Σχολιάζοντας τη συμμετοχή της QIVOS στην DMEXCO ο Ευάγγελος Καραλής, CEO της εταιρείας, αναφέρει στο NetFAX: «Έχοντας ως κύριο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της QIVOS, η συμμέτοχή μας σε εκθέσεις τέτοιου βεληνεκούς, μας δίνει την ευκαιρία να προβάλλουμε δυναμικά τις υπηρεσίες μας και τα μοναδικά CRM & loyalty case studies που έχουμε υλοποιήσει στην ελληνική και διεθνή αγορά. Θέτοντας πάντα στο επίκεντρο το customer experience, οι υπηρεσίες μας μεγιστοποιούν τη διάρκεια ζωής ενός καταναλωτή, χτίζοντας περαιτέρω τη σχέση του με το εκάστοτε brand στο φυσικό και digital περιβάλλον, μέσω της υλοποίησης βέλτιστων προγραμμάτων loyalty και CRM, με υψηλό ROmI (return of marketing investment).
Στη διάρκεια της φετινής DMEXCO, είχαμε την ευκαιρία να προσεγγίσουμε νέους εν δυνάμει πελάτες από τη διεθνή αγορά, συζητώντας παράλληλα με τις μεγαλύτερες εταιρείες από τον κλάδο της τεχνολογίας και του marketing για τις προηγμένες τεχνολογίες marketing, τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των customer data analytics, το Internet of things, την τεχνητή νοημοσύνη (Artificial intelligence) και όλες τις νέες τάσεις για το πώς ένα brand θα συνεχίσει να είναι κερδοφόρο αξιοποιώντας το digital περιβάλλον και τις δυνατότητες που υπάρχουν εκεί».