Στη δημιουργία πλατφόρμας για online ραντεβού, μέσω της οποίας οι κάτοχοι αυτοκινήτων θα μπορούν να πραγματοποιήσουν κράτηση για ΚΤΕΟ online, στα υποκαταστήματα που διατηρεί η εταιρεία ΚΤΕΟ Ηνίοχος, προχώρησε η Pobuca. «Χρησιμοποιήσαμε την Pobuca platform με το εργαλείο touchpoints, που αποτελεί διεπαφή για τους πελάτες της Ηνίοχος, ούτως ώστε να μπορούν μέσω διαδικτύου να επικοινωνούν με τα backoffice συστήματα της εταιρείας», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Pobuca, Ισίδωρος Σιδερίδης στο NetFAX.

Προσφέροντας omnichannel εξυπηρέτηση H Pobuca προσφέρει στην επιχείρηση την δυνατότητα για digital transformation, καθώς οι πελάτες της θα δέχονται omnichannel εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, διαδικτύου και sms. Κατά τη διάρκεια του 2020 η Pobuca παρείχε CRM και data analytics σύστημα για λογαριασμό της διοργανώτριας αρχής του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, Superleague.

«Παραδόθηκε ένα σύστημα που θα αναλύει όλα τα δεδομένα των παικτών και των αγώνων και θα παρέχει πολύ χρήσιμες πληροφορίες στις ομάδες του πρωταθλήματος. Επίσης παρέχεται αναβαθμισμένη εμπειρία στους φιλάθλους μέσω του νέου site και mobile app, οι οποίοι αποτελούν μια πολύ ειδική κατηγορία καταναλωτικού κοινού», σύμφωνα με τον κύριο Σιδερίδη. Ένα ακόμα έργο για την Pobuca είναι η δημιουργία της πλατφόρμας που υποστηρίζει το πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola. Επιπλέον, υλοποίησε έργο για τους Μύλους Λούλη που αφορά στην διασύνδεση των ιστοσελίδων του ομίλου με το σύστημα CRM Customer Experience της Pobuca.

Στο +40% θα κλείσουν οι πωλήσεις του 2020 Aναφερόμενος στην πορεία της φετινής χρονιάς ο κύριος Σιδερίδης επισημαίνει ότι θα κινηθεί ανοδικά με ποσοστό περίπου 40% για τον όμιλο, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα σημαντικά αυξημένο το Annual Recurring Revenue (ARR) από τα Pobuca Platform licenses.