To καινοτόμο σύστημα προσωπικών αγορών (Personal Shopping System) το οποίο είναι διαθέσιμο στην αγορά από τη Β. Ι. Αλμπάνης Α.Ε. παρουσίασε σε πάνελ του συνεδρίου «The Future of Selling Consumer Goods - Winning Together in Difficult Times», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 στο ξενοδοχείο Grande Bretagne, με θέμα το «Shopper Marketing» ο Δημήτρης Βιδάλης, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας.

Το Personal Shopping System, έχει ήδη εφαρμοστεί σε πολλές χώρες τους εξωτερικού διαμορφώνοντας ένα νέο μοντέλο αγοραστικής συμπεριφοράς. Ο κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να σκανάρει μόνος του τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει χωρίς να περιμένει στις ουρές των ταμείων. Οι πελάτες εξυπηρετούνται από σημεία αυτόματων πληρωμών καθώς τα δεδομένα από τα φορητά τερματικά που χρησιμοποιούν μεταδίδονται ασύρματα στα ταμειακά συστήματα.

«Η εξοικονόμηση χρόνου, ο έλεγχος της τιμής, η επιπλέον πληροφόρηση για κάθε προϊόν, η προβολή διαφημίσεων, προσφορών και προωθητικών ενεργειών καθώς και η δυνατότητα διενέργειας διαγωνισμών είναι μερικά μόνο από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του συστήματος προσωπικών αγορών» ανέφερε ο Δ. Βιδάλης.