Η βραζιλιάνικη εταιρεία ενέργειας, Energisa Group, επέλεξε τη λύση Unified Contact Center της Cisco, για την αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών.

Η εταιρεία ενσωμάτωσε στα κανάλια επικοινωνίας της μια σειρά λύσεων της Cisco, ενοποιώντας τις εφαρμογές τηλεφώνικής επικοινωνίας, email, συζητήσεων σε πραγματικό χρόνο (chat) και κοινωνικών δικτύων. Οι νέες λύσεις θα βελτιώσουν την ικανότητα παροχής υπηρεσιών της Energisa, παρέχοντάς της την δυνατότητα να διαχειρίζεται μέχρι και 447.000 αιτήματα πελατών μηνιαίως στις μονάδες διανομής της, αλλά και να παράσχει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες της.

Η βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών καλύπτει τις ανάγκες που απορρέουν από τη διοικητική δομή της Energisa, καθώς και αυτές των κέντρων διανομής της  καλύπτει τις διαρθρωτικές απαιτήσεις της Energisa, καθώς και τις. Επιπλέον, η Energisa αναγνώρισε την ανάγκη να αναβαθμίσει το κέντρο εξυπηρέτησης των πελατών της μετά την επέκταση των υποδομών της μέσω της εξαγοράς της Βραζιλιάνικου ομίλου Rede. Οι πελάτες της Energisa αυτή τη στιγμή ανέρχονται στα 15 εκατ.