Τέσσερεις διεθνείς ομιλητές με βαθιά γνώση και εμπειρία στο shopper marketing φιλοξενούνται στο συνέδριο Instore Marketing Conference, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά την Τρίτη 6 Νοεμβρίου στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza στην Αθήνα.
Ο Toby Desforges, συγγραφέας του best-seller «The Shopper Marketing Revolution», θα μιλήσει για την αγοραστική συμπεριφορά στην εποχή του omnichannel και ό,τι αυτή συνεπάγεται για τα brands και τους λιανέμπορους. Ο Charles Whitehead, επικεφαλής Client Services της HIM, ενός από τα μεγαλύτερα shopper marketing agencies παγκοσμίως, θα παρουσιάσει τους αποτελεσματικότερους τρόπους με τους οποίους τα brands μπορούν να επικοινωνούν με τους αγοραστές εντός καταστήματος.
Ο Eugene Theodore, ο οποίος με την ιδιότητα του Shopper Psychology and Behavioral Economics specialist συνεργάζεται με κορυφαία FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience, θα μιλήσει σχετικά με την καινοτομία στο retail strategies και στο commercial design. Τέλος, ο Roland Grassberger, CEO της Grassfish Marketing Technologies, ενός εκ των κορυφαίων Ευρωπαϊκών εταιρειών στην ανάπτυξη smart stores και digital signage, θα παρουσιάσει τις σύγχρονες πρακτικές αναφορικά με το instore engagement και το interactivity με τους πελάτες στα καταστήματα λιανικής. Αναλυτικότερες πληροφορίες για το συνέδριο θα βρείτε στο www.instoremarketing.gr