Οι δοκιμές περιλάμβαναν αυτοματοποιημένο παρκάρισμα χαμηλής ταχύτητας σε στενούς χώρους και σε πολυώροφα γκαράζ, αστική οδήγηση μέσης ταχύτητας και οδήγηση υψηλής ταχύτητας (+130 χλμ την ώρα) σε αυτοκινητόδρομους. Συντονιστής του τριετούς έργου είναι η Volkswagen, ενώ ο συνολικός του προϋπολογισμός ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ (με 14,3 εκατ. ευρώ χρηματοδότηση από την ΕΕ). Στο έργο συμμετέχουν 28 εταίροι από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες. Η Ελλάδα συμμετέχει με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ.
Issue: NF 3738
Τα ανθρώπινα λάθη προκαλούν τις περισσότερες αστοχίες των servers
Ανάμεσα στα συμπεράσματα της μελέτης περιλαμβάνεται το γεγονός ότι αυξάνει συνεχώς (κατά μέσο όρο) η αξιοπιστία λειτουργίας των servers. Επιπλέον, το παλιό hardware αποτελεί για το 66% των ερωτηθέντων τη σημαντικότερη αιτία για την αστοχία των servers. Ωστόσο, 21% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η ηλικία των συστημάτων τους δεν έχει καμία αρνητική επίπτωση στην αξιοπιστία λειτουργίας. Μια ακόμα τάση που καταγράφει η έρευνα είναι ότι όλο και πιο συχνά τα ανθρώπινα λάθη επηρεάζουν την αξιοπιστία των συστημάτων.
Τα ανθρώπινα λάθη, όπως η λανθασμένη ρύθμιση, αποτελούν για το 80% των ερωτηθέντων τη σημαντικότερη αιτία για αστοχίες, έχοντας προβάδισμα ακόμα κι έναντι των προβλημάτων ασφαλείας (59%). Γι’ αυτό, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης, υπάρχουν δύο αιτίες: αφενός οι ομάδες ΙΤ συρρικνώνονται όλο και περισσότερο και αφετέρου αυτές καλούνται να φέρουν εις πέρας όλο και περισσότερα και πιο σύνθετα καθήκοντα.
Καλούνται, για παράδειγμα, να υλοποιήσουν στις επιχειρήσεις γρήγορα και με μεγάλη πίεση νέες σύνθετες τεχνολογίες, όπως το ΙοΤ, το cloud και τα Big Data Analytics. Mε την ψηφιοποίηση αυξάνει, επίσης, η ανάγκη των χρηστών για αξιόπιστα συστήματα, με τις ψηφιακές υπηρεσίες να βρίσκονται όλο και περισσότερο στο προσκήνιο, αποτελώντας όλο και περισσότερο σημείο αναφοράς για τα επιχειρηματικά μοντέλα.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί σε ο αριθμός εκείνων των επιχειρήσεων που χρειάζονται τουλάχιστον τα κλασικά «4 εννιάρια» uptime: 79% σε σχέση με το 49% με την προηγούμενη έκδοση της έκθεσης. Επιπλέον, αυξήθηκε και το κόστος ενός downtime: 98% των επιχειρήσεων άνω των 1.000 εργαζομένων εκτιμούν το κόστος διακοπής λειτουργίας πάνω από 150.000 δολάρια –το 31% εξ αυτών θεωρεί ότι η διακοπή μιας ώρας μπορεί να κοστίσει έως και 400.000 δολάρια, ενώ ένα ακόμα τρίτο εξ αυτών εκτιμά το κόστος που προκαλείται από μια ώρα διακοπής στα 1-5 εκατ. δολάρια.
H Google συνάπτει συμφωνία συνεργασίας στo cloud με την Nutanix
Στο πλαίσιο της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες, οι πελάτες της Nutanix θα μπορούν να αποθηκεύσουν στο μέλλον απλούστερα εφαρμογές και workloads στο Google Cloud. Η ενσωμάτωση ανάμεσα στο Nutanix Calm και την πλατφόρμα Google Cloud θα είναι διαθέσιμη το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Από την πλατφόρμα της cosmoONE οι πρώτες ηλεκτρονικές δημοπρασίες του Υπ. Οικονομικών
Οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες διεξάγονται φέτος πιλοτικά, ενώ στόχος του Υπουργείου είναι η επέκταση της χρήσης τους.
Η cosmoONE έχει προσαρμόσει πλήρως την ηλεκτρονική πλατφόρμα διεξαγωγής πλειοδοτικών δημοπρασιών στις απαιτήσεις των συγκεκριμένων αναγκών του Υπουργείου, με την κατάλληλη παραμετροποίηση του λογισμικού, αλλά και την παροχή του απαραίτητου εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού.
Ο Γενικός Διευθυντής της cosmoOne, Θανάσης Πετμεζάς, δήλωσε: «Η νέα ψηφιακή εποχή δημιουργεί νέα εργαλεία για να γίνονται όλα γρήγορα, απλά και αποδοτικά. Με τις ηλεκτρονικές πλειοδοτικές δημοπρασίες επιτυγχάνεται μεγιστοποίηση του οφέλους, ευκολία, αποτελεσματικότητα, πλήθος συμμετοχών, διαφάνεια και ταχύτητα στη διαπραγμάτευση των τιμών. Τα πλεονεκτήματα αυτά αναμένεται να καθιερώσουν τα επόμενα χρόνια τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες ως βέλτιστη πρακτική».
Η Microsoft εξαγόρασε την ισραηλίτικη Cloudyn
Η ειδική σε θέματα cloud monitoring ισραηλίτικη εταιρεία προσφέρει, μεταξύ άλλων, ένα εργαλείο για τη βελτιστοποίηση κόστους στο cloud. Η τιμή της εξαγοράς δεν ανακοινώθηκε. Πάντως, φήμες για την εξαγορά είχαν κυκλοφορήσει ήδη από τον Απρίλιο. Τότε τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για μια τιμή μεταξύ 50 και70 εκατ. δολαρίων. Η Cloudyn ιδρύθηκε το 2011 στο Τελ Αβίβ.
Πάνω από 200.000 POS Τερματικά στο δίκτυο της Cardlink
H Cardlink διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο για συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα και κατά τη διάρκεια των 2 τελευταίων ετών έχει εγκαταστήσει και ενεργοποιήσει στο δίκτυό της περισσότερα από 120.000 νέα τερματικά POS. Ο Αντίγονος Παπαδόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής της Cardlink, δήλωσε μεταξύ άλλων γι’ αυτό το ορόσημο: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για την επίτευξη του συμβολικού αριθμού των 200.000 τερματικών στο δίκτυο μας, καθώς συνεισφέρουμε και εμείς από την πλευρά μας στην περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως για τους Έλληνες καταναλωτές οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γίνονται σταδιακά συνήθεια καθώς, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία μας, το πλήθος των συναλλαγών αυξάνεται με ρυθμούς της τάξης του 70% σε ετήσια βάση. Ως αποτέλεσμα, η Ελλάδα από 8 συναλλαγές ανά κάτοικο, ανά έτος, έχει φτάσει περίπου τις 45, με περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης για να πλησιάσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Έχουμε ολοκληρώσει την επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών μας προκειμένου να διαχειριστούμε ακόμα μεγαλύτερο πλήθος συναλλαγών και δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε στην πρώτη γραμμή, έτοιμοι να ικανοποιήσουμε τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις που θα προκύψουν, ώστε να συμβάλλουμε σημαντικά στην επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών στην Ελλάδα».
Υπογράφτηκε η σύμβαση της ένωσης εταιρειών «Cosmos Business Systems και Δυναμική Πληροφορική» με την Κτηματολόγιο ΑΕ
Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια εξοπλισμού (υλικό / λογισμικό) και υπηρεσιών, με σκοπό αφ’ ενός τη μεγιστοποίηση του επιπέδου ασφαλείας των πολύπλοκων υποδομών του κέντρου δεδομένων, του εφεδρικού κέντρου (DR), του εσωτερικού δικτύου και των απομακρυσμένων γραφείων της Κτηματολόγιο Α.Ε., με απώτερο στόχο την αποτροπή επιθέσεων ασφαλείας και τη διαρροή δεδομένων και αφ’ ετέρου την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών αυξημένης πρόσβασης για επαγγελματίες και φορείς με την προμήθεια διατάξεων ισχυρής ταυτοποίησης.
Πλέον αυτής της προμήθειας, το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια εξοπλισμού αποθήκευσης δεδομένων για την αναβάθμιση του υφιστάμενου εξοπλισμού αποθήκευσης δεδομένων, ώστε η ΕΚΧΑ ΑΕ να δύναται να διαχειριστεί με βέλτιστο τρόπο αρχεία με χαρακτηριστικά μεγάλου μεγέθους, για την παροχή διαδικτυακών υπηρεσιών σε επαγγελματίες και φορείς, καθώς και τις αναγκαίες υπηρεσίες υποστήριξης. Το σύνολο του προϋπολογισμού του έργου (περιλαμβανομένου του δικαιώματος προαίρεσης) που κατακυρώθηκε είναι 5.096.307,73 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Η ΗΔΙΚΑ κατακύρωσε έργο διαλειτουργικότητας στην Quality & Reliability
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 58.500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Στο ecommerce και στο digital marketing εστιάζει το αναπτυξιακό πλάνο της ΠΟΛΥΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΑΕΒΕ
Συγκεκριμένα, όσον αφορά τις υποδομές έχει προγραμματιστεί η δημιουργία σύγχρονου computer room που θα περιλαμβάνει όλες τις δικτυακές υποδομές, τους servers, καθώς και τις ανάγκες ψύξης και μπαταριών για UPS. Επίσης, έχει ξεκινήσει μελέτη για τη βελτίωση / επέκταση της δομημένης καλωδίωσης όλων των εγκαταστάσεων της επιχείρησης, καθώς και εγκατάστασης ασύρματου δικτύου στις κεντρικές αποθήκες της επιχείρησης.
Ένας από τους στόχους της εταιρείας είναι και η αναδιοργάνωση του πληροφοριακού συστήματός. Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση τρέχει το Entersoft Expert με πολύ περιορισμένη χρήση. Στόχος είναι να επανασχεδιαστεί η εγκατάσταση του συστήματος, να γίνει αναβάθμιση σε Entesoft Business Suite και να ξεκινήσει η ανάλυση για εγκατάσταση συστήματος WMS στην κεντρική αποθήκη, αλλά και στα υποκαταστήματα.
Επίσης, σχεδιάζεται η εγκατάσταση και λειτουργία λύσης SFA για δειγματισμό και παραγγελιοληψία των εξωτερικών πωλητών, καθώς και η εγκατάσταση συστήματος CRM για τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων. Τέλος, σε φάση υλοποίησης βρίσκονται τα επανασχεδιασμένα e-shops της εταιρείας (ξεχωριστά για χονδρικές πωλήσεις και λιανικές πωλήσεις), τα οποία θα συνδέονται στο κεντρικό πληροφοριακό σύστημα (EBS).
Οι στόχοι που έχει θέσει η επιχείρηση για την 3ετία 2017-2020 είναι να δώσει το μεγαλύτερο βάρος και το μεγαλύτερο ποσοστό των επενδύσεων στο e-commerce και στο digital marketing. Με την ολοκλήρωση των βελτιώσεων στις βασικές υποδομές και στις διαδικασίες της επιχείρησης, θα ξεκινήσει ένα μεγάλο project για την προώθηση των e-shops με στόχο την καθιέρωση των brand της επιχείρησης στην ηλεκτρονική αγορά και την αύξηση των πωλήσεων από τα online καταστήματα.