Η Salesforce δημοσίευσε τα αποτελέσματα της δεύτερης ετήσιας αναφοράς της “State of Sales”. Στο πλαίσιο αυτής της μελέτης ζητήθηκε από 3.100+ ειδικούς των πωλήσεων παγκοσμίως να αποτυπώσουν τις σημαντικότερες προτεραιότητες, τάσεις και τεχνολογίες για τις ομάδες πωλήσεων του σήμερα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι ομάδες πωλήσεων δίνουν προτεραιότητα κυρίως στο Customer Experience, στη διατμηματική ομαδική εργασία και στην τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να βελτιστοποιούν την απόδοσή τους και να κλείνουν ταχύτερα περισσότερες συμφωνίες. Οι πληροφορίες και οι αυτοματισμοί αποτελούν το μέλλον των πωλήσεων, επιτρέποντας στις ομάδες να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής τους» σύμφωνα με τον Adam Blitzer, GM & EVP, Salesforce Sales Cloud. «Όταν οι ομάδες πωλήσεων αξιοποιούν τεχνολογίες όπως τα Predictive Analytics, Lead Scoring και Mobile CRM, μπορούν να πουλήσουν εξυπνότερα και να δικτυωθούν με τους πελάτες μέσα από εντελώς νέους διαύλους επικοινωνίας».

Οι κορυφαίες ομάδες πωλήσεων χρησιμοποιούν, σύμφωνα με τη μελέτη, όλο και πιο συχνά «έξυπνες» και εξελιγμένες τεχνολογίες, ώστε να διεκπεραιώσουν αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα τη διαδικασία πώλησης, αλλά και να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών τους. Το Predictive Selling αποτελεί το μέλλον του Customer Experience, με το 76% των ομάδων πωλήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα να αναφέρει ότι επικεντρώνονται στην παροχή proactive υπηρεσιών στους πελάτες τους, ενώ το 78% στην πρόβλεψη των αναγκών των πελατών τους. Τα επόμενα τρία χρόνια το Predictive Intelligence θα αναπτυχθεί με ένα ρυθμό της τάξης του 118%, η  αυτοματοποίηση των διαδικασιών Lead-to-Cash κατά 115% και η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης κατά 139%, σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce.