Η Nokia Siemens Networks κυκλοφόρησε νέο λογισμικό που επιτρέπει στους παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας να κατανοούν καλύτερα τις τάσεις των πελατών τους και να αναλύουν την επιχειρηματική απόδοση για τις νέες προσφορές.

Η δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης που διαθέτει το νέο λογισμικό επιχειρηματικής ανάλυσης [email protected] βοηθά να μετρηθεί το κατά πόσο ένας πάροχος βελτιώνει πραγματικά την εμπειρία για τους πελάτες του και ενισχύει την επιχειρηματική αξία των πελατειακών του σχέσεων.

“Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών μπορούν να αναπτύξουν σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ μόνο με σαφή και ενημερωμένη εικόνα για το τι κάνουν οι πελάτες τους”, δήλωσε ο Rick Centeno, διευθυντής τμήματος Charging, Billing and Care της Nokia Siemens Networks. “Αυτό το λογισμικό βοηθά τους παρόχους να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση και την προσαρμογή των προσφορών τους και των επιχειρηματικών τους προτάσεων και στη συνέχεια να μετρήσουν τα αποτελέσματα αυτών των αλλαγών”.

Σύμφωνα με έρευνα της Nokia Siemens Networks, οι πάροχοι σε όλο τον κόσμο θεωρούν ως κύριο επιχειρηματικό τους στόχο για το 2012 τη βελτίωση της εμπειρία των συνδρομητών τους.