθανότητα εύρεσης των επαφών που χρειάζεται να επικοινωνηθούν. Η ολοκλήρωση του έργου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. «Κύριο μέλημα της Διεύθυνσης Πληροφορικής είναι να ερευνά και να εξετάζει σύγχρονες λύσεις και να βρίσκει νέες καινοτόμες ιδέες, ώστε να κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει στον κλάδο της. Αυτή την εποχή συνεχίζουμε να εξετάζουμε νέες τεχνολογίες cloud» επισημαίνει ο Κ. Γκουντέλας.

ΣΕΠΕ: Ο κλάδος ΤΠΕ πρέπει να γίνει ο νέος τουρισμός της χώρας

«O τομέας των νέων τεχνολογιών έχει (και πρέπει να έχει) τη διακομματική υποστήριξη, ώστε να γίνει στρατηγικός για την Ελλάδα και την οικονομία. Χρειάζεται να κάνουμε ένα μεγάλο τεχνολογικό άλμα, να προκαλέσουμε ένα, καλώς εννοούμενο, τεχνολογικό σοκ, να δημιουργήσουμε ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο στη βάση των νέων τεχνολογιών» επισήμανε ο Α. Τζήκας.

Ωστόσο, για να επιτευχθούν όλα αυτά χρειάζεται, σύμφωνα με τον Α. Τζήκα, να μπουν μετρήσιμοι στόχοι και να δρομολογηθούν όλα αυτά που μπορούν να αλλάξουν την Ελλάδα: «χρειάζεται να προχωρήσει το ZΥΖΕΥΞIΣ που μπορεί να μειώσει δραστικά το κόστος λειτουργίας του δημοσίου, χρειάζεται να προχωρήσουν τα τρία μεγάλα έργα (CRM, ERP και HR) του δημοσίου, να καθιερωθεί η ψηφιακή υπογραφή σε όλο το Δημόσιο χωρίς άλλες καθυστερήσεις, να ενεργοποιηθεί άμεσα η ΚΤΠ ΑΕ για την υλοποίηση όλων αυτών των έργων και να προχωρήσουν τα έργα διαλειτουργικότητας του Δημοσίου Τομέα».

Από την πλευρά της, η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη επισήμανε ότι αποτελεί μείζονα πολιτική προτεραιότητα της κυβέρνησης η αξιοποίηση των ΤΠΕ, μέσω της εφαρμογής ενός ενιαίου, αδιαίρετου και συνετού σχεδίου ψηφιακής στρατηγικής, το οποίο θα κινείται σε δύο βασικούς άξονες: οριζόντιες δράσεις με χρήση τεχνολογίας με στόχο την αναπτυξιακή ώθηση της επιχειρηματικότητας και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αξιοποίηση της τεχνολογίας ως βασικό εργαλείο αναβάθμισης του μοντέλου διακυβέρνησης.

«Γι’ αυτό το σκοπό η κυβέρνηση θα εφαρμόσει μια επικαιροποιημένη τριετή στρατηγική για τη μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης και το ψηφιακό μετασχηματισμό των δημοσίων υπηρεσιών, αλλά και για την αύξηση των ψηφιακών δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων». Τέλος, η τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου τόνισε ότι το ζητούμενο είναι να πέσουν χρήματα στην αγορά όσο το δυνατόν γρηγορότερα και όχι το 2019, με την αιρεσιμότητα να μην αποτελεί δικαιολογία για την κυβέρνηση. «Προχωρήστε σε θεσμικές αλλαγές και θα σας υποστηρίξουμε» επισήμανε η Α.Μ. Ασημακοπούλου.