Η NetU, επίσημος συνεργάτης της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο, υλοποίησε τη λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) Salesforce στις εκδόσεις Κάκτος. Με το CRM της Salesforce τα στελέχη της Κάκτος διαχειρίζονται πλέον αποτελεσματικότερα το πελατολόγιο και ενισχύουν την ανάπτυξη πωλήσεων, από το πρώιμο στάδιο του δυνητικού πελάτη μέχρι και αυτό του τιμολογημένου έργου.

Συνολικά, λόγω της ευκολίας προσαρμογής της λύσης σε διαφορετικές επιχειρηματικές πρακτικές, αλλά και της cloud και mobile φύσης της, οι χρήστες μπορούν να αντλούν την πληροφορία που αναζητούν σε οποιαδήποτε συσκευή οπουδήποτε και εάν βρίσκονται. Η CRM πλατφόρμα Salesforce αποτελείται από εξειδικευμένες λύσεις για Sales, Marketing, Service, Analytics, Community κ.α. Η εφαρμογή της αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της διαχείρισης όλων των καναλιών (B2B-B2C) των εκδόσεων Κάκτος.