Υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου, 304 μαθητές και 72 εκπαιδευτικοί από τέσσερις πόλεις της Ελλάδας συμμετείχαν δυναμικά στο «CodeAthon: Βελτιώστε το παιχνίδι και παίξτε!», το οποίο διοργανώθηκε από τους οργανισμούς WRO Hellas και STEM Education με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού 2018.
Η μεγάλη γιορτή του προγραμματισμού σε Scratch έλαβε χώρα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα και στα Τρίκαλα, σε συνδιοργάνωση με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, την OTE Academy, το ACT-American College of Thessaloniki και τον Δήμο Τρικκαίων. Με το σύνθημα «Η ιδέα που μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται!», το CodeAthon έθεσε για τις συμμετέχουσες μαθητικές ομάδες μία ελκυστική αποστολή: να εμπλουτίσουν και να ολοκληρώσουν ένα ημιτελές ηλεκτρονικό παιχνίδι, κάνοντάς το πιο διασκεδαστικό και βελτιώνοντας την εμπειρία των παικτών. Κατά τη διάρκεια του τριήμερου της υλοποίησης του CodeAthon η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και τα Τρίκαλα φιλοξένησαν ένα μεγάλο brainstorming, όπου οι μαθητές μετέτρεψαν τη δημιουργική τους σκέψη σε υλοποιήσιμη καινοτομία.
Το CodeAthon διοργανώθηκε φέτος για πρώτη φορά, φιλοδοξώντας να καθιερωθεί ως μία γιορτή δημιουργικότητας στο πεδίο των ψηφιακών παιχνιδιών με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch του Πανεπιστημίου MIT. Απώτερος σκοπός του CodeAthon είναι να λειτουργήσει ως μία δυναμική δεξαμενή εμβάθυνσης και ανάπτυξης, με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα σε περισσότερους ή και σε όλους τους μαθητές της πατρίδας μας να λάβουν εντελώς δωρεάν την παραγόμενη γνώση.