Την αυτοματοποίηση της παραγγελίας εκ μέρους του λιανέμπορου με το σύστημα Auto Dispo, που εφαρμόζει πλέον η Lidl Ελλάς, παρουσίασε ο επικεφαλής της διαχείρισης των εμπορευμάτων της αλυσίδας, Δήμος Μουτσαράς. Το λογισμικό και το interface της εφαρμογής αναπτύσσονται in-house από τον όμιλο Schwarz για λογαριασμό όλων των εθνικών εταιρειών που διαχειρίζονται καταστήματα Lidl και επιθυμούν να το εντάξουν στις κεντρικές αποθήκες τους, όπως είπε ο ίδιος στο FOODReporter.

«Το Auto Dispo ενισχύει τη ροή εμπορεύματος από τον παραγωγό – προμηθευτή και κατ’ επέκταση, στον τελικό καταναλωτή, προς την αλυσίδα», όπως παραδέχτηκε ο κ. Μουτσαράς. Η εφοδιαστική αλυσίδα δεν μπορεί να υπάρξει δίχως κάθετη ολοκλήρωση», υποστήριξε επιπλέον, με προτεραιότητα την εξασφάλιση διαθεσιμότητας προϊόντων, κάτω από διαχείριση του συνολικού κόστους.

Το σύστημα Auto Dispo αναλαμβάνει με στοχευμένες ενέργειες να προβλέψει μέσω διαχείρισης δεδομένων (μεταβολές «καλαθιών» καταναλωτή, για παράδειγμα) τις ανάγκες για διαθέσιμα προϊόντα. Συνδυάζοντας δεδομένα άλλων εταιρικών συστημάτων, αναλαμβάνει και προβλέπει σειρά παραγόντων που αφορούν την αλυσίδα εφοδιασμού, το επιθυμητό επίπεδο αποθεμάτων, προγραμματισμό παραδόσεων, αποκλίσεις αποθεμάτων, εποχικότητα παραλαβών ανά κωδικό, οργάνωση προωθητικών ενεργειών βάσει σχετικών αποθεμάτων.

Με υψηλές προδιαγραφές παροχής πληροφορίας, κάνει πρόγνωση αναγκών των καταστημάτων μέσω μηχανικής μάθησης (ενιαία στοχευμένη πρόγνωση παραγγελίας), έγκαιρη και ορθή παραλαβή εμπορευμάτων, ακόμη και έκτακτη διαχείριση της αποθήκης, χωρίς περιττά έξοδα διανομής.