H NetU υλοποιεί έργο Salesforce CRM στην Barphone. Η πλατφόρμα Salesforce CRM θα χρησιμεύσει ως η βασική πλατφόρμα για την Barphone για την αυτοματοποίηση των front-end διαδικασιών της.

Τα στελέχη της Barphone διαχειρίζονται πλέον την πελατειακή τους βάση πιο αποτελεσματικά, από το πρώιμο στάδιο της έρευνας έως το στάδιο της τιμολόγησης. Συνολικά, λόγω της εξαιρετικά ευέλικτης λύσης σε διαφορετικές επιχειρηματικές πρακτικές, αλλά και λόγω της φύσης της στο cloud και σε έξυπνες συσκευές, η χρήση των πληροφοριών επεξεργάζεται τώρα σε πραγματικό χρόνο και το δυναμικό της εταιρείας έχει πλέον τη δυνατότητα να εργάζεται από οποιαδήποτε απομακρυσμένη περιοχή και οποιαδήποτε στιγμή.

Είναι πλέον δυνατή η ανάπτυξη των απαραίτητων επιχειρηματικών αναλυτικών στοιχείων και πληροφοριών στους τομείς των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και των βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) σε οπτικούς πίνακες αποτελεσμάτων που υποστηρίζονται πλήρως από  κινητές έξυπνες συσκευές. Με την ολοκλήρωση του έργου, ο οργανισμός είναι πλέον σε θέση να επωφελείται από την τεχνολογία cloud της Salesforce, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του πελάτη κατά την αλληλεπίδραση του με τη Barphone.