Η Black Friday και η Cyber Monday γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές σύμφωνα με τα στοιχεία της PayPal, καθώς τις ημέρες αυτές το e-shopping αυξήθηκε κατά 50% και πάνω από 20% σε ετήσια βάση το 2017, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νούμερα το 2016.

Παραδοσιακά, οι ημέρες ελκυστικών προσφορών συνδέονται με το διασυνοριακό εμπόριο, αλλά και οι εγχώριοι παίκτες φαίνεται να παρουσιάζουν καλά αποτελέσματα: όσο διαρκεί η Black Friday, πάνω από το 32% των δαπανών στην Ελλάδα μέσω PayPal καταλήγει σε τοπικούς εμπόρους.