Στην αντικατάσταση των παραδοσιακών ετικετών τιμών στα ράφια της με ηλεκτρονικές ετικέτες σε όλα της τα καταστήματα προχώρησε η αλυσίδα Κωτσόβολος, σε συνεργασία με την εταιρεία Solum. Το σύστημα ετικετών της Solum, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτάχυνε τις συνολικές λειτουργίες της Κωτσόβολος, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών και παρέχοντας έναν πιο αποδοτικό και βασισμένο στα δεδομένα τρόπο αντικατάστασης των  χειροκίνητων διαδικασιών, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κατά 7%. «Πριν την υλοποίηση των ηλεκτρονικών ετικετών ήταν ένας εφιάλτης για τους πωλητές μας η αλλαγή όλων αυτών των ετικετών τιμών.

Έτσι, εντυπωσιάστηκαν από το χρόνο που γλιτώνουν. Και αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι τον χρόνο που γλιτώνουν από τις ετικέτες, τον αξιοποιούν για την εξυπηρέτηση πελατών ή την προώθηση πωλήσεων. Και επίσης, αυτό που είναι πολύ σημαντικό γι’ αυτούς είναι ότι βελτιώνουμε την παραγωγικότητά μας. Τα πρώτα μας αποτελέσματα δείχνουν μία αύξηση κατά 7% της παραγωγικότητας χάρη σε αυτό», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ντούβρας, area manager της Dixons Southeast Europe, ενώ ο Πάνος Μάρρας, commercial manager της Dixons Southeast Europe, σχολίασε: «Γλιτώνεις πολλά χρήματα κάνοντας τους υπαλλήλους πολύ πιο αποδοτικούς. Και ταυτόχρονα γλιτώνεις χρήματα από το χαρτί. Και το τρίτο και σημαντικότερο πλεονέκτημα, προσφέρει μία πολύ ωραία εμπειρία στον πελάτη.