Το όραμά του για τον Οργανισμό που διοικεί τους τελευταίους μήνες παρουσίασε χθες, στην πρώτη εφ’ όλης της ύλης συνάντησή του με τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Κώστας Νεμπής, δηλώνοντας ότι φιλοδοξεί να τον κάνει έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις. «Χτίζουμε τον ΟΤΕ του 2030» διακήρυξε, προσθέτοντας ότι αυτό προϋποθέτει κορυφαίες επιδόσεις στην ψηφιακοποίηση, στην ικανοποίηση των πελατών του, ιδιωτών και επιχειρήσεων, αλλά και στη διαμόρφωση «ενός περιβάλλοντος που εμπνέει τους ανθρώπους μας». Ως κύριες δεσμεύσεις της διοίκησης για τα αμέσως επόμενα χρόνια, παρέθεσε κατά προτεραιότητα την κορυφαία εμπειρία πελάτη, με προσφορά κορυφαίων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών συνδεσιμότητας, τη διατήρηση της ηγετικής θέσης στα Gigabit δίκτυα και την υλοποίηση ενός ακόμα πιο σύγχρονου και αποδοτικού μοντέλου εργασίας.

Τριμέτωπη στατηγική
Η στρατηγική του, όπως την περιέγραψε ο κ. Νεμπής (που προσλήφθηκε στον ΟΤΕ το 2009, ως υπεύθυνος marketing από τον προκάτοχό του Μιχάλη Τσαμάζ και τον αείμνηστο Ζαχαρία Πιπερίδη) βασίζεται στην ανάπτυξη, τον μετασχηματισμό και τη διαφοροποίηση, που -με τη σειρά τους- αναλύονται σε δέκα υποτομείς. Στην ανάπτυξη, οι πυλώνες περιλαμβάνουν την οπτική ίνα (περιλαμβανομένου και του Fixed Wireless Access, η ευρύτερη εφαρμογή του οποίου θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο), το 5G+ (με αξιοποίηση των νέων συχνοτήτων και κάλυψη που μέσα στην ερχόμενη τριετία θα φτάσει στο 80%, παράλληλα με δράσεις προώθησης ανάλογων συσκευών), η συνδρομητική τηλεόραση (για την οποία στόχος είναι να ξεπεράσει το 50%, από 30% σήμερα, με παράλληλη πάταξη της πειρατείας), ο χώρος Β2Β στις ΤΠΕ (με ενίσχυση σε cloud, ασφάλεια, δικτύωση και διείσδυση του ΑΙ στις επιχειρήσεις), και η είσοδος σε νέες αγορές (σε συνέχεια των πληρωμών, των ασφαλίσεων και των ταχυμεταφορών, όπου δραστηριοποιείται σήμερα ο όμιλος).

Νέες μορφές σχέσεων
Σ’ ό,τι αφορά στον μετασχηματισμό, ο κ. Νεμπής εστίασε στη μείωση των μη-πωλησιακών επαφών, με αντίκρυσμα την αύξηση των eSales-eCare, στο πιο λειτουργικό παραγωγικό μοντέλο με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ΑΙ και στις κοινές πλατφόρμες με την μητρική Telekom, ενώ για την αναβαθμισμένη εμπειρία των πελατών («και σήμερα είναι καλή, αλλά μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη», τόνισε) θα καταβληθεί προσπάθεια σε όλα τα μέτωπα. Τέλος, στο θέμα της διαφοροποίησης, θα αξιοποιηθεί περισσότερο η εμπειρία του brand της Telekom (300 εκατ. πελάτες σε 50 χώρες), αλλά και οι δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου, «που είναι το καλύτερο δυνατό»…Τέλος, από τον καταιγισμό των ερωτήσεων που δέχθηκε ο κ. Νεμπής, ξεχωρίζουν οι απαντήσεις του για την επιτάχυνση της ανάπτυξης (βοηθούν οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες Gigabit voucher και Smart Readiness), για την πειρατεία (χρεία αυστηρότερης νομοθεσίας), για το ESG (εκ των ων ουκ άνευ, οριζόντια στον όμιλο), για τα υποθαλάσσια καλώδια (μόλις χθες υπογράψαμε άλλο ένα, 560 χλμ., για να φτάσει FTTH στα νησιά), για το ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ (προσπαθούμε, παρά τις απαρχαιωμένες πλέον προδιαγραφές), για τη Rom Telecom (η πώλησή της βρίσκεται σε καλό δρόμο) και για τη φορολογία στο FTTH άνω των 100 Mbps (ήταν ένα βαρίδι που έφυγε).