Παρουσίαση της στρατηγικής και των τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει ειδικά για τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης πραγματοποίησε η Microsoft Ελλάς σε εκδήλωση με τίτλο «Multiple Screens, One Experience», που έλαβε χώρα σήμερα, Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Capsis.
Ο Knut Aasrud, General Manager Communication Sector, Microsoft EMEA, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του συγκεκριμένου κλάδου, ανέδειξε τη στρατηγική σημασία της επένδυσης στην καινοτομία και τις πολλαπλές ευκαιρίες ανάπτυξης νέων πρωτοποριακών υπηρεσιών, που αξιοποιούν το δυναμικό συνδυασμό των δυνατοτήτων του λογισμικού και της ευελιξίας του διαδικτύου μαζί με την πολυμορφία των συσκευών.
Στο επίκεντρο του οράματος της Microsoft εντοπίζεται η στρατηγική των 3 οθονών αλλά και η στρατηγική του γνωστού «σύννεφου» (3 screens & cloud strategy) που εκφράζει την προοπτική της ενοποιημένης εμπειρίας που το κοινό δύναται να απολαμβάνει μέσα από το κινητό τηλέφωνο, την τηλεόραση και τον υπολογιστή.
Την κεντρική εισήγηση ακολούθησε ένα πάνελ συζήτησης με θέμα «Πλατφόρμες Νέας Γενιάς» στο οποίο συμμετείχαν ο Ανδρέας Κουρής, Ιδιοκτήτης του Mad TV, ο Αντώνης Κεραστάρης, Γενικός Διευθυντής της Hellas On Line και ο Helge Hoibraten, Business Manager της TV2 Norway. Οι πλατφόρμες νέας γενιάς MSN και Windows Live, καθώς και για το Microsoft Mediaroom, ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν στο πάνελ.