Η τέταρτη ετήσια έκθεση ConsumerLab της Ericsson αποτυπώνει τις νέες τάσεις του κοινού απέναντι στην τηλεθέαση.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το 72% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για να παρακολουθήσουν βίντεο τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση, ενώ το 42% εξ αυτών το κάνουν αυτό εκτός σπιτιού. Ακόμα, το 75% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί παράλληλα φορητές συσκευές ενώ παρακολουθεί τηλεόραση.
Μια άλλη νέα τάση που καταγράφηκε στη μελέτη της Ericsson είναι ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν την παρακολούθηση συγκεκριμένου περιεχομένου σε διάφορα μέρη και διάφορες χρονικές στιγμές.

Αν και το καταναλωτικό κοινό δείχνει ότι έχει αλλάξει συνήθειες στον τρόπο που παρακολουθεί τηλεόραση και βίντεο, δεν έχει φτάσει ακόμη η στιγμή να αποχαιρετήσουμε την κλασική τηλεθέαση, όπως καταλήγει η έρευνα. Η έρευνα διεξήχθη στη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Χιλή, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Μεξικό, τη Ρωσία, τη Νότια Κορέα, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Ταϊβάν, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Το Ericsson ConsumerLab μελετά ανθρώπινες αξίες και συμπεριφορές, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που οι άνθρωποι ενεργούν και σκέφτονται για προϊόντα και υπηρεσίες ΤΠΕ. Η Ericsson χρησιμοποιεί την έρευνα αυτή ως οδηγό για νέα δικτυακά προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να προσφέρει συνεχώς τις κατάλληλες λύσεις στους καταναλωτές.