Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι ζουν μια πιο ψηφιοποιημένη και «εν κινήσει» ζωή και γι’ αυτό προσδοκούν οι πληρωμές τους να γίνονται με τον ίδιο ταχύρρυθμο τρόπο σκέψης.

Αυτό προκύπτει τουλάχιστον μέσα από τις συζητήσεις στα social media που παρουσιάζονται στη Μελέτη για τις Ψηφιακές Πληρωμές που πραγματοποίησε η Mastercard για το 2019. Οι πληρωμές μέσω κινητών συσκευών αντιπροσώπευσαν ποσοστό άνω του 27% του συνόλου των συνομιλιών για το σχετικό θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τις συνολικές αναφορές να σημειώνουν αύξηση κατά 20% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Την ίδια ώρα, οι αναφορές για το mobile wallet υπερδιπλασιάστηκαν συγκριτικά με τα στοιχεία της έρευνας του 2017.

Στην έκτη έκδοσή της, η μελέτη της Mastercard -που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research- ανέλυσε περισσότερες από 3,3 εκατ. συνομιλίες, οι οποίες σημειώθηκαν κατά το προηγούμενο έτος σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram. Συνολικά, οι άνθρωποι υιοθετούν μία ολοένα και πιο θετική στάση απέναντι σε αυτές τις νέες τεχνολογίες.

Σχεδόν όλες (95%) οι συνομιλίες για το mobile wallet ήταν θετικές, με το 30% των αναρτήσεων να αναγνωρίζουν την ταχύτητα, την αποδοτικότητα και την ευκολία στη χρήση των σημερινών προϊόντων. Μεταξύ των συνομιλιών που αναλύθηκαν διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές συνέχισαν να εστιάζουν στην ασφάλεια των χρημάτων και των δεδομένων τους, αντιμετωπίζοντάς την ως θεμελιώδη προϋπόθεση. Στις αναρτήσεις τους, δε, αναγνωρίζουν την αξία των νέων τεχνολογιών για την επίτευξη αυτής της προϋπόθεσης στις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.