Η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για όσους αναζητούν θέσεις εργασίας, υπό την προϋπόθεση ότι θα είναι προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη στους υποψηφίους, σύμφωνα με νέα έρευνα της ManpowerGroup.
Το ποσοστό έλλειψης ταλέντων παγκόσμια έφτασε το μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων 12 ετών, με το 45% των εργοδοτών να δυσκολεύονται να καλύψει τις ανοικτές θέσεις. Για να κατανοήσει την εμπειρία που επιθυμούν να λαμβάνουν οι υποψήφιοι όταν κάνουν αίτηση για νέους ρόλους, η ManpowerGroup πραγματοποίησε έρευνα σε 18.000 άτομα, ηλικίας 18-65 ετών από 24 χώρες. «Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President.
«Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν, καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων», αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.