Η πρώτη αλυσίδα τροφίμων στην Ελλάδα που υιοθέτησε το σύστημα ERP SAP S/4HANA έγινε η Μασούτης, σε συνεργασία με την EY. Όπως αναφέρει σε σχετική παρουσίασή της η SAP, η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ σχεδίαζε να μεταφέρει τις επιχειρηματικές της λειτουργίες σε ένα ανεπτυγμένο ERP και αναζήτησε καθοδήγηση για τη μετάβαση σε αυτό, σε ένα πολύ περιορισμένο χρονικό πλαίσιο και με τη μικρότερη δυνατή επίπτωση στις καθημερινές λειτουργίες της εταιρείας. Το γεγονός ότι εξαιτίας της πανδημίας πολλά από τα σημαντικότερα κομμάτια της μετάβασης αυτής έπρεπε να γίνουν εξ αποστάσεως πρόσθεσε έναν ακόμα βαθμό δυσκολίας στο όλο εγχείρημα. Με τη συνδρομή της ΕΥ και την καθοδήγηση των υπηρεσιών και των οδηγών της SAP Enterprise Support, η Μασούτης εξοικειώθηκε με τις βέλτιστες πρακτικές και ένα χαρτοφυλάκιο χρήσιμων υπηρεσιών και εργαλείων.

Υλοποιήθηκε ένα προσαρμοσμένο πλάνο με συγκεκριμένη στοχοθέτηση, που οδήγησε στην επιτυχή μετάβαση στο SAP S/4HANA μέσα σε διάστημα έξι μηνών. Σε όλη τη διάρκεια του εγχειρήματος, η εταιρεία είχε τακτική αλληλεπίδραση με τη συμβουλευτική ομάδα της SAP Enterprise Support, καθώς και άμεση πρόσβαση σε ειδικούς της SAP για την έγκαιρη επίλυση κρίσιμων προβλημάτων και συμβάντων, μέσω των υπηρεσιών Expert Chat και Schedule an Expert. Η ελληνική εταιρεία επωφελήθηκε επίσης από εργαλεία επιτάχυνσης, μεταξύ των οποίων μία βήμα-βήμα προσέγγιση για τη διαμόρφωση των εφαρμογών SAP Fiori και για την παροχή προσωποποιημένων προτάσεων καινοτομίας για τις εφαρμογές. Συνολικά, η Μασούτης χρησιμοποίησε τις εξής υπηρεσίες της SAP για να προετοιμαστεί εν όψει της μετάβασης στο SAP S/4HANA:

  • Υπηρεσίες SAP Enterprise Support
  • Οδηγοί SAP Enterprise Support
  •  Συνεχής ποιοτικός έλεγχος υλοποίησης
  • Συνεχής ποιοτικός έλεγχος SAP OS/DB Migration Check
  • Συνεχής ποιοτικός έλεγχος υποστήριξης για going-live
  • Υπηρεσία Expert Chat
  • Υπηρεσία Schedule an Expert

«Χάρη στους έμπειρους συνεργάτες μας στην ΕΥ και στη συνεργασία μας την SAP Enterprise Support, υλοποιήσαμε επιτυχώς τη μετάβαση στο SAP S/4 HANA μέσα σε μόλις έξι μήνες, χωρίς παρακώλυση των λειτουργιών μας, θέτοντας τα θεμέλια για τη μελλοντική μας επιχειρηματική ανάπτυξη», δήλωσε ο Σάββας Τορτοπίδης, Chief Digital Officer της Μασούτης.