Αυτό ήταν το ερώτημα που έθεσε ο Thomas Kurian, Senior Vice President of Fusion Middleware της Oracle κατά την τρίτη ημέρα εργασιών του OpenWorld 2008.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Kurian έδειξε μέσω παραδειγμάτων πως το middleware της Oracle μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επικέντρωσε την ομιλία του στην παρουσίαση τεχνολογιών της Oracle που ενοποιούν και αξιοποιούν την πληροφορία που βρίσκεται διάσπαρτη σε διάφορες πηγές της επιχείρησης και το πως αυτή στη συνέχεια διανέμεται προς τους χρήστες.
Η πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις είναι το γεγονός πως η πληροφορία είναι ανεπαρκής, διασπαρμένη, περιορισμένη, ανακριβής και καθυστερημένη. Οι απαντήσεις στο πρόβλημα είναι τρεις: Data Integration, Business Intelligence και Enterprise Performance Management. Οι εν λόγω τεχνολογίες “καθαρίζουν” την πληροφορία, την αναλύουν και τη χρησιμοποιούν προκειμένου να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις.
Ο Kurian παρουσίασε για πρώτη φορά το Oracle EPM Architect, ένα νέο προϊόν που ενοποιεί και κατευθύνει τις διαδικασίες μέσω EPM συστημάτων. Όπως ο ίδιος δήλωσε “το EPM Architect επιτρέπει να καθορίζεις τα γεγονότα, τις διαστάσεις και τους υπολογισμούς που χρειάζεσαι προκειμένου να πραγματοποιήσεις το σχεδιασμό των διαδικασιών οικονομικής διαχείρισης με ένα συνεπή τρόπο”.
Παρουσίασε επίσης, το Oracle Profitability Management, μία λύση που εστιάζει σε μια περιοχή – τομέα που είναι σημαντική για την επιχείρηση κατά τη διαδικασία του budgeting. Το δεύτερο μέρος της ομιλίας του αναλώθηκε στο Oracle Enterprise 2.0, εξηγώντας την διαδικασία ενοποίησης μεταξύ των Oracle WebCenter, Oracle Universal Content Management και Oracle Beehive.
“Επιταχύνοντας” το χρόνο
Ο ομιλητής που ξεχώρισε σήμερα ήταν ο Paul S. Otellini, President & CEO της Intel. “Ο χρόνος είναι ένα σπάνιο και πολύτιμο αγαθό. Ο χρόνος παίζει πολύ κρίσιμο ρόλο στον τρόπο λειτουργίας της Intel”, είπε ξεκινώντας την παρουσίασή του αφού είχε προηγηθεί ένα εμπνευσμένο βίντεο σχετικά με το χρόνο και την ιστορία των ρολογιών. Στη συνέχεια εξήγησε πως η εταιρεία που ηγείται με την προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει έχει κατορθώσει να επιταχύνει το χρόνο. Άλλωστε αυτή είναι η δουλειά των μικροεπεξεργαστών.
Αν γυρίσουμε πίσω στο χρόνο θα δούμε πως ο πρώτος μικροεπεξεργαστής (4004 ήταν η κωδική του ονομασία) εκτελούσε πράξεις σε 0,01 δευτερόλεπτα. Ο τελευταίος -παρεπιμπτόντως ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα- μικροεπεξεργαστής (Core i7) εκτελεί πράξεις σε 300 picosecond. Δηλαδή 30.000 φορές γρηγορότερα! Οι επιχειρήσεις έχουν μεταμορφωθεί λόγω της τεχνολογίας. “Ο χρόνος είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τα κλισέ “time-to-market”, “time-to-innovation”, και “time-to-profit” αντικατοπτρίζουν στην πραγματικότητα την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων”, συνέχισε ο Otellini. Η Intel οδηγεί την τεχνολογία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεταμορφώνονται εφαρμόζοντας τρία θεμελιώδη πράγματα: performance, optimization και energy efficiency.
Social CRM
Ανέκαθεν η Oracle κατασκεύαζε λογισμικό για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων. Από κει μάλιστα ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα στην επιχειρηματικότητα. Όταν λοιπόν, μία εταιρεία τέτοιου μεγέθους αναλώνεται σε συζητήσεις για το Social CRM, σημαίνει ότι αρχίζει να δημιουργείται μία τάση που δεν πρέπει να μας αφήσει αδιάφορους.
Τους τελευταίους 18 μήνες αναπτύσσει το εν λόγω λογισμικό, το οποίο έρχεται να προστεθεί στο transactional και το analytical. O Anthony Lye, Senior Vice President of CRM της Oracle, δηλώνει ότι “το Social CRM έχει να κάνει με το διάλογο. Και ο διάλογος είναι εκείνος που οδηγεί το εμπόριο, την καινοτομία και τη διαφοροποίηση. Οι εταιρείες πρέπει να εντάξουν στο διάλογο αυτό τους πελάτες τους”.