Ο Κωστής Χλουβεράκης αποχωρεί από τη θέση του Group Chief Digital Officer, την οποία είχε αναλάβει πέρσι, επωμιζόμενος τότε τη διεύθυνση του τμήματος digital της τράπεζας.

Ο Κ. Χλουβεράκης παραιτήθηκε πριν από δύο εβδομάδες για προσωπικούς λόγους, χωρίς να είναι ακόμα γνωστό ποιο θα είναι το επόμενό επαγγελματικό του βήμα – σημειώνεται ότι η Δευτέρα 1 Απριλίου θα αποτελέσει την τελευταία του ημέρα στην τράπεζα. O K. Χλουβεράκης είχε σχεδιάσει με τον ερχομό του στην τράπεζα το πλάνο ψηφιακής στρατηγικής της για την τριετία 2019-2021, το οποίο εστιάζει σε έξι πυλώνες:

omni channel (με τη δημιουργία, μεταξύ άλλων, των νέων e-banking και mobile banking υπηρεσιών), PSD2 (με το άνοιγμα, σε πρώτη φάση, των APIs της τράπεζας σε sandbox περιβάλλον στις 13 Μαρτίου 2019), Analytics (με σημαντική ενδυνάμωσή τους το διάστημα θητείας του Κ. Χλουβεράκη), digital presence (έτρεξαν πολλές καμπάνιες digital marketing, ανανεώθηκε το eurobank.gr κ.λπ.), καινοτομία & startups (με το egg να αποκτά πλέον ένα scale up χαρακτήρα) και digital sales (θα κυκλοφορήσουν, μεταξύ άλλων, νέα προϊόντα της τράπεζας μέσα στο Ιούνιο σε αυτό το πολύ σημαντικό κομμάτι, που εστιάζει στον περιορισμό της φυσικής παρουσίας των πελατών της τράπεζας).

Το τριετές πλάνο ψηφιακής στρατηγικής που σχεδίασε ο Κ. Χλουβεράκης περιλαμβάνει πάνω από 100 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ (τα 150 εκατ. ευρώ έχουν ήδη επενδυθεί, ενώ τα υπόλοιπα θα επενδυθούν μέσα στην επόμενη τριετία). Σημειώνεται ότι αυτό το πλάνο θα συνεχίσει να υλοποιείται κανονικά (με μικρές, ενδεχομένως, καθυστερήσεις ένεκα της απορρόφησης της Grivalia), καθώς ήδη έχει πάρει έγκριση και έχει την ευρεία αποδοχή από τα διευθυντικά στελέχη της τράπεζας.