Σε επίπεδο έτους (2017) η αγορά enterprise WLAN αναπτύχθηκε κατά 5,7%, φέρνοντας 5,7 δισ. δολάρια έσοδα στα ταμεία των κατασκευαστών. Συμπεριλαμβάνοντας και την καταναλωτική αγορά WLAN, τα έσοδα υποχώρησαν κατά 0,3% το 4ο τρίμηνο, ενώ αυξήθηκαν κατά 0,2% συνολικά το 2017 – κάτι που καταδεικνύει το γεγονός ότι η αγορά consumer WLAN συνεχίζει να μη διαθέτει δυναμική. Το 4Q17, το πρότυπο 802.11ac συγκέντρωσε το 83% των παραγγελιών access point units (80% για όλο το 2017), και το 94% (91% για όλο το 2017) των εσόδων της αγοράς enterprise WLAN.
Αυτή η τάση δείχνει ότι το πρότυπο 801.11n θα θεωρείται απαρχαιωμένο σε αυτή την κατηγορία μέχρι τα τέλη του 2018. Παράλληλα, η αγορά consumer WLAN συνεχίζει τη συρρίκνωσή της: 9,8% μείωση εσόδων το δ’ τρίμηνο 2017 (916 εκατ. δολάρια) και 7,3% για όλο το έτος (3,65 δισ. δολάρια). Το, δε, πρότυπο 802.11ac αντιπροσώπευε το 40% των πωλήσεων και το 69% των εσόδων στην καταναλωτική κατηγορία. Η βραδύτερη υιοθέτηση του 802.11ac στον αγορά consumer WLAN, καθώς και η πτώση των τιμών στο πρότυπο 802.11n, συνέβαλαν στη μείωση εσόδων αυτής της κατηγορίας.
Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Cisco, η οποία ηγείται της αγοράς, είδε να υποχωρούν τα έσοδά της κατά 2,9% στην αγορά enterprise WLAN από το γ’ στο δ’ τρίμηνο 2017, αλλά να αυξάνονται κατά 5,1% σε σχέση με το δ’ τρίμηνο 2016 και κατά 4,8% σε επίπεδο έτους (με 2,49 δισ. δολάρια τζίρο). Σε αυτό συνέβαλε η καλή απήχηση που είχε στην αγορά η διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης cloud Μeraki.