Οι εταιρείες που σχετίζονται με την τεχνολογία κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις στα βραβεία CRM Grand Prix που έχουν καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, και έχουν σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.
Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Telephone Response έως 50 εκπροσώπους» την 3η θέση κατέλαβε η airtickets.gr, 2η η Sony και την 1η θέση η Samsung. Στην κατηγορία «Telephone Response άνω των 50 εκπροσώπων» στην 3η θέση διακρίθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, στην 2η η Forthnet και την 1η θέση η Cosmote. Επίσης, η Samsung έλαβε το Μεγάλο Βραβείο στην κατηγορία «Multimedia Response».