Τη συμπεριφορά των Ελλήνων online καταναλωτών για multi-channel και omni-channel λιανεμπόριο διερευνά και καταγράφει για πρώτη φορά στο 5th Distance Selling & eCommerce Conference, ο Γεώργιος Δουκίδης, μέσα από τα ευρήματα δύο πρόσφατων ερευνών του ELTRUN Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για τους Έλληνες online καταναλωτές και για τους Έλληνες χρήστες των κοινωνικών δικτύων.
Αντίστοιχα, τη διεθνή διάσταση καταθέτει ο Malcolm Pinkerton, ο οποίος θα εξηγήσει γιατί και πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές για να πραγματοποιήσουν αγορές, ποιες είναι οι προσδοκίες τους όσον αφορά στις in-store εμπειρίες σε τεχνολογικό επίπεδο, ποιες μέθοδοι χρησιμοποιούνται για την επίτευξη του omni-channel, πώς επηρεάζουν τα social media και ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες επιρροής στη διαδικασία των online αγορών. Το 5th Distance Selling & eCommerce Conference με τίτλο «From Multichannel to Omnichannel: Creating integrated retail experiences» πραγματοποιείται στις 20 Φεβρουαρίου στο «Αμφιθέατρο – Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη» και διοργανώνεται για πέμπτη συνεχή χρονιά από το Marketing Week, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και τον GRECA- Greek eCommerce Association.