Πώς θα είναι ο Διευθυντής Πληροφορικής του αύριο; Τι σχέση θα έχουν τα όσα κάνει σήμερα με όσα θα χρειαστεί να κάνει στο μέλλον; Χρειάζεται, τελικά, να έχει ή όχι ένα τεχνικό υπόβαθρο; Τι βαρύτητα έχει (και θα έχει) ο λόγος του στη διοίκηση;
Απάντηση δίνουν οι πρόσφατες μελέτες διεθνών εταιρειών οι οποίες καταδεικνύουν για άλλη μια φορά τον καταλυτικό ρόλο που θα παίξει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας του. O CIO του σήμερα θα πρέπει να προετοιμαστεί για το νέο ρόλο του, να βάλει στο περιθώριο τις τεχνολογικές ικανότητες και τις παραδοσιακές υπηρεσίες του ΙΤ, ανοίγοντας το χώρο σε αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως είναι τα social media, τα analytics και το cloud. Ο CIO του αύριο θα εμπλέκεται πολύ περισσότερο στην ανάπτυξη της εταιρείας του, θα βοηθάει πολύ περισσότερο τους marketers να διαχειριστούν το ταξίδι των πελατών, μετατρέποντας το ενδιαφέρον τους σε πωλήσεις. Και θα ασκεί ηγετικό ρόλο όχι μόνο στο τμήμα του, αλλά σε ολόκληρη την επιχείρηση. Όλα αλλάζουν, αλλά, ευτυχώς για τον CIO, προς το καλύτερο όσον αφορά το ρόλο του.