Στρατηγική συνεργασία ΑΒΒ Ελλάδος με ΣΕΒ

Η εκδήλωση, που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) σε συνεργασία με την εταιρεία τεχνολογίας και ψηφιακής καινοτομίας Crowdpolicy, πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις 29, 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019. To Industry 4.0 Now! Hackathon είναι μία πρωτοβουλία Ανοικτής Καινοτομίας του ΣΕΒ, ένας μαραθώνιος τεχνολογίας, που έχει στόχο να φέρει το οικοσύστημα της καινοτομίας, των startups και των πανεπιστημίων κοντά στη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις, μέσω συνεργασιών και συμπράξεων, ώστε να διερευνηθούν πιθανότητες και σενάρια ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομικής ανάπτυξης, που έχουν νόημα για την ελληνική πραγματικότητα.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μηχανικούς παραγωγής, ερευνητές, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, business consultants, επαγγελματίες, στελέχη από τον τομέα της βιομηχανίας, φοιτητές, startups, καθώς και όσους επιθυμούν να συμβάλλουν ενεργά στην ανάπτυξη υπηρεσιών και εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική επιχειρηματικότητα και την ψηφιακή αναβάθμιση της βιομηχανίας και των επιχειρήσεων.

Δυναμική η ελληνική συμμετοχή στο IoT Solutions World Congress

Το Παγκόσμιο Συνέδριο IOT Solutions είναι ένα από τα κορυφαία γεγονότα στον κλάδο του Διαδικτύου των Επιχειρήσεων παγκοσμίως. Στη φετινή εκδήλωση συμμετείχαν κορυφαίες εταιρείες του κλάδου όπως: Deloitte, Microsoft, SAS, Vodafone κ.λπ., καθώς και χώρες με εθνική παρουσία (όπως η Βαυαρία, η Αυστρία, η Ρουμανία και η Ισπανία) σε ένα από τα κορυφαία γεγονότα για το Διαδίκτυο των πραγμάτων. Η έκθεση φιλοξένησε πάνω από 16.000 επισκέπτες από 12 χώρες, 350 εκθέτες και 300 ομιλίες για το μέλλον αυτής της έντονα αναπτυσσόμενης βιομηχανίας.

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για τον Νοέμβριο στο Innovathens

Συγκεκριμένα, πρόκειται για το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Make yourself Heard» (11/11, 16:00-18:00) και το εκπαιδευτικό σεμινάριο «Developing interview skills – Get yourself noticed» (25/11, 16:00-18:00), τα οποία εντάσσονται στον κύκλο σεμιναρίων «Presentation & Communication skills», έχουν συνολική διάρκεια δύο ωρών και πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το British Council.

Ξεκινά το Κέντρο Αριστείας Τεχνητής Νοημοσύνης

Τους προσκεκλημένους καλωσόρισε ο Hans Jessen, Global Innovation Leader της EY. Ο Διευθυντής του Ινστιτούτου Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος, Δρ. Βαγγέλης Καρκαλέτσης μίλησε για την πρωτοποριακή, σε παγκόσμιο επίπεδο, συνεργασία, και παρουσίασε συνοπτικά τις δραστηριότητες του Δημόκριτου στην τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) τονίζοντας την αξία μίας τέτοιας επένδυσης για το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος, και την Ελλάδα, στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την ΤΝ. Στη συνέχεια, ο Δρ. Γιώργος Παλιούρας, Διευθυντής του Κέντρου Αριστείας μίλησε για την ερευνητική ομάδα που συγκροτείται από νέους ταλαντούχους επιστήμονες και έμπειρους ερευνητές.

Σημαντική η παρουσία της πολιτικής ηγεσίας στην εκδήλωση που συνεχίστηκε με συζήτηση σε πάνελ για τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ΤΝ στο μέλλον της χώρας, με τη συμμετοχή του Κυριάκου Πιερρακάκη, Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Χρίστου Δήμα, Υφυπουργού Έρευνας και Τεχνολογίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Βασίλη Διγαλάκη, Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Hans Jessen, Global Innovation Leader της EY. Το πάνελ συντόνισε η Νίκη Συροπούλου, διευθύντρια του Singularity University στην Ελλάδα.

Σε ερώτηση για τους λόγους που η ΕΥ επέλεξε τον Δημόκριτο για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας στην Τεχνητή Νοημοσύνη ο Hans Jessen τόνισε: «Ο Δημόκριτος έχει εξαιρετική φήμη ως ερευνητικό κέντρο διεθνώς, με μακρά και επιτυχημένη πορεία. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης οδηγώντας τις εξελίξεις … Θεωρούμε ότι το Κέντρο Αριστείας προσφέρει την κατάλληλη ευκαιρία για να προσελκύσουμε τους ερευνητές αυτούς πίσω στην Ελλάδα».

SAP: Με στόχο και όραμα την ευφυή επιχείρηση

Όπως αποκάλυψε χθες ο Γεν. Διευθυντής της εταιρίας για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Ανδρέας Ξηρόκωστας, στο πλαίσιο του 2ου Data Summit for Digital Innovation της Αθήνας, αισθητά μεγαλύτερο (40% έναντι 35% του ERP) είναι το μερίδιο της τεχνολογίας και η διαφορά διευρύνεται χρόνο με το χρόνο, καθώς η SAP προωθεί τον επόμενο στόχο της, να βοηθήσει τις σημερινές επιχειρήσεις-πελάτες της, να μετεξελιχθούν σε ευφυείς.

Βλέποντας ακόμα μακρύτερα από τον (επείγοντα και αναγκαστικό για όλους) ψηφιακό μετασχηματισμό, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία λογισμικού ευαγγελίζεται μια νέα εποχή (που, προφανώς, απαιτεί και νέο τρόπο σκέψης εκ μέρους όλων) στο πλαίσιο της οποίας οι δυο διαφορετικοί κόσμοι -των έτοιμων και των ειδικών λύσεων- συνδυάζονται πλέον αρμονικά, πολλαπλασιάζοντας τα πλεονεκτήματα και αλληλοαναιρώντας τα μειονεκτήματά τους.

Πατώντας στους τρεις βασικούς πυλώνες (άνθρωποι, διαδικασίες και τεχνολογία) η SAP έχει ως στόχο να προσφέρει νέες και μοναδικές εμπειρίες στους χρήστες των λύσεων της, μας είπαν, που κι αυτοί δεν είναι οι ίδιοι: ένας στους δυο ανήκει πλέον στη γενιά των millennials, βάζοντας τα δεδομένα των εμπειριών σε ίση μοίρα με εκείνα των λειτουργιών, στο πλαίσιο κάθε δραστηριότητας.

Ευφυή επιχείρηση
Το θέμα της εμπειρίας του χρήστη διέτρεξε, ως εκ τούτου, οριζόντια και τις έξι ομιλίες (πέντε από στελέχη της SAP και μια από εκπρόσωπο της συναγωνίστριας σ’ αυτή την προσπάθεια, Intel) της χθεσινής ημερίδας, οι οποίες προσπάθησαν να φωτίσουν από διαφορετικές οπτικές γωνίες και να «αποκωδικοποιήσουν» την πορεία προς την ευφυή επιχείρηση (Intelligent enterprise, o αγγλικός όρος). Με τη βοήθεια πλήθους παραδειγμάτων και βέλτιστων πρακτικών, οι ομιλητές προσπάθησαν να αποδείξουν ότι «ο κόσμος των αριθμών και ο κόσμος των ανθρώπων μπορούν να έλθουν κοντύτερα», όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Έτσι, εξετάσθηκαν διαδοχικά η Στρατηγική στον χώρο των Δεδομένων (Στρατής Πελεκίδης, Head of Digital O | SAP EMEA South) η οποία βρίσκεται στον πυρήνα της ευφυούς επιχείρησης, η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κατάλληλων και σωστών δεδομένων (Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Senior Advisor Platform & Technology | CoE EMEA South | SAP Hellas, Cyprus & Malta) για τη λήψη αποφάσεων, η σχέση δεδομένων και καινοτομίας (από τον Γιώργο Καρδαρά, Technical Account Manager, EMEA Service Providers | Intel) με πολλές πληροφορίες για τη στενή συνεργασία των δυο εταιριών, η διαχείριση πληροφοριών με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης (Αλέξανδρος Δαλέντζας, Data Science | Platform and Technology | Global CoESAP) και οι προκλήσεις της νέας εποχής, οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των Business Analytics (Γιώργος Καμτσιώρας, Director Business Development South Europe, Middle-East and Africa Center of Excellence for Finance and Risk | SAP) με στόχο τις καλύτερες επιδόσεις και την κερδοφορία, και τέλος, η καινοτομία στο SAP Cloud Platform (Αντώνης Σεφερλής, Business Development – Platform and Technology | SAP) πάντα σε καθεστώς ασφάλειας ως προς τα συστήματα, αλλά και τα ίδια τα δεδομένα – αυτή ήταν ίσως η πιο «εμπορική» ενότητα της ημερίδας, σε σύγκριση με τις προηγούμενες, που ήταν σχεδόν αμιγώς τεχνολογικές και χρηστικές.

Εν κατακλείδι
Όσο για το καταληκτικό σχόλιο-σύνοψη, αυτή τη φορά προήλθε από την παρούσα στην εκδήλωση Chief Operations Officer της SAP για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Λίνα Γρηγοράτου: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που και φέτος οργανώσαμε το Innovation Tour της SAP, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – το ενδιαφέρον των πελατών και των συνεργατών μας ήταν έντονο.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να μοιραστούμε με την αγορά τις εξελίξεις της τεχνολογίας και όλα τα επενδυτικά προγράμματα της SAP τα οποία υλοποιούμε, προκειμένου να υποστηρίξουμε τις εταιρίες-πελάτες μας για να μετασχηματιστούν σε ευφυείς επιχειρήσεις. Η τεχνολογία είναι το μέσο με το οποίο μπορούμε να πετύχουμε αυτό το σκοπό. Σήμερα αναλύσαμε όλες τις πτυχές της και θεωρούμε ότι καταφέραμε να μεταδώσουμε τα μηνύματα για το όραμα της SAP και πώς αυτό υλοποιείται στην πράξη».

Αξιοπιστία και mobile/social αγορές θέματα ύψιστης προτεραιότητας στο mCommerce

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης, οφείλουν να προσφέρουν βελτιστοποιημένες (optimized) εμπειρίες μέσω κινητών συσκευών, άπαξ και τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και να διατηρήσουν νεότερους καταναλωτές, όπως η Gen Z και η Gen Y.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σχεδόν το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει κάνει αγορές μέσω smartphone – εντούτοις, μόλις το 67% των επιχειρήσεων είναι βελτιστοποιημένο προκειμένου να αποδέχεται πληρωμές μέσω κινητών. Παρατηρείται, λοιπόν, ένα κενό της τάξης των 15 ποσοστιαίων μονάδων σε επιχειρήσεις που μένουν «εκτός παιχνιδιού», αφού δεν επωφελούνται από την εκρηκτική ανάπτυξη του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, η προσφορά μιας απρόσκοπτης κινητής εμπειρίας δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εξασφάλιση της επιβίωσής τους. Ωστόσο, εάν οι επιχειρήσεις αυτές επικεντρώνονταν με τη δέουσα προσοχή στις mobile δυνατότητες, η απόφαση αυτή θα οδηγούσε σε λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια (abandoned shopping carts) και σε πωλήσεις από 15% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Όμιλος Quest: Το you.gr ανανεώνεται

Η νέα σχεδίαση ενσωματώνει σύγχρονες τάσεις του e-commerce, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά και εργαλεία που βοηθούν τον επισκέπτη να εντοπίζει γρήγορα ό,τι χρειάζεται, από το smartphone ή τον υπολογιστή του και να ολοκληρώνει άμεσα τις αγορές του. Μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου you.gr είναι η βελτίωση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στην παρουσίαση των προϊόντων, η προηγμένη αναζήτηση και φωνητική αναζήτηση, το σύγχρονο, responsive design και η απλοποίηση της διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών.

Αξιοποιούνται έξυπνοι αλγόριθμοι ώστε να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις που βοηθούν τις επιλογές και αυτοματισμοί, όπως η δυνατότητα Επαναγοράς (Reorder), χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για επαναλαμβανόμενες αγορές, ενώ η αναζήτηση του βολικότερου σημείου παραλαβής ανάμεσα στα 500+ pick up points γίνεται εξαιρετικά γρήγορα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας. Στη βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη συνεισφέρει σημαντικά το νέο youblog, καθώς και η αναβαθμισμένη φιλική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, chat ή e-mail.

Η νέα εποχή του you.gr, αποτυπώνεται στο ανανεωμένο λογότυπο, που τονίζει τη φιλικότητα και την προσήλωση στον πελάτη, υπογράφοντας με ένα χαμόγελο, καθώς και στο νέο μήνυμα “click.shop.unbox”, που δείχνει τη δέσμευση ώστε κάθε εμπειρία αγοράς στο you.gr από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή και το unboxing να είναι ξεχωριστή.

Η τεχνολογία WiBAS της Intracom Telecom επιλέχθηκε από την Dark Fibre Africa

Οι τελικοί χρήστες θα απολαμβάνουν υπηρεσία υψηλής ταχύτητας, η οποία καλύπτει την ανάγκη για άμεση πρόσβαση, ενώ παράλληλα αναμένεται η εγκατάσταση υπηρεσίας οπτικών ινών ή ως μόνιμη λύση, όπου ενδείκνυται. Επιπλέον, ο νοτιοαφρικάνικος πάροχος διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο οπτικών ινών και το πολυσημειακό σύστημα WiBAS πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την επέκταση της συνδεσιμότητας του δικτύου και τη μεγιστοποίηση της βάσης συνδρομητών.

Πιο συγκεκριμένα, η DFA θα επωφεληθεί από τις δυνατότητες της πλατφόρμας, όπως η ισχυρή απόδοση και η υψηλή χωρητικότητα, προκειμένου να ικανοποιήσει τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ασύρματη πρόσβαση.

Προ των πυλών το PRIORITY Data Privacy Day

Στόχος της ημερίδας είναι στελέχη επιχειρήσεων από όλο το φάσμα της οικονομίας να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες και να αποκτήσουν τη μεγάλη εικόνα σε επίκαιρα ζητήματα επιχειρησιακής λειτουργίας. Κάθε στέλεχος μπορεί να συμμετέχει είτε σε ένα μεμονωμένα είτε και στα δύο, συνδυαστικά, Workshops.

Ο Δήμος Κηφισίας επέλεξε λύση της 01 Solutions Hellas

Το e-Κinisi είναι ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα για την πλήρη παρακολούθηση όλων των διαδικασιών που αφορούν τα κρατικά οχήματα και τους οδηγούς αυτών, από την διαχείριση δρομολογίων και καυσίμων, έως το συντονισμό της συντήρησής και των τεχνικών ελέγχων. Ταυτόχρονα παρέχει πλούσιες δυνατότητες διοικητικής πληροφόρησης μέσω στατιστικών και άλλων καταστάσεων, καθώς και παραμετροποιήσεις για ευκολία του χρήστη σε όλα τα επίπεδα πληροφοριών.

Καλύπτει πλήρως το κείμενο θεσμικό πλαίσιο για τα κρατικά οχήματα και επίσης παρέχει δυνατότητες τηλεματικής παρακολούθησης των οχημάτων μέσω χαρτών. Το έργο στον Δήμο Κηφισιάς έρχεται σε συνέχεια των επιτυχημένων εγκαταστάσεων του συστήματος e-Kinisi και σε άλλους Φορείς, όπως ο Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, ο Δήμος Γαλατσίου, ο Δήμος Σερρών, ο Δήμος Πολυγύρου, ο Δήμος Ζακύνθου καθώς και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.