Το θέμα είναι η καινοτομία να μη μένει στα χαρτιά, αλλά να αξιοποιείται στην πράξη, στην αγορά και την κοινωνία. Κι εκεί έχουμε δρόμο να καλύψουμε.

Tη θρυλική ιαχή των σχολικών εκδρομών θυμήθηκε ο «παλιός» -που χάρηκε, βεβαίως, τις καλές εποχές, όταν υπήρχαν ακόμα εκδρομές- διαβάζοντας τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, σχετικά με τις ψηφιακές επιδόσεις της Ευρώπης, αλλά και τις αντίστοιχες συγκεκριμένων χωρών στον χώρο της καινοτομίας. Και θα ‘θελε να φωνάξει πολύ σε «μη-ευήκοα ώτα», γιατί όντως η Ευρώπη έχει μείνει πίσω στον αδυσώπητο αγώνα για την τεχνολογική επικράτηση, η οποία επηρεάζει αμέσως και εμμέσως τόσα άλλα πεδία, σε σύγκριση με τους Ασιάτες (Κίνα και Ν. Κορέα) και τους Αμερικανούς.

Οι γκρίνιες και οι εκκλήσεις για εντονότερη δράση πληθαίνουν: ο ΕΤΝΟ, για παράδειγμα, ο σύνδεσμος των Ευρωπαίων τηλεπικοινωνιακών παρόχων, διαμαρτύρεται για τις καθυστερήσεις στην υιοθέτηση του 5G, που όλοι δέχονται ότι μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, όχι τόσο για τους καταναλωτές, όσο για τις επιχειρήσεις οι οποίες επείγονται να περάσουν στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Το «τραίνο» έχει αρχίσει να αναπτύσσει ταχύτητα κι όποιος πρόλαβε, ανέβηκε… Όμως, για τον ίδιο λόγο γκρινιάζει και η Επιτροπή, που βλέπει τις 24 από τις 27 χώρες-μέλη (Ουγγαρία, Φινλανδία και Ελλάδα [!] συμμορφώθηκαν εγκαίρως) να μην έχουν ενσωματώσει ακόμα στις εθνικές νομοθεσίες τους τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, όπως θα έπρεπε να είχαν κάνει ως το τέλος του ’20, δημιουργώντας προβλήματα στην ευρεία συμμετοχή των πολιτών στην ψηφιακή οικονομία.

Από την άλλη, ακόμα κι αν η Ευρώπη δεν τα πάει τόσο καλά σαν σύνολο (άντε να συγκεράσεις τόσες διαφορετικές απόψεις και συμφέροντα), κάποια ευρωπαϊκά κράτη «σώζουν την παρτίδα» με τις εθνικές επιδόσεις τους στον χώρο της καινοτομίας, καταλαμβάνοντας τις επτά από τις δέκα πρώτες θέσεις στον Innovation Index του Bloomberg για το ’21. Νότια Κορέα και Σιγκαπούρη βρίσκονται μεν στην κορυφή, αλλά μετά «μιλάει» η Ευρώπη: 3. Ελβετία, 4. Γερμανία, 5. Σουηδία, 6. Δανία, 8. Φινλανδία, 9.Ολλανδία και 10. Αυστρία, με την παρεμβολή μονάχα του Ισραήλ, στην 7η θέση. Έκπληξη για τον «παλιό» η θέση των ΗΠΑ (11η) κι ακόμα περισσότερο της Κίνας (16η).
Το θέμα είναι, όμως, η καινοτομία να μη μένει στα χαρτιά, αλλά να αξιοποιείται στην πράξη, στην αγορά και την κοινωνία. Κι εκεί έχουμε δρόμο να καλύψουμε, οπότε μάλλον είναι χρήσιμη η ιαχή.

Λιγότεροι από το 20% των παρόχων υπηρεσιών εκτύπωσης (PSP) ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους

Η Canon Europe παρουσίασε τα αποτελέσματα της τελευταίας έκθεσης Insight – «Δημιουργία αξίας για τους πελάτες» – η οποία αποκαλύπτει τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του αγοραστή εκτύπωσης και τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για τους παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης – PSP και τα in-house τμήματα εκτύπωσης. Η έρευνα αποκάλυψε ότι λιγότερο από το 20% των παρόχων ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών τους. Σε μια εποχή που οι εταιρείες δέχονται μεγαλύτερη πίεση από ποτέ, λόγω στατικών ή μειωμένων προϋπολογισμών μάρκετινγκ, το 80% δήλωσε ότι θα καλωσορίσει πιο δημιουργική συμβολή από τους PSP τους, γεγονός που αποτελεί μια σαφή ευκαιρία για τις εκτυπώσεις.
Το 86% δήλωσε ότι θα καλωσορίσει συμβουλές για το συνδυασμό εκτύπωσης με ψηφιακά στοιχεία, ενώ το 75% των brand marketers που ερωτήθηκαν, θέλουν τους PSP τους να είναι πιο συμβουλευτικοί.
Για την έρευνα, πραγματοποιήθηκαν τηλεφωνικές συνεντεύξεις με 235 ανώτερους διευθυντές μάρκετινγκ, στην περιοχή EMEA από το Μάρτιο έως τον Ιούνιο του 2020, από ανεξάρτητο ερευνητικό οργανισμό. Η συντριπτική πλειοψηφία (80%) ήταν τελικοί πελάτες, αγοραστές εκτύπωσης (in-house εντός της εταιρείας) και 20% από πρακτορεία.

Konica Minolta: Νέος Direct Sales Manager και Οικονομικός Διευθυντής

Από την 1η Φεβρουαρίου, τη θέση του Direct Sales Manager στην Konica Minolta αναλαμβάνει ο Σταύρος Δασκαλάκης, ο οποίος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο των επιχειρηματικών λύσεων. Ο Σταύρος Δασκαλάκης είναι ηλεκτρονικός μηχανικός και κάτοχος τίτλου ΜΒΑ, διαθέτοντας πάνω από 20 έτη εμπειρίας στην αγορά της τεχνολογίας και ειδικότερα στον χώρο των πωλήσεων.
O Λάμπρος Παπαδημητρίου αναλαμβάνει καθήκοντα Οικονομικού Διευθυντή. Μέλος του ACCA και κάτοχος τίτλου MSc in Finance, έχει σημαντική εμπειρία από αντίστοιχες θέσεις σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες και σε πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αντικείμενα.
Με τη προσθήκη των δύο έμπειρων στελεχών στο δυναμικό της, η Konica Minolta στοχεύει στην καινοτομία και στην προσφορά λύσεων σε κάθε περιβάλλον γραφείου, οι οποίες ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες, δήλωσε σχετικά η Κατερίνα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα.