Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Global Applications Smart Strategies Tour 2010 της Oracle που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Πλήθος συνεργατών και πελατών της Oracle γέμισαν την αίθουσα του ξενοδοχείου Athens Imperial, η οποία φιλοξένησε την εκδήλωση Oracle Applications Strategy Update, στις 18 Μαρτίου.

Η εκδήλωση είχε ως στόχο να ενημερώσει τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα σχετικά με το πώς οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν τις σύγχρονες προκλήσεις και πώς προσαρμόζουν έξυπνα τις εταιρικές τους στρατηγικές για να είναι σε θέση να προβλέψουν και να ανταποκριθούν στις αναδυόμενες τάσεις. Λόγω των οικονομικών συγκυριών, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ευκαιρίες επένδυσης μέσω επιδοτούμενων προγραμμάτων αλλά και στα προγράμματα χρηματοδότησης που η Oracle προσφέρει στους πελάτες της. Η εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε δύο ενότητες: στην κεντρική συνεδρία και στις παράλληλες συνεδρίες.

Στο κεντρικό μέρος της εκδήλωσης, ο Δημήτρης Παπαγιαννόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Επιχειρηματικών Εφαρμογών GCMM Cluster of Countries της Oracle Ελλάς καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, ενημερώνοντας τους για τη συνέχεια της ατζέντας της εκδήλωσης, και στη συνέχεια στο βήμα ανέβηκε ο Βασίλης Δημόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Oracle Ελλάς,VP GMCM Cluster of Countries και Industry Leader Communications & Media του EE&CIS.

Ο Β. Δημόπουλος μίλησε τόσο για την Oracle Ελλάς όσο και τη μητρική εταιρεία, αναλύοντας τη σύγχρονη στρατηγική που ακολουθεί και η οποία συνοψίζεται στην κάλυψη τριών -κυρίως- αναγκών που απασχολούν κάθε επιχείρηση και οργανισμό ανεξαρτήτως μεγέθους σήμερα: Ευελιξία, Ταχύτητα Ανταπόκρισης και Αποτελεσματικότητα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η ομιλία του Alessandro Foglia, Oracle Finance Manager, Oracle EE&CIS, ο οποίος έκανε λόγο για το Oracle Financing, ένα χρηματοοικονομικό πρόγραμμα που προσφέρει τη δυνατότητα σε πελάτες και συνεργάτες να επενδύσουν στις λύσεις της Oracle με μεγαλύτερη άνεση και ευκολία.

Το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης ήταν χωρισμένο σε τέσσερις παράλληλες συνεδρίες, οι οποίες εστίασαν σε λύσεις της Oracle στις περιοχές του Enterprise Resource Planning, Enterprise Performance Management, Human Capital Management και CRM On Demand ενώ πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας παρουσίασαν παραδείγματα υλοποίησής τους στην  ελληνική αγορά.

Ελληνικά case studies
Μετά το πέρας της εκδήλωσης, διοργανώθηκε μία συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα «Επενδύσεις σε Λύσεις Επιχειρηματικών Εφαρμογών & τα Οφέλη για τις ελληνικές ιδιωτικές εταιρείες». Στη συζήτηση συμμετείχαν οι: Δ. Παπαγιαννόπουλος, Δ/ντής Πωλήσεων Επιχειρηματικών Εφαρμογών, Oracle Ελλάς, Κ. Καρακωνσταντής, Δ/νων Σύμβουλος, Softecon Enterprise, Θ. Πούλιας, Business Solutions Division Manager, Uni Systems, Ζ. Μαριδάκης, ΙΤ Director, Ομιλος Yioula, Λ. Φλωράκης, ΙΤ Director, Τηλέτυπος Α.Ε. (Μega Channel), Γ. Ριγινός, Γενικός Δ/ντής, Riginos Yachts και A. Σανίδας, Compensation & Benefits Executive, L’ Oreal Hellas.

Το πρόβλημα του localization και της κεντρικής διαχείρισης μέσω ενός συστήματος που αντιμετώπιζε η εταιρεία Yioula, λύθηκε μέσω της υλοποίησης του ERP συστήματος JD Edwards. «Μας δημιούργησε ευχάριστη έκπληξη η ταχύτητά του τόσο στο κομμάτι των αναλύσεων όσο και σε αυτό των αποτελεσμάτων», τόνισε ο Ζ. Μαριδάκης.

Ο Κ. Καρακωνσταντής, ο οποίος συνεργάστηκε με τη Yioula κατά την υλοποίηση του συστήματος, δήλωσε πως «το JD Edwards της Oracle είναι το πραγματικό ERP, το οποίο λειτουργεί ως ομπρέλα, συνεργαζόμενο με οποιαδήποτε άλλη επιχειρησιακή εφαρμογή, διαθέτοντας εκτεταμένη λειτουργικότητα και ικανοποιώντας όλες τις πλατφόρμες».

Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση του Λ. Φλωράκη, «τίποτα δεν είναι δυνατό αν δεν έχεις ένα καλό ERP», δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον κοινό κώδικα επικοινωνίας που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στα τμήματα της επιχείρησης. Οι A. Σανίδας και Θ. Πούλιας συνεργάστηκαν στην υλοποίηση της λύσης PeopleSoft HCM της Oracle στην εταιρεία L’ Oreal Hellas.

Oπως χαρακτηριστικά είπε ο Θ. Πούλιας της Uni Systems «μία από τις τρεις προτεραιότητες της σύγχρονης επιχείρησης είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας του ανθρώπινου δυναμικού». Αυτό ακριβώς θέλησε να αξιοποιήσει η L’ Oreal, αφού σύμφωνα με τον A. Σανίδα «θέλαμε να εξαλείψουμε την πολυπλοκότητα, ενσωματώνοντας όλες τις διαδικασίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ένα σύστημα, που θα επέτρεπε την αμφίδρομη επικοινωνία προϊστάμενου και εργαζόμενου».

Τέλος, ο Γ. Ριγινός της Riginos Yachts μίλησε για την ευελιξία του CRM On Demand σε θέματα παραμετροποίησης, πρόσβασης, εκπαίδευσης και λειτουργικότητας και το πόσο βοήθησε την εταιρεία στην εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.