Ολοσέλιδη παρέμβαση στους New York Times

Οι Patagonia, The Body Shop και Ben & Jerry’s, μεταξύ άλλων πολυεθνικών, κάλεσαν επιχειρήσεις όπως η Apple και η Amazon να θέσουν ευρύτερους στόχους, όπως η προστασία του πλανήτη και η μέριμνα για τους εργαζομένους. «Είμαστε επιτυχημένες επιχειρήσεις που πληρούμε τα υψηλότερα standards θετικού αντικτύπου για τους εργαζομένους μας, τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας, τις κοινότητες και το περιβάλλον.

Λειτουργούμε στο πλαίσιο ενός καλύτερου μοντέλου εταιρικής διακυβέρνησης, το οποίο μας προσφέρει -και θα μπορούσε να προσφέρει και σε εσάς- έναν τρόπο να καταπολεμήσουμε τη βραχυπρόθεσμη στόχευση και ελευθερία να κάνουμε επιλογές που εξισορροπούν κέρδος και κοινωνική αποστολή», αναφέρουν σε ανοιχτή, ολοσέλιδη επιστολή στους New York Times. Στη σκιά των πυρκαγιών στον Αμαζόνιο, το thought leadership agency The Humblebrag θα διοργανώσει το Creatives for Climate Summit στις 18 Σεπτεμβρίου στο Άμστερνταμ, καλώντας τα ταλέντα της δημιουργικής βιομηχανίας να αναλάβουν δράση.
(Πηγή: TheDrum)