Απέκτησε το brand προσωπικής φροντίδας Luksja
Συγκεκριμένα, ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος Luksja που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc. Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Τα προϊόντα Luksja είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα, ενώ διαθέτουν 30 χρόνια παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου.
Οι πωλήσεις των προϊόντων του brand κατά το 2018 ανήλθαν σε 16 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons που σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων MorningFresh, Carex, OriginalSource κ.ά.
Όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, η εξαγορά αυτή, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, ισχυροποιεί τη θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων και υποστηρίζει περαιτέρω τη γεωγραφική του παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται.