H Metavallon VC διαθέτει 32 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση τεχνολογικών startups

Οι επενδύσεις της Metavallon VC γίνονται σε δύο αρχικά στάδια, pre-seed και seed χρηματοδότησης (κεφάλαια προ-σποράς και σποράς), και οι αρχικές τοποθετήσεις είναι έως 400.000 ευρώ. Σημαντικό στοιχείο για τη χρηματοδότηση των επιχειρηματικών προτάσεων είναι να βασίζονται σε κάποιο ολοκληρωμένο πρωτότυπο με ισχυρό IP (intellectual property) και οι ιδρυτές να σχηματίζουν μια αφοσιωμένη και συμπληρωματική ομάδα. Στην περίπτωση των pre-seed επενδύσεων, οι εταιρείες συμμετέχουν παράλληλα στο market accelerator της Metavallon VC, ένα δομημένο πρόγραμμα 12 εβδομάδων προσανατολισμένο στην αγορά, με τις τελευταίες τρεις εβδομάδες να λαμβάνουν χώρα στο Σαν Φρανσίσκο.

Η υποβολή επιχειρηματικών σχεδίων για pre-seed επενδύσεις, με παράλληλη συμμετοχή στο market accelerator της Metavallon VC, θα ξεκινήσει την 1η Μαρτίου 2018. Η Metavallon VC προκειμένου να υποστηρίξει περαιτέρω τις εταιρείες στις οποίες επενδύει, αναπτύσσει στενές συνεργασίες με την αγορά και την βιομηχανία, ειδικά σε κλάδους όπου υπάρχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως αυτούς της ενέργειας, της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech), των μεταφορών και της μετακίνησης, της ναυτιλίας, και τηλεπικοινωνιών και δικτύων. Παράλληλα, συνεργάζεται με σειρά επενδυτικών funds στο εξωτερικό, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, καθώς και με άλλους εγχώριους και διεθνείς υποστηρικτές του οικοσυστήματος της καινοτομίας.

«Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε νέες επιχειρήσεις από την Ελλάδα, τόσο με κεφάλαια όσο και με καθοδήγηση στα κρίσιμα αρχικά στάδια και στοχευμένη δικτύωση στην αγορά και σε επενδυτές. Πιστεύουμε ότι με κατάλληλη χρηματοδότηση και υποστήριξη, το συσσωρευμένο ταλέντο και το υψηλό γνωσιακό επίπεδο στην χώρα, μπορεί γρήγορα να προσφέρει εμπορική αξία με λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας», δήλωσε η Αλεξάνδρα Χολή, partner στη Metavallon VC. «Απευθυνόμαστε σε ταλαντούχους, αποφασιστικούς και αφοσιωμένους επιχειρηματίες που αναπτύσσουν υπηρεσίες ή προϊόντα που έχουν στόχο κυρίως άλλες επιχειρήσεις (B2B), χτίζοντας πνευματική ιδιοκτησία και ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής. Οι εταιρείες στις οποίες τοποθετούμαστε έχουν έντονο το στοιχείο της εξωστρέφειας, της καινοτομίας και δημιουργούν λύσεις που απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά» προσέθεσε.

Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα στην Pylones Hellas

Η εταιρεία κατάφερε, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία να πετύχει ρεκόρ πωλήσεων. Ο κύκλος εργασιών για το 2017 διαμορφώθηκε στα 6,88 εκατ. ευρώ έναντι 6,07 εκατ. ευρώ το 2016 και 4,85 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα κέρδη προ φόρων τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2016. «Η συνεχιζόμενη αυτή αύξηση – συνολικά πάνω από 40% μέσα στα τελευταία 3 χρόνια – αποδεικνύει ότι η Pylones Hellas παραμένει ψηλά στην εκτίμηση των μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα στους οποίους απευθύνεται, και ότι η εστίαση πάνω σε προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλειας ΙΤ υποδομών κορυφαίων παγκόσμιων κατασκευαστών ήταν απόλυτα επιτυχημένη» δήλωσε ο κ. Εμμανουήλ Νέτος, Γενικός Διευθυντής της Pylones Hellas.

«Η συνεχιζόμενη αύξηση του τζίρου συνδυάστηκε με δύο επιπλέον θετικά στοιχεία: α) τη διεύρυνση του πελατολογίου στο εξωτερικό, και β) την πλήρη ενσωμάτωση νέων λύσεων ασφάλειας από τη Forcepoint και την IBM στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων της Pylones Hellas». Με την ολοκλήρωση του 2017 η εταιρεία συμπλήρωσε 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά. Η επέτειος αυτή βρίσκει την Pylones Hellas στην πιο ώριμη φάση της πορείας της, αλλά και στις νέες της, σύγχρονες εγκαταστάσεις στη Νέα Ιωνία.

Στόχος για το 2018 – 2020, όπως δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Διογένους, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pylones, είναι «να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, και να αποτελεί τον σταθερό και αξιόπιστο τεχνολογικό συνεργάτη των πελατών της για λύσεις ασφάλειας και βελτιστοποίησης των λειτουργιών και υποδομών τους με στόχο την κατάκτηση του ψηφιακού μέλλοντος». Στρατηγικοί συνεργάτες και πυλώνες στην πορεία αυτή θα συνεχίσουν να είναι οι F5 Networks, HPE, IBM και Microsoft με τις πολυάριθμες λύσεις τους σε τομείς όπως η ασφάλεια, τα ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα, το storage, τα business critical συστήματα, τα datacenters και το cloud.

Η ανάπτυξη του cloud μοχλός για τη διεθνή επέκταση της Oracle

Τα σχέδια της εταιρείας για γρήγορη επέκταση περιλαμβάνουν το άνοιγμα 12 νέων περιφερειακών κέντρων δεδομένων και την αύξηση του εύρους και του βάθους των υπηρεσιών Oracle Cloud που είναι διαθέσιμες στην Ασία, την Ευρώπη και τη Βόρειο και Νότιο Αμερική. Με αυτήν την είδηση, η Oracle συνεχίζει να κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, προσφέροντας ένα πλήρες και ενοποιημένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών cloud (SaaS, PaaS και IaaS) και νέων υπηρεσιών στους τομείς της ασφάλειας, της τεχνολογίας Blockchain και της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Ο Mark Hurd, CEO της Oracle, δήλωσε: «Το μέλλον του IT είναι αυτόνομο. Με τα διευρυμένα, σύγχρονα data center μας, η Oracle βρίσκεται σε ιδανική θέση για να παράσχει τις πιο αυτόνομες τεχνολογίες στον κόσμο. Με τη διεθνή επέκταση των data center μας, μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες να μειώσουν τα κόστη του IT, να μετριάσουν τους κινδύνους και να ανταγωνιστούν όπως ποτέ άλλοτε». Η περιφερειακή επέκταση του Oracle cloud θα περιλαμβάνει τοποθεσίες στην Ευρώπη, όπως Άμστερνταμ και Ελβετία, στην Ασία, όπως Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Σαουδική Αραβία, Σιγκαπούρη και Νότιο Κορέα, καθώς και στη Βόρειο Αμερική, με δύο στον Καναδά και δύο νέες τοποθεσίες στις ΗΠΑ για υποστήριξη των φόρτων εργασίας του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ.

Aνδρέας Πετρόπουλος, COO, Upstream: “Εξαιρετική ευκαιρία για εμάς το MWC”

Σχολιάζοντας τη συμμετοχή της εταιρείας του στην έκθεση, ο Ανδρέας Πετρόπουλος, Chief Operating Officer της Upstream δηλώνει στο NetFAX: «Όπως κάθε χρόνο, το MWC αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να δει κανείς από πρώτο χέρι τις τελευταίες εξελίξεις και καινοτομίες του κλάδου, καθώς και να ανταλλάξει απόψεις με άλλες ηγέτιδες εταιρίες. Θα συναντηθούμε με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες και συνεργάτες, προκειμένου να μοιραστούμε τους τρόπους με τους οποίους η Upstream στηρίζει 60+ εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, σε 45+ αναδυόμενες αγορές του κόσμου. Στόχος μας παραμένει πάντα η ενίσχυση των υφιστάμενων πηγών εσόδων τους, αλλά και η δημιουργία σημαντικών νέων εσόδων, στην ολοένα και επιταχυνόμενη ψηφιακή επανάσταση, μέσω κινητών συσκευών και χρήσης data, που είναι σε ταχεία εξέλιξη, στις αγορές αυτές. Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά, στο περίπτερό μας, στο Hall 5 (stand Β520)».

Infinitum, Technicomer, UniSystems και Accutech βραβεύτηκαν για τις αποδόσεις τους στην ελληνική αγορά από την Veeam

Κατά τη διάρκεια του φετινού Veeam Partner Summit απονεμήθηκαν πιστοποιητικά αναγνώρισης στους κορυφαίους Ελληνες εταίρους του δικτύου συνεργατών της Veeam, οι οποίοι συμβάλλουν στην επιτυχία και καθιέρωση του ονόματος της Veeam και στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα, η Infinitum βραβεύτηκε ως ο συνεργάτης της χρονιάς που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, η Technicomer έλαβε το βραβείο του καλύτερου SMB Partner της χρονιάς , η UniSystems βραβεύτηκε ως καλύτερος VCSP Partner της χρονιάς και τέλος η Accutech έλαβε το βραβείο του πολυτιμότερου συνεργάτη (MVP).

Η Vered Liebermann, Διευθύντρια της περιοχής MED της Veeam, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δήλωσε ότι «η εταιρεία οφείλει την ευημερία της στην Ελλάδα στο οικοσύστημα που έχει δημιουργήσει εδώ, το οποίο αναπτύσσει σταθερά το δίκτυο της με συνέπεια και ιδιαίτερη επιμέλεια». Η V. Lieberman απευθυνόμενη στους Έλληνες εταίρους δήλωσε πως «κάθε χρόνο η εταιρία σημειώνει αύξηση της κερδοφορίας της στην ελληνική αγορά και χωρίς εσάς αυτό δεν θα το είχαμε επιτύχει». Η Veeam εξειδικεύεται στον τομέα της προστασίας δεδομένων ενώ οι λύσεις της είναι κατάλληλες για εταιρείες κάθε μεγέθους, από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (SMB) μέχρι μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς (enterprise).

Έργο ορόσημο το Πληροφοριακό Σύστημα Μητρώου Πολιτών

Πρόκειται για ένα έργο το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο των ΕΣΠΑ 2007-2013 και ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και εθνικούς πόρους. Το συντονισμό του έχει το Υπουργείο Εσωτερικών, ως κύριος του έργου, ενώ τη διαχείρισή του έχει αναλάβει η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. ως δικαιούχος. Η 5μελής αποστολή της Επιτροπής Ελέγχου Προϋπολογισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην οποία συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συμβουλίου, πραγματοποίησε σειρά επισκέψεων και επαφών με στελέχη της ελληνικής κυβέρνησης, της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης καθώς και με ανώτατους αξιωματούχους της δημόσιας διοίκησης, από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2018.

Σκοπός της αποστολής και της Επιτροπής Ελέγχου Προϋπολογισμού ήταν η Επιθεώρηση της προόδου υλοποίησης ορισμένων από τα 181 έργα προτεραιότητας, τα οποία συγχρηματοδοτήθηκαν από την Ε.Ε. κατά την περίοδο 2007-2013. Το νέο εθνικής εμβέλειας πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο διασυνδέει υπηρεσίες Ληξιαρχείου και Δημοτολογίου, καθώς και το Ειδικό Ληξιαρχείο Αθηνών, τέθηκε σε λειτουργία στις 22 Ιανουαρίου 2018. Έως τώρα έχουν διασυνδεθεί έξι φορείς, ενώ θα εντάσσονται λειτουργικά ολοένα και περισσότεροι. Μέχρι σήμερα έχουν συνταχθεί 22.597 ληξιαρχικές πράξεις, έχουν δημιουργηθεί 38.500 δημοτολογικές μερίδες και έχουν εκδοθεί 180.000 πιστοποιητικά από τα ληξιαρχεία και τα δημοτολόγια της χώρας. Παράλληλα, μέσα από την διαλειτουργικότητα με τρίτους φορείς έχουν πραγματοποιηθεί περίπου 340.000 συναλλαγές στοιχείων.

Η Data Communication υλοποίησε έργο στον Κινηματογραφικό Οργανισμό Καραγιάννης – Καρατζόπουλος

Η λύση περιλάμβανε το σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, WinEra ERP, το εργαλείο επιχειρηματικής ευφυΐας Business Analysis και το πρόγραμμα Μισθοδοσίας, Premium HRM. Στόχος της συνεργασίας με την Data Communication αποτέλεσε ο πλήρης έλεγχος της λειτουργίας και της διαχείρισης της επιχείρησης και των πόρων της, μέσα σε ένα πλέον καινοτόμο περιβάλλον λογισμικού. H εταιρεία επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση της Data Communication για την πλήρη παρακολούθηση, όχι μόνο του λογιστηρίου τους, αλλά και των προμηθειών και των εσόδων που προέρχονται από τα δικαιώματα όλων των ταινιών που έχουν κυκλοφορήσει. Η συγκεκριμένη λύση καλύπτει τόσο τις σημερινές όσο και τις μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησης, συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότερη λειτουργία και παρακολούθησή της. Η λύση συνοδεύεται από εργαλεία με απεριόριστες δυνατότητες ανάλυσης και αξιοποίησης όλης της διαθέσιμης πληροφορίας, στοχεύοντας στη λήψη σωστών αποφάσεων και στην ενίσχυση της κερδοφορίας της επιχείρησης.

Λεωνίδας Κωβαίος: o νέος CIO της Vodafone Ελλάδας

Ο Λ. Κωβαίος υπάγεται στη Διεύθυνση Τεχνολογίας της εταιρείας και θα αναφέρεται στον Διευθυντή Τεχνολογίας του Οργανισμού, Λάμπρο Ίσκο. Ο Λεωνίδας Κωβαίος προέρχεται από την EY (εταίρος στο τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της εταιρείας), ενώ διαθέτει σημαντική εμπειρία στην παροχή μεγάλης κλίμακας λύσεων ICT (Information & Communication Technologies), στη διαχείριση IT ομάδων, καθώς και σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλους οργανισμούς.

Μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει Διευθυντής Πληροφορικής (CIO) στα Ελληνικά Πετρέλαια, Γενικός Διευθυντής στην εταιρεία SingularLogic και Υπεύθυνος Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Λύσεων (Solutions Design Director) στην εταιρεία Intracom. Είναι διπλωματούχος του τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Πάτρας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (M.Sc.) στον τομέα Computer Science από το Πανεπιστήμιο του Waterloo, Ontario του Καναδά.

ΟΤΕ: 192,7 εκατ. καθαρά κέρδη και επενδύσεις 800 εκατ. ευρώ σε οπτικές ίνες και δίκτυα νέας γενιάς το 2017

Η κερδοφορία EBITDA υποχώρησε κατά 1,3% και διαμορφώθηκε σε 1.303,9 εκατ. ευρώ (337,2 εκατ. ευρώ σε επίπεδο τριμήνου, με -1,9% υποχώρηση). Όσον αφορά την Ελλάδα, τα έσοδα του ομίλου το δ’ τρίμηνο υποχώρησαν κατά 3,9%, καθώς η αύξηση στα έσοδα από τις υπηρεσίες σταθερής (+1%) και κινητής τηλεφωνίας (+2,1%) αντισταθμίστηκε από τη μείωση των εσόδων στη διεθνή χονδρική. Οι πελάτες VDSL αυξήθηκαν κατά 62% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι αγγίζοντας τις 354.000, αντιπροσωπεύοντας το 20,1% της συνδρομητικής βάσης ευρυζωνικών υπηρεσιών λιανικής, ενώ οι συνδρομητές COSMOTE TV ανήλθαν στις 525.000. Τα έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 4,6% (240,1 εκατ. ευρώ), καταγράφοντας την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του δ’ τριμήνου και του έτους 2017, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟTE κ. Mιχάλης Τσαμάζ (φωτό) ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Το 2017 ήταν μία καλή χρονιά για τον Όμιλο ΟTE. Επενδύσαμε δυναμικά με στόχο την ανάπτυξη. Στην Ελλάδα καταγράφονται ήδη στις επιδόσεις μας τα οφέλη από τις σημαντικές επενδύσεις μας σε δίκτυα νέας γενιάς και τηλεοπτικό περιεχόμενο, καθώς και από την προσήλωσή μας στην εμπειρία του πελάτη… Οι επενδύσεις μας σε δίκτυα οπτικών ινών αποδίδουν, με τις νέες συνδέσεις VDSL να καταγράφουν ρεκόρ στο τρίμηνο, ενώ και η πελατειακή βάση της συνδρομητικής τηλεόρασης συνεχίζει να αυξάνεται… Πιστεύουμε ότι οι επενδύσεις μας, που κορυφώθηκαν τη χρονιά που πέρασε, θα βοηθήσουν την Ελλάδα να αξιοποιήσει σταδιακά τις δυνατότητές της, τις επιχειρήσεις να γίνουν πιο παραγωγικές και ανταγωνιστικές και τους πολίτες να βελτιώσουν τη ζωή τους…».

Ο ΟTE αναμένει ότι οι θετικές τάσεις στα έσοδα θα συνεχιστούν και κατά το τρέχον έτος. Η βελτίωση του οικονομικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα θα αποτελέσει ένα ευνοϊκό υπόβαθρο για της δραστηριότητές του στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, ενώ η ανάπτυξη υπηρεσιών mobile data, ευρυζωνικότητας και συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να συνεχιστεί.Το 2018, η Διοίκηση αναμένει οι προσαρμοσμένες επενδύσεις να διαμορφωθούν σε περίπου 700 εκατ. ευρώ.