Το Facebook προέβη σε δραστικό ανασχεδιασμό της εμφάνισης και λειτουργικότητας των σελίδων των χρηστών του.
Μία από τις πιο σημαντικές και εμφανείς αλλαγές είναι η αντικατάσταση των γνωστών «προφίλ» των χρηστών με ένα οπτικοακουστικό χρονοδιάγραμμα της ζωής τους. Οι αλλαγές έχουν διχάσει τους χρήστες, αφού στους μισούς αρέσουν ενώ οι υπόλοιποι, πιο συντηρητικοί, προτιμούν το interface όπως ήταν προηγουμένως.
Στόχος των συγκεκριμένων αλλαγών είναι η προσέλκυση ακόμα περισσότερου κόσμου μέσω της αύξησης του ενδιαφέροντος για την υπηρεσία. Ο ανταγωνισμός τους τελευταίους μήνες έχει γίνει ιδιαίτερα έντονος αφού Google+ και twitter προσφέρουν εφάμιλλες υπηρεσίες. Δίνεται, λοιπόν, αγωνιώδη μάχη για το ποιος θα κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο από το χρόνο του χρήστη.