Η έρευνα εξέτασε το σύνολο των υπηρεσιών της Regate, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνική υποστήριξη του πελατολογίου, τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία του προσωπικού της. Συνολικά, το 85,2% των ερωτηθέντων βαθμολόγησε με άριστα την τεχνογνωσία του προσωπικού της εταιρείας, ενώ το 65,4% είναι εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι με το χρόνο απόκρισης της Regate στα προβλήματα που αναφέρονται.
Την έρευνα απάντησαν συμμετέχοντες από όλα τα τμήματα μιας εταιρείας, με πρώτες τις πωλήσεις (38,3%), τη μηχανογράφηση (23,5%) και τη διοίκηση (23,5%). Το 95,1% θα σύστηνε τη Regate σε συνεργάτες της. Άξιο λόγου είναι και το γεγονός ότι το πελατολόγιο της Regate που έχει αποφασίσει να μην επενδύσει στο ετήσιο συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης βαθμολόγησε χαμηλότερα το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών παρότι αναγνωρίζει την υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία της Regate. Αυτό αποδεικνύει ότι οι πελάτες της εταιρείας που επενδύουν στο ετήσιο συμβόλαιο λαμβάνουν το μέγιστο των υπηρεσιών από τη Regate.