Ο Νίκος Μπαρτζουλιάνος αποτελεί από την 1η Μαρτίου, σύμφωνα με πληροφορίες του NetFAX, τον νέο Senior Director του τμήματος Global Brand Marketing κινητής τηλεφωνίας του κορεάτικου τεχνολογικού κολοσσού στα κεντρικά γραφεία στην Σεούλ.
Παράλληλα, διατηρεί την ιδιότητα του ως επικεφαλής Strategy & Operations του ίδιου τμήματος. Στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνεται το λανσάρισμα των νέων συσκευών στην παγκόσμια αγορά (Go To Market Strategy), ο συντονισμός των παραρτημάτων marketing ανά τον κόσμο καθώς και των 10 διαφημιστικών agencies (Leo Burnett, Ogilvy, R/GA, Starcom, Edelman, Cheil Worldwide, MRM/McCann, BBH, Turner Duckworth, We Are Social) που στηρίζουν το δημιουργικό κομμάτι της επικοινωνίας της Samsung.
O N. Μπαρτζουλιάνος βρίσκεται ήδη στον τέταρτο του χρόνο στην πρωτεύουσα της Κορέας, Σεούλ, ενώ προέρχεται από τον χώρο του μάρκετινγκ και στρατηγικής, με πολυετή εμπειρία και θέσεις αυξανόμενης διοικητικής ευθύνης στις εταιρείες Procter & Gamble (Γενεύη) και McKinsey & Co (Νέα Υόρκη, Αθήνα). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Harvard Business School, και διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το 2016 έγινε ο πρώτος Έλληνας μαραθωνοδρόμος και από τους ελάχιστους παγκοσμίως που τερμάτισε και τους έξι World Marathon Majors (Βοστώνη, Σικάγο, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Βερολίνο, Τόκυο).