Η Microsoft σκοπεύει να διαθέσει 150 εκ. δολάρια σε διαφημιστική δαπάνη προκειμένου να πείσει τις επιχειρήσεις πως το λογισμικό μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα που θα αποδειχθούν σημαντικά στην επιβίωση και κερδοφορία τους κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Το κεντρικό μήνυμα που θέλει να περάσει η Microsoft στους υποψήφιους πελάτες της είναι το “It’s Everybody’s Business”. Η απαλοιφή της γραφειοκρατίας και η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων και διαδικασιών εξοικονομεί χρόνο και χρήμα σε κάθε επιχείρηση και η Microsoft θέλει να προβάλει τα software εκείνα που συμβάλλουν σε αυτή την κατεύθυνση. Η καμπάνια αναμένεται να είναι στον “αέρα” μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα -τουλάχιστον στην Αμερική.