Συνεργασία CYTA – NCR για το σύστημα ασφάλισης υγείας του ΓΕΣΥ

Η συμφωνία υπογράφτηκε στα Κεντρικά Γραφεία της Cyta, από τον Ανώτερο Διευθυντή Τεχνολογίας & Πληροφορικής της Cyta, Χρύση Φοινιώτη και τον Γενικό Διευθυντή της NCR Cyprus, Κυριάκο Κυριάκου. Η NCR έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη, υλοποίηση, λειτουργία και υποστήριξη του εν λόγω συστήματος, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για τη λειτουργία του ΓεΣΥ στην Κύπρο.

Digital Effect: Πώς θα επηρεάσει το GDPR το χώρο του marketing

Τα brands παγκοσμίως καλούνται να συμμορφωθούν με τον κανονισμό, ο οποίος τους αποτρέπει από το να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα ενός καταναλωτή, εκτός αν έχουν λάβει από τον ίδιο σαφή συγκατάθεση για τη συγκεκριμένη χρήση. Οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν επακριβώς ποια θα είναι η χρήση των δεδομένων τους και ανά πάσα στιγμή μπορούν να ζητήσουν τη διαγραφή τους ή να κάνουν νομική προσφυγή εάν χρησιμοποιούνται δίχως την σαφή συγκατάθεση για τη συγκεκριμένη μορφή χρήσης τους. Όλες οι επιχειρήσεις, ακόμα και πχ οι αμερικανικές,  πρέπει να συμμορφωθούν με τις ρυθμίσεις του DGPR εφόσον χρησιμοποιούν δεδομένα κατοίκων της ΕΕ..

Οι διαφημιζόμενοι οφείλουν να βρουν τρόπο ώστε να εξασφαλίζουν ρητή συγκατάθεση από τους πολίτες της ΕΕ σε περίπτωση χρήσης στοιχείων τους. Τα media πρέπει να ορίσουν ποιοι συνεργάτες τους είναι data controllers και ποιοι data processors. Δράσεις του marketing όπως programmatic, remarketing, behavioral που χρησιμοποιούν στοιχεία των καταναλωτών, αναμένεται να θιγούν περισσότερο από την εφαρμογή του κανονισμού GPRD. Σύμφωνα με μελέτη της Edelman, κάθε εταιρεία που έχει στοιχεία πολιτών της ΕΕ θα πρέπει να διασφαλίσει ότι έχουν οριστεί ομάδες σε ευρωπαϊκές χώρες που έχουν αρμοδιότητα για άμεση ενημέρωση των πολιτών σε περίπτωση διαρροής των δεδομένων.

Η τοπική εκπροσώπηση είναι κρίσιμη για τη διαχείριση ζητημάτων κουλτούρας στην περίπτωση issue ή crisis. Με τον νέο κανονισμό αναμένεται μια περίοδος προσαρμογής και συμμόρφωσης η οποία ενδέχεται να περιορίσει την καινοτομία και τις εξελίξεις στη διαφήμιση. Ισχυρές ψηφιακές πλατφόρμες όπως η Google, το Facebook και το Amazon, αναμένεται να θιγούν, ωστόσο λόγω μεγέθους και δύναμης έχουν τη δυνατότητα να πάρουν κάποιες από τις απαραίτητες συγκαταθέσεις.  H Digital Effect έχει εκπονήσει γι’ αυτό το σκοπό ένα αναλυτικό σχέδιο προσαρμογής και μπορεί να το στείλει σε ενδιαφερόμενους.

Φοιτητές του ΕΜΠ διακρίθηκαν σε διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 1.628 ομάδες από Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο, με την ελληνική ομάδα – που αποτελείται από τους Χρήστο Κρασοπούλο, Τάσο Τσουμάνη, Μαριλένα Καραλή και Νίκο Κούρο – να πλασάρεται τελικά στις επτά πρώτες ομάδες. Η πρόταση που υπέβαλαν οι Έλληνες φοιτητές αφορούσε το διαμοιρασμό ενέργειας ανάμεσα σε ηλεκτρικά οχήματα που βρίσκονται εν κινήσεις στους αυτοκινητοδρόμους, ένα concept που μπορεί να δώσει στο λύση στο «άγχος της καινοτομίας».

Η φόρτιση επιτυγχάνεται με ασύρματους φορτιστές που τοποθετούνται στους προφυλακτήρες των οχημάτων, που επιτρέπουν την ανταλλαγή ηλεκτρικής ενέργειας με κοντινά οχήματα. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιείται ένας κεντρικός cloud server, με τον οποίο επικοινωνούν τα οχήματα, και ο οποίος θα καθορίζει με ποιο τρόπο θα γίνεται η σύνδεση των οχημάτων για την ανταλλαγή ενέργειας ενόσω είναι εν κινήσει.

Η HP Inc. ολοκλήρωσε την εξαγορά της Samsung

Η απόκτηση του printer business της νοτιοκορεάτικης εταιρείας θα φέρει στην HP Inc. σχεδόν 6.000 υπαλλήλους (μεταξύ αυτών 1.300 ερευνητές και μηχανικούς) και πάνω από 6.500 πατέντες. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες και το εξειδικευμένο προσωπικό της Samsung, η HP Inc. φιλοδοξεί να φέρει τα πάνω-κάτω στο χώρο των φωτοτυπικών, στοχεύοντας στην αντικατάσταση τους με πολυμηχανήματα – κυρίως όσον αφορά την αγορά των Α3 φωτοτυπικών, μια αγορά η δυναμική της οποίας εκτιμάται στα 55 δισ. δολάρια. Υπενθυμίζεται ότι η ΗP είχε ανακοινώσει την απόκτηση του printing business unit της Samsung το Σεπτέμβριο 2016, αντί του ποσού των 1,05 δισ. δολαρίων.

Η Schneider Electric συνεργάζεται με την Claroty

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Claroty θα διαθέσει το λογισμικό παρακολούθησης OT/ICS δικτύου και ανίχνευσης απειλών σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες της Schneider Electric, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Collaborative Automation Partner Program (CAPP). Η πλατφόρμα της Claroty προστατεύει προληπτικά τα βιομηχανικά συστήματα ελέγχου και παρακολουθεί συνεχώς τα βιομηχανικά δίκτυα για απειλές μέσω κυβερνοχώρου.

Αυτή η συνεργασία αποτελεί μια σημαντική προσθήκη στον μηχανισμό κυβερνοασφάλειας που διαθέτει η Schneider Electric για την προστασία των προϊόντων και της προσφοράς ελέγχου αιχμής (edge control) που περιλαμβάνονται στην αρχιτεκτονική του EcoStruxure. To EcoStruxure είναι η «ανοιχτή» και διαλειτουργική αρχιτεκτονική συστημάτων και πλατφόρμα της Schneider Electric που λειτουργεί στη λογική του IoT, επιτρέποντας την επέκταση και λειτουργία των διασυνδεδεμένων συστημάτων, προσφέροντας ταυτόχρονα την καλύτερη κυβερνοασφάλεια σε κάθε επίπεδο.

Το Ιατρικό Αθηνών υλοποίησε τη λύση Therefore Document Management της Canon

Ο Μ. Σπανός ανέφερε ότι προχώρησε στην επιλογή αυτή έχοντας ως σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας, ευελιξίας και ασφάλειας των πληροφοριών του Ομίλου. Σημειώνεται ότι η Intersys/Canon ήταν επίσημος χορηγός του IT Directors Forum 2017.

ΙΟΒΕ: ελαφρώς καθοδικά κινήθηκε ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών στην Πληροφορική τον Οκτώβριο

Οι εκτιμήσεις για την τρέχουσα κατάσταση των επιχειρήσεων λαμβάνουν αρνητικό πρόσημο (στις -2 από +10 μον. ο δείκτης), ενώ το ισοζύγιο των +10 μονάδων στις εκτιμήσεις για την τρέχουσα ζήτηση χάνει 4 μονάδες. Το ισοζύγιο των +13 μονάδων στις προβλέψεις για τη βραχυπρόθεσμη πορεία της ζήτησης αυξάνεται στις +24 (από +13) μονάδες, ενώ στις προβλέψεις για την απασχόληση του κλάδου σημειώνεται πτώση των 7 μονάδων (-2 μον. ο δείκτης).

Ως προς τις προσδοκίες για τις τιμές, η αποπληθωριστική τάση ελαφρώς αμβλύνεται (-12 από -18 μον. ο δείκτης), ενώ τέλος, το 33% (από 36%) των επιχειρήσεων δηλώνει απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία, με το 28% να επισημαίνει την ανεπάρκεια ζήτησης και το 21% την ανεπάρκεια κεφαλαίων κίνησης. Σε γενικότερο επίπεδο, τον Οκτώβριο υποχώρησε η ανοδική πορεία που ακολουθούσε ο Δείκτης Οικονομικού Κλίµατος τους τελευταίους μήνες, υποχωρώντας στις 98,3 μονάδες, από 100,6 τον Σεπτέμβριο, αν και παραμένει σε υψηλότερο επίπεδο από πέρυσι (94,3).

Κερδοφόρα τα ετήσια αποτελέσματα της CPI

Σε επίπεδο 12μήνου τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 97.000 ευρώ έναντι κερδών 105.000 ευρώ την αντίστοιχη περυσινή χρήση. Επίσης, η λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας (EBITDA) παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, καθώς ανήλθε σε  555.000 ευρώ έναντι 635.000 ευρώ σε σχέση με την  προηγούμενη χρονιά. Τα έσοδα της εταιρείας παρουσίασαν αύξηση 6,3% και διαμορφώθηκαν σε € 14,7 εκατ. έναντι € 13,83 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, με την συμμετοχή των υπηρεσιών στο σύνολο των εσόδων να είναι στα επίπεδα του 28%. Τέλος, ο τραπεζικός δανεισμός έχει σταθεροποιηθεί, ο οποίος σε επίπεδο 12μήνου διαμορφώθηκε σε € 1,87 εκατ. έναντι € 1,82 εκατ. στις 30/6/2016.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Γενικός Διευθυντής  της CPI Αριστείδης Παπαθάνος, ανέφερε: «Παρόλο που οι συνθήκες της αγοράς και του οικονομικού περιβάλλοντος δεν έχουν βελτιωθεί ιδιαίτερα, είναι πολύ σημαντικό για εμάς που παραμένουμε κερδοφόροι. Αυτό μας έχει βοηθήσει να προχωρήσουμε σε κάποιες επενδύσεις που έχουν στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.  Ο στόχος μας την νέα χρονιά είναι να παραμείνουμε κερδοφόροι και να ενισχύσουμε την θέση μας και τα μερίδια αγοράς στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε».

IKEA Greece και QIVOS αναπτύσσουν real- time proximity marketing πλατφόρμα για το Horizon 2020

Αναλυτικά, μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας και της παράλληλης χρήσης beacons στα καταστήματα, οι υπηρεσίες loyalty management εξελίσσονται και γίνονται proactive με τη χρήση real-time analytics. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές πλέον θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις για loyalty παροχές, όπως εξατομικευμένες εκπτώσεις, προσφορές κ.ά., την στιγμή που βρίσκονται μέσα σε ένα κατάστημα με βάση το καλάθι τους εκείνη τη στιγμή, το προφίλ τους και τις προτιμήσεις τους. Το πρόγραμμα CloudDBAppliance (2017-2020), αποτελεί μέρος του Horizon 2020 και αποσκοπεί στη δημιουργία μιας συσκευής με μια εξαιρετικά επεκτάσιμη επιχειρησιακή βάση δεδομένων με αναλυτικές ικανότητες αξιοποιώντας μια νέα υπερ-αποτελεσματική μηχανή αποθήκευσης. Σε αυτό συμμετέχουν 8 εταιρείες, 6 χώρες και 3 πανεπιστημιακά Ιδρύματα.