Τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που αφορούν στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Αριθμό Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης «112», ανέλαβε, μετά από διαγωνισμό, ο ΟΤΕ, με στόχο τη βέλτιστη δυνατή διαχείριση, από την Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας, περιστατικών και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, με τη συντονισμένη επέμβαση των αρμόδιων επιχειρησιακών φορέων, την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών πόρων και τη δυνατότητα ειδοποίησης και παροχής άμεσης ενημέρωσης στους πολίτες.
Το έργο περιλαμβάνει την υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης επικοινωνιών έκτακτης ανάγκης, καθώς και την προμήθεια των απαιτούμενων υποδομών, εξοπλισμού και λογισμικού για την υποστήριξη της λειτουργίας του 112 με νέα, σύγχρονη φιλοσοφία. Το σύστημα θα αποτελείται από το 112 Σύστημα Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης, το οποίο θα διαχειρίζεται, όπως και σήμερα, τις κλήσεις, αλλά και δεδομένα πολυμέσων, καθώς και τη νέα υπηρεσία, 112 Σύστημα Συναγερμού Πολιτών, η οποία παρέχει, σε περιπτώσεις συναγερμού, τη δυνατότητα στα αρμόδια όργανα της Πολιτικής Προστασίας να ενημερώνουν άμεσα το σύνολο του πληθυσμού που βρίσκεται εντός μίας συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής, μέσω σταθερών και κινητών τηλεφώνων, και να παρέχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση του κινδύνου.