Η Αλεξία Πασσάκου, Operations Manager της Mobile Technology, μιλάει στο netweek για τις κύριες δραστηριότητες της εταιρείας, για τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζουν και να της ΄δινουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά και τις σημαντικές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει στους πελάτες της.

netweek: Τι σημαίνει για εσάς το «Πληροφορική εν κινήσει»;
Αλεξία Πασσάκου: Η επιλογή αυτής της φράσης, η οποία ακολουθεί το λογότυπο της εταιρείας εδώ και 10 χρόνια, δεν έγινε καθόλου τυχαία. Η αλήθεια είναι ότι θέλαμε να αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς για το ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να προσφέρουμε. Επιδιώξαμε, δηλαδή, ο πελάτης να είναι αποδέκτης ενός καθαρού μηνύματος, ότι διαθέτουμε τα κατάλληλα προϊόντα, αλλά και την εξειδίκευση στα Φορητά Υπολογιστικά Συστήματα και στις λύσεις που μπορούν να δοθούν γύρω από αυτά.

netweek: Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες της Mobile Technology; Δραστηριοποιήστε μόνο στην ελληνική αγορά ή σκοπεύετε να επεκταθείτε και στις αγορές του εξωτερικού;
Αλεξία Πασσάκου: Η εταιρεία εξειδικεύεται στα Συστήματα Συλλογής Δεδομένων και στα Φορητά Υπολογιστικά Συστήματα. Παρέχει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις που προορίζονται σε πεδία εφαρμογής όπως Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου, Proof of Delivery, Διαχείριση Αποθηκευτικών Χώρων, Law Enforcement, εφαρμογές Λιανικής και RFID. Προσφέρουμε ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη ξεκινώντας με τον σχεδιασμό της λύσης, τη σύνθεση και την εγκατάσταση του εξοπλισμού και, βεβαίως, την υποστήριξή του από εξειδικευμένους τεχνικούς στην Ελλάδα.

Στο πελατολόγιό μας εντάσσονται οι μεγαλύτερες και οι σημαντικότερες επιχειρήσεις του ιδιωτικού, δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα. Επιπλέον, υποστηρίζουμε το μεγαλύτερο πλήθος εγκατεστημένων συστημάτων Ex-van, αλλά και τις περισσότερες εγκατεστημένες εφαρμογές σε αποθήκες, ενώ παράλληλα δραστηριοποιούμαστε με μεγάλη επιτυχία και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, μέσω των θυγατρικών τους.

netweek: Ποια πιστεύετε ότι είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας;
Αλεξία Πασσάκου:
Τα μεγάλα σύνθετα έργα σε πολύ σημαντικούς πελάτες, η εμπειρία των στελεχών, η εξειδικευμένη τεχνογνωσία, τα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι μερικά από τα στοιχεία που μας κάνουν να διαφοροποιούμαστε από τον ανταγωνισμό. Στρατηγική μας είναι να παρακολουθούμε τις ανάγκες του πελάτη – ανεξάρτητα από το μέγεθός του – και να βρισκόμαστε πάντα δίπλα του, στοχεύοντας στην απόλυτη ικανοποίησή του. Αυτό, μαζί με τη λιτή οργανωτική δομή μας, την ευελιξία μας, αλλά και την ταχύτητα που εξυπηρετούμε τον πελάτη είναι πλεονεκτήματα που μας κάνουν να διακρινόμαστε στο χώρο μας με αποτέλεσμα να χτίζονται και να διατηρούνται μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.

netweek: Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε και ποια είναι τα σημαντικότερα ορόσημα στην πορεία της εταιρείας σας;
Αλεξία Πασσάκου:
Συνεργαζόμαστε με τους μεγαλύτερους vendors διεθνώς σε επίπεδο hardware, όπως η Intermec, η Honeywell, η Handheld και η DAP. Είμαστε Platinum Partner και το μοναδικό πιστοποιημένο Διεθνές Επισκευαστικό Κέντρο της Intermec στην Ελλάδα, H1 Partner κι ένα από τα μόλις πέντε Επισκευαστικά Κέντρα της Honeywell στην Ευρώπη, Valued Partner για Datamax-O’Neil και διαθέτουμε πιστοποιήσεις Cisco και Wavelink. Παράλληλα, ο εξοπλισμός που διαθέτουμε στην ελληνική αγορά υποστηρίζεται από όλες τις μεγάλες εταιρείες software όπως οι Oracle, SAP, Singular Logic, Aberon, Optimum, IBM και Cisco.

netweek: Μπορείτε να αναφερθείτε σε κάποια από τα έργα που υλοποιήσατε πρόσφατα στην ελληνική αγορά;
Αλεξία Πασσάκου:
Παρά το αντίξοο επιχειρησιακό περιβάλλον, 160 νέοι πελάτες μας εμπιστεύτηκαν κι εντάχθηκαν στο πελατολόγιό μας, ενώ παράλληλα διατηρήσαμε τις μακροχρόνιες συνεργασίες μας με μεγάλες ελληνικές και ξένες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Ετσι, το 2012 υλοποιήθηκαν πολλά καινούργια έργα, τόσο για νέους όσο και για υφιστάμενους πελάτες.

Ενδεικτικά σας αναφέρω το έργο στη Youla Υαλουργική, όπου αφορά την οργάνωση αποθήκης και περιλαμβάνει διακίνηση εμπορευμάτων, picking, εκτέλεση παραγγελιών κ.ο.κ., την Goldair Handling, όπου η λύση αφορά εξυπηρέτηση εδάφους με φορητά τερματικά, την Fourlis Trade Logistics, όπου εφαρμόστηκε λύση RFID για pallet tracking, τους Μύλους Παπαφίλη, όπου δόθηκε εξοπλισμός για παραγγελιοληψία και αποθήκη με αυτοματισμούς, την Agrino με λύση για την αποθήκη και την εταιρία Makios, όπου δόθηκε εξοπλισμός Honeywell 6000 για τις μεταφορές του (Proof of Delivery).

netweek: Πόση σημαντική είναι η τεχνική υποστήριξη για την αρτιότητα των λύσεων, υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρετε;
Αλεξία Πασσάκου:
Η εταιρεία διαθέτει μια εξαιρετικά εξειδικευμένη και εκπαιδευμένη ομάδα προγραμματιστών, μηχανικών συστημάτων και τεχνικών, ικανή να υποστηρίξει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες στο Mobile Computing. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μπορούμε να υποστηρίζουμε στην Ελλάδα τα προϊόντα που προωθούμε. Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην προώθηση των προϊόντων που δεν έχουμε την δυνατότητα να επισκευάζουμε οι ίδιοι. Αλλωστε, ισχυρό πλεονέκτημα για εμάς αποτελεί το εξαιρετικό τμήμα service που διαθέτουμε, το οποίο απαρτίζεται από Ελληνες μηχανικούς, οι οποίοι διαθέτουν όλες τις πιστοποιήσεις από τους οίκους που συνεργαζόμαστε λαμβάνοντας συνεχή εκπαίδευση.

Το γεγονός ότι το service μας εδρεύει στην Ελλάδα, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, δίνει στον πελάτη αφενός την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα που επιθυμεί και αφετέρου δίνει απασχόληση σε Ελληνες μηχανικούς, υποστηρίζοντας την ελληνική αγορά εργασίας, η οποία βάλλεται δραματικά τα τελευταία χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι είμαστε το μοναδικό Διεθνές Επισκευαστικό Κέντρο της Intermec στην Ελλάδα κι ένα από τα μόλις πέντε επισκευαστικά κέντρα που διαθέτει η Honeywell στην Ευρώπη, διαθέτοντας εξαιρετικής ποιότητας εξειδικευμένο ανά μάρκα τεχνικό εξοπλισμό και διαγνωστικά εργαλεία που παρέχουν τη δυνατότητα ρυθμίσεων και ελέγχου, ώστε να επιτυγχάνεται η μείωση του χρόνου αποκατάστασης των βλαβών.

Επιπλέον, χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά και αναλώσιμα, παρέχουμε εγγυήσεις που μόνο τα εξουσιοδοτημένα κέντρα μπορούν να προσφέρουν. Η εταιρεία προσφέρει επίσης τη δυνατότητα στους πελάτες της να βλέπουν on-line το στάδιο της πισκευής των μηχανημάτων τους μέσω μιας web εφαρμογής, που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό. Επιθυμούμε να καταστεί σαφές ότι λαμβάνοντας τεχνική υποστήριξη από την Mobile Technology σημαίνει ότι ο εξοπλισμός του πελάτη υποστηρίζεται από τα πιο έμπειρα και εξειδικευμένα χέρια της αγοράς, για να μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτα για πολλά χρόνια.

Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι υπάρχουν πελάτες μας που χρησιμοποιούν τον ίδιο εξοπλισμό Intermec τα τελευταία δέκα χρόνια.  Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ένας μεγάλος πελάτης μας, ο οποίος εγκατέστησε φορητά τερματικά νέας τεχνολογίας σε κτυπωτές που είχε προμηθευτεί πριν από μια 20ετία περίπου! Είναι λοιπόν γεγονός ότι ακόμα και στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε συνεχίζουμε να «κάνουμε καλά τη δουλειά μας», χωρίς εκπτώσεις και τσιγκουνιές στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε.


netweek: Τι πακέτα τεχνικής υποστήριξης προσφέρετε στους πελάτες σας και ποια τα οφέλη αυτών;
Αλεξία Πασσάκου:
Πέρα από τις στάνταρ υπηρεσίες που προσφέρουμε, μέσω ενός συμβολαίου συντήρησης, το οποίο ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μετά τη λήξη της εγγύησης ή με την αγορά του προϊόντος (from the start) ή εναλλακτικά όταν μας ζητηθεί (per call), μπορούμε να προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα από επιλογές υποστήριξης οι οποίες είναι σχεδιασμένες σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να μιλήσει με τον υπεύθυνο πωλητή και να δημιουργήσουν από κοινού ένα πακέτο υποστήριξης σχεδιασμένο στα μέτρα του.

Ετσι,όποια μέθοδο υποστήριξης επιλέξει ο πελάτης μπορούμε να του προσφέρουμε αμεσότητα, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, τον τελευταίο καιρό η εταιρεία έχει εντείνει τις προσπάθειές της να προσφέρει ακόμα πιο ουσιαστικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες και προχώρησε στη δημιουργία ενός CALL CENTER (κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης), το οποίο αποτελείται από άριστα καταρτισμένο προσωπικό. Εμπειροι τεχνικοί απαντούν στο τηλέφωνο παρέχοντας τηλεφωνική υποστήριξη, συχνά λύνοντας τα προβλήματα χωρίς να καταστεί η ανάγκη επιτόπου επίσκεψης ή της εισαγωγής του μηχανήματος στο service.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, πιστοποιημένοι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν να λύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μέσα από τις διαδικασίες που έχει ορίσει εξασφαλίζει την εκ των προτέρων ενημέρωση του πελάτη, σχετικά με το κόστος της επισκευής.

netweek: Ποια πλεονεκτήματα φέρνει στη λιανική η τεχνολογία RFID και τι λύσεις προσφέρετε σε αυτό τον τομέα;
Αλεξία Πασσάκου:
Η τεχνολογία Ραδιοσυχνικής Αναγνώρισης (RFID, Radio Frequency Identification) έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει, να συλλέγει και να αποθηκεύει πληροφορίες έμψυχων και άψυχων αντικειμένων με μεγάλο εύρος εφαρμογών. Η ετικέτα με το ενσωματωμένο πομπό (tag) εκπέμπει ραδιοσυχνότητες. Ετσι, ένα προϊόν που έχει μια ετικέτα RFID, μπορεί να απογραφεί σε πραγματικό χρόνο, χωρίς ανάγκη οπτικής επαφής με το σύστημα καταγραφής, αλλά και χωρίς ανάγκη αναδιάταξης των αντικειμένων, π.χ να βγουν από τα ράφια ή από τα συρτάρια.

Το σύστημα RFID επιτρέπει πολύ γρηγορότερο διάβασμα στις απογραφές, έως 40 ετικέτες το δευτερόλεπτο, καθώς αναγνωρίζονται ταυτόχρονα πολλές ετικέτες, χωρίς συγκεκριμένο προσανατολισμό, σε δυσπρόσιτα ή ακόμα και βρόμικα περιβάλλοντα, εκμηδενίζοντας συγχρόνως την απασχόληση του προσωπικού. Στη Mobile Technology πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα πρέπει να δικαιώνει την επιλογή του πελάτη, καθώς πρόκειται για ακριβή λύση σε σχέση με το barcode.

Επομένως λειτουργούμε πάντα συμβουλευτικά, συντάσσοντας μελέτη ROI, ώστε να εξασφαλίζουμε ότι το όφελος για τον πελάτη δικαιολογεί απόλυτα το ύψος της επένδυσης του. Για παράδειγμα, σε ένα κατάστημα λιανικής με επώνυμα προϊόντα, όπου το κόστος προϊόντος είναι υψηλό, η λύση του RFID δίνει υψηλό ROI σε αντίθεση με ένα κατάστημα outlet, όπου το χαμηλό κόστος προϊόντος συνήθως δεν δικαιολογεί τη χρήση RFID tag. Στη Mobile Technology έχουμε υλοποιήσει με επιτυχία δέκα λύσεις RFID σε εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, όπως το ίδρυμα Καραμανλή, η ΕΡΤ, η Σχολή Ικάρων, η CISCO EXPO, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η Fourlis Trade Logistics κ.α.

netweek: Τι σημαίνει για τα προϊόντα σας ο όρος «rugged»;
Αλεξία Πασσάκου:
Το πόσο «rugged» είναι ένα μηχάνημα συνδέεται άμεσα με την αξιοπιστία του. Είναι σημαντικό για κάποιον που ζητά Φορητά Υπολογιστικά Συστήματα, ο αντίστοιχος εξοπλισμός που του προσφέρεται να είναι ανθεκτικός. Ενας στατικός υπολογιστής είναι εγκατεστημένος σε ένα«προστατευμένο» περιβάλλον εργασίας. Αντίθετα, τα Φορητά Υπολογιστικά Συστήματα τύπου «rugged» ακολουθούν τον χρήστη όπου κι αν βρίσκεται, επομένως μπορεί να είναι εκτεθειμένα σε σκόνη, βροχή, υψηλές θερμοκρασίες, υγρασία, με αυξημένο τον κίνδυνο της πτώσης ή του χτυπήματος.

Αρα, αν ο πελάτης επιθυμεί την απρόσκοπτη λειτουργία του εξοπλισμού του χρειάζεται να επιλέξει μηχανήματα, τα οποία είναι θωρακισμένα απέναντι στις συνθήκες που επικρατούν στον χώρο εργασίας του. Καθώς τα περισσότερα Φορητά Υπολογιστικά Συστήματα υποστηρίζουν ουσιαστικές λειτουργίες μιας επιχείρησης οι συνέπειες μιας αποτυχημένης επιλογής μπορεί να είναι μεγάλες. Είναι πολύ σημαντικό να εξοπλιστούν οι χρήστες με το κατάλληλο φορητό με βάση το περιβάλλον και την εφαρμογή που θέλουν να χρησιμοποιήσουν και όχι αποκλειστικά με βάση την τιμή, διότι έτσι επιτυγχάνεται ουσιαστικά μια μακροπρόθεσμα επικερδής επένδυση για την επιχείρηση.

netweek: To 2012 ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους. Παράλληλα, ήταν και μια χρονιά πρόκληση. Με ποιο τρόπο η Mobile Technology εκμεταλλεύτηκε αυτή την πρόκληση και ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Αλεξία Πασσάκου: Το 2012 ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά γεμάτη σκαμπανεβάσματα. Οπως όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις αγωνιζόμασταν ενάντια στις ελλείψεις ρευστότητας της αγοράς και στην προσπάθεια κάλυψης των υποχρεώσεων. Ωστόσο, μέσα από αυτές τις αντίξοες συνθήκες κερδίσαμε το στοίχημα στη Mobile Technology, καταφέρνοντας όχι μόνο να διατηρήσουμε, αλλά και να αυξήσουμε σημαντικά το πελατολόγιό μας, να ισχυροποιήσουμε και να επεκτείνουμε τις συνεργασίες με τους οίκους του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουμε, αλλά και, το πιο σημαντικό απ’ όλα, καταφέραμε να διατηρήσουμε όλες τις θέσεις εργασίας, αξιοποιώντας αποτελεσματικά το έμψυχο δυναμικό μας.

Επιπλέον, μας δόθηκε η δυνατότητα να προετοιμαστούμε κατάλληλα για το 2013, όσον αφορά την πιστωτική πολιτική μας, αλλά και στην επιλογή των συνεργατών μας. Τη νέα χρονιά θέτουμε νέους στόχους και αναζητάμε νέες προοπτικές που θα μας κάνουν να ξεχωρίσουμε και να γίνουμε πιο ισχυροί στον κλάδο μας. Αλλωστε, οι πρόσφατες αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες μας επιβεβαιώνουν πως κινούμαστε σε αυτή την κατεύθυνση.