Το Λονδίνο, η Ρώμη, το Άμστερνταμ, το Βερολίνο και η Νέα Υόρκη, φαίνεται πως είναι οι δημοφιλέστεροι «Black Friday» προορισμοί για τους Έλληνες ταξιδιώτες, ενώ η καλύτερη ώρα για να βρει κανείς φθηνά αεροπορικά εισιτήρια είναι 6 το πρωί.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από την παγκόσμια μηχανή ταξιδιών Skyscanner και βασίζονται σε έρευνα της αναζήτησης αεροπορικών για την ημέρα της «Μαύρης Παρασκευής» του 2017. Η Skyscanner, δημιούργησε φέτος ειδική σελίδα Black Friday, η οποία παρουσιάζει ζωντανά και συγκεντρωμένες τις καλύτερες προσφορές. Σύμφωνα με παγκόσμιες έρευνες, τα social media είναι αυτά που πυροδοτούν το ενδιαφέρον για ταξίδια, με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να αναδεικνύονται σε εργαλεία που μπορούν να αυξήσουν δραστικά τις πωλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων. Όλες οι τάσεις και εξελίξεις της digital αγοράς τουρισμού θα παρουσιαστούν στο συνέδριο Social Media in Tourism, στις 21 Ιανουαρίου 2019. Εκεί, έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές θα μοιραστούν νέες τάσεις, καλές πρακτικές, tips και λύσεις για τον τρόπο που τα social media αξιοποιούνται για την αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προσέλκυση ταξιδιωτών.