Την εξασφάλιση νέου γύρου επένδυσης «σποράς» για την «επανεκκίνηση» της εφαρμογής και την επέκταση της παρουσίας της στις Η.Π.Α., ανακοίνωσε η ελληνική startup Locish.

Η επένδυση ύψους 820.000 δολ. προήλθε με κύρια συμμετοχή του Odyssey Jeremie Partners και τη συμμετοχή του Jeremie Openfund II (το οποίο είχε τοποθετήσει 60.000 ευρώ για την πρώτη επένδυση που έλαβε η εταιρεία στις αρχές του 2012), καθώς και 3 επενδυτικών «αγγέλων» από τη Silicon Valley με ελληνικές «ρίζες»: τους Thanos Triant – «επαγγελματία» angel investor -, George Papadopoulos και Argyris Zymnis, έναν μηχανικό του Twitter ο οποίος προ τριετίας είχε πουλήσει τη δική του startup στο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα με τους συνιδρυτές της Locish, Αλέξη Χριστοδούλου και Γρηγόριο Ζωντανό, η επένδυση θα κατευθυνθεί στην επέκταση της ομάδας της εταιρείας, στον ανασχεδιασμό της εφαρμογής και του επιχειρηματικού της μοντέλου και στο μεγαλύτερο «άνοιγμά» της στην αμερικανική αγορά. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή η οποία ξεκίνησε ως εργαλείο για ταξιδιώτες που αναζητούσαν τουριστικές προτάσεις από ντόπιους κατοίκους μίας πόλης μετατρέπεται σε μία κοινωνική εφαρμογή, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν και πάλι προτάσεις για δραστηριότητες στην πόλη  και επιπλέον να διασυνδέονται με τους υπόλοιπους χρήστες της εφαρμογής, να ακολουθούν τις δικές τους δραστηριότητες κλ.π. Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη το Μάιο για Android και iOS.