Η τελευταία δεκαετία με αποκορύφωμα το τελευταίο έτος της πανδημίας αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα, τη σημαντικότερη χρονική περίοδο ανάπτυξης, των τεχνολογιών επικοινωνιών και collaboration τόσο στην χώρα μας όσο και παγκοσμίως.

Μετρώντας πάνω από 40 χρόνια παρουσίας στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, η Barphone οδηγεί τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς στην ψηφιακή εποχή. Μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει πάνω από 20 χιλιάδες θέσεις εργασίας, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη σε μερικούς από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς κολοσσούς της ελληνικής αγοράς. Από το 2017 είναι Avaya Diamond Business Partner, μια αναγνώριση που αποτελεί την ύψιστη βαθμίδα πιστοποίησης της Avaya. H διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της μακρόχρονης εμπειρίας της στην παροχή, εγκατάσταση και προγραμματισμό ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας, στην ανάπτυξη λογισμικού, στην εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη, ειδικά στις τηλεπικοινωνιακές λύσεις που αναπτύσσει η Avaya. Η Barphone διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εγγυάται το σχεδιασμό, την πώληση και την υποστήριξη των παγκοσμίως πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών συστημάτων της Avaya.

Του Πέτρου Θεριανού, Managing Director της  Barphone

Η τελευταία δεκαετία με αποκορύφωμα το τελευταίο έτος της πανδημίας αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα, τη σημαντικότερη χρονική περίοδο ανάπτυξης, των τεχνολογιών επικοινωνιών και collaboration τόσο στην χώρα μας όσο και παγκοσμίως. Τεχνολογίες όπως «unified communications» και «remo-te working» που οι κατασκευαστές συζητούσαν για τουλάχιστον μια δεκαετία, δώσανε την θέση τους στο collaboration και το cloud. Όλο και περισσότερες Επιχειρήσεις άρχισαν να υλοποιούν τέτοιες λύσεις κατανοώντας την ανάγκη για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό τους. Παράλληλα, τεχνολογίες όπως «Omnichannel Communications» και «Artificial Intelligence», ξεκίνησαν να κερδίζουν έδαφος και να υλοποιούνται όλο και περισσότερο στον χώρο των Contact Centers και του Customer Experience. Καθ’ όλη την διάρκεια αυτής της περιόδου, η Barphone με την υποστήριξη της Avaya έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον «τηλεπικοινωνιακό εκσυγχρονισμό» και την «ψηφιακή μετάβαση» πληθώρας επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και όχι μόνο.

Μερικά milestones της τελευταίας 10ετίας για την Barphone, είναι:
• Στρατηγικές συνεργασίες (partner-ships) με διακεκριμένους οίκους, που δραστηριοποιούνται στον χώρο του CRM Integration, όπως οι AMC και DT. Περιλαμβάνουν ολοκληρωμένες λύσεις integration με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές CRM όπως SAP, MS Dynamics, Salesforce.
• Barphone Cloud: Στρατηγική συνεργασία με το Data Center της Lamda Hellix.Η Barphone μπορεί να φιλοξενεί (host) το σύνολο των λύσεων Avaya και να προσφέρει στους πελάτες της υψηλή διαθεσιμότητα και ευέλικτα συνδρομητικά μοντέλα.
• Υποστήριξη αξιόπιστων περιφερειακών (Jabra): Η Barphone ως Premium Jabra Partner στην ελληνική αγορά προσφέρει το σύνολο της γκάμας προϊόντων Headsets & Cameras.
• Επένδυση σε inhouse τμήμα de-velopment με σκοπό την εσωτερική ανάπτυξη custom εφαρμογών για την κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Πρόσφατο παράδειγμα σχετικού προϊόντος είναι η εφαρμογή «Barphone Secure Payment», μία εφαρμογή που εξυπηρετεί ασφαλείς απομακρυσμένες πληρωμές μέσω τηλεφώνου.

Έργα «σταθμοί» της περιόδου:
• Ολοκληρωμένα έργα Contact Center & UC (Unified Communication) στο Retail Industry. Με λύσεις πολυκαναλικής εξυπηρέτησης που εξυπηρετούν απρόσκοπτα volumes άνω των 100Κ κλήσεων ημερησίως, όπως βιώσαμε στο φετινό Black Friday.
• Συνολική μετάβαση (migration) hardware υποδομής σε πλήρως SW περιβάλλον με τη χρήση πλατφορμών Media Servers & SIP Servers & Session Border Controllers, σε απαιτητικό περιβάλλον όπως αυτό ενός Telco provider.
• Το πρώτο ολοκληρωμένο έργο WFM και Speech Analytics στην Ελλάδα βασισμένο στην πλατφόρμα WFO της Avaya.
• Το πρώτο καινοτόμο έργο (Proof of Concept) στην Ευρώπη, βασισμένο στην next-generation omnichannel πλατφόρμα Avaya Oceana, με δυνατότητες Multimedia, Video & Social Media, για λογαριασμό του μεγαλύτερου Contact Center στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
• Tέλος, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε μια ιδιαίτερη αναφορά στα πολλαπλά έργα work at Home agents (WAHA) που πραγματοποιήσαμε με απόλυτη επιτυχία κατά την διάρκεια της πανδημίας και των lockdown.
Η Barphone συνεχίζει να επενδύει και να προετοιμάζεται για την νέα εποχή, με συνεχείς εκπαιδεύσεις και την περεταίρω αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της. Μόνο το 2020 προσέλαβε 3 νέους μηχανικούς και ήδη προετοιμάζεται για 3 επιπλέον.

Με βασική προτεραιότητα την ποιότητα των υπηρεσιών, κοιτάμε το μέλλον προς τις εξής κατευθύνσεις:
• Cloud: Ήδη η Avaya μετονομάζει όλη την γκάμα των λύσεων της σε OneCloud UCaaS / CCaaS, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει σε επιλεγμένα regions της λύσης Avaya Cloud Office – μια Public Cloud λύση για μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις που προκύπτει από την συνεργασία με την Ring Central.
• Custom Development & Managed Services: Ανάπτυξη εφαρμογών που θα καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών μας. Tailor-made πακέτα υπηρεσιών Proactive Maintenance και Consulting.
• Open Ecosystem: Στρατηγικές συνέργειες με Vendors που είναι δοκιμασμένοι και εγκεκριμένοι από την Avaya και συμπληρώνουν το portfolio με στόχο να δίνουν τη βέλτιστη τεχνοοικονομική λύση.