Η Konica Minolta επανασυστήθηκε στο ελληνικό κοινό στην Innovation Day που διοργάνωσε στο ΚΠΙΣΝ.

Πολλές και ευχάριστες ήταν οι εκπλήξεις που επιφύλλασε η Konica Minolta Greece στο Simplify IT – Giving Shape to Ideas, που απέπνεε έντονο αέρα αισιοδοξίας. Πολλές οι πληροφορίες που μάθαμε στις 7/11, σχετικά με το καινούριο, για τους περισσότερους, πρόσωπο της ιστορικής (κοντά 140 χρόνια έχει πίσω της) εταιρείας. Που την ξέραμε κάποτε για τις φωτογραφικές επιδόσεις της, τη μάθαμε για την εκτυπωτική της αριστεία, αλλά η γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών της έχει πλέον επεκταθεί στα ιατρικά μηχανήματα, στα οπτικά, τον αυτοματισμό, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα workflows και τις διαδικασίες, τα analytics και την ασφάλεια (με τη βοήθεια της «δικής της» Mobotix), ακόμα και στη μάχη κατά του καρκίνου, με έρευνες και λύσεις από τον χώρο της νανοτεχνολογίας… «Να μας εμπιστεύεστε και σ’ αυτά» ζήτησε ο Daniel Szekely, ο Ούγγρος Regional Managing Dir., για Ουγγαρία, Σερβία & Ελλάδα, που έδωσε τις πρώτες πληροφορίες, για να προσθέσει περισσότερες η Executive Director της Konica

Minolta Business Solutions Greece, Κατερίνα Καραδημητρίου, σχετικά με την ελληνική θυγατρική των 76 εργαζομένων που αυξάνουν με γοργό ρυθμό και τις ξεχωριστές επιδόσεις. Ακούσαμε για το μέλλον της εργασίας και τους millennials που παίρνουν τη σκυτάλη, για τον («αναγκαίο) ψηφιακό μετασχηματισμό και την αξία της σωστής επιλογής συνεργάτη. Για να ακολουθήσει ο καθηγητής Φυσικής και ακαδημαϊκός, Δημήτρης Νανόπουλος, που στην «απογειωτική» ομιλία του, ξεκίνησε από το πώς η πρόοδος της τεχνολογίας επηρεάζει την καθημερινότητά μας και το επιχειρείν, για να περάσει στον «καινούριο άνθρωπο» και τις τεράστιες αλλαγές γύρω μας καθώς αξιοποιούνται οι τελευταίες ανακαλύψεις, και να καταλήξει στη διαπίστωση ότι βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας νέας εποχής – “The end is where we start from” έλεγε η τελευταία διαφάνεια της παρουσίασής του. Αξιολογότατες ήταν οι παρουσιάσεις του Christian Kiesewetter για τους ψηφιακούς χώρους εργασίας και του Phil Antoniou (από πλευράς Mobotix) για τις νέες ανατρεπτικές δυνατότητες των συστημάτων ασφαλείας και πολύ χρήσιμες οι δυο παράλληλες εκ μέρους στελεχών της Konica Minolta σχετικά με την καλύτερη οργάνωση των ψηφιακών διαδικασιών και τη διαχείριση της πληροφορίας σε χρηματοοικονομικά θέματα.

Κατερίνα Καραδημητρίου:
«Κάνουμε ένα re-invent του brand μας»
Η κ. Καραδημητρίου, μίλησε στο Netweek απαντώντας στο ερώτημα-κλειδί, για το ποιος ήταν ο σκοπός της Innovation Day: «Θέλουμε να κάνουμε ένα rebrand της φίρμας, γιατί δεν είμαστε τόσο πολύ ‘καταναλωτικοί’, κινούμαστε στον κόσμο του Β2Β και θα συνεχίσουμε, οπότε ο κόσμος δεν μας ξέρει. Η εικόνα που θέλουμε να έχουν για εμάς είναι ευρύτερη, πέρα από το printing, όπου παραμένουμε πολύ δυνατοί – όμως, το χαρτί σιγά-σιγά «χάνεται» κι εμείς περνάμε σε άλλους χώρους. Θελήσαμε να δείξουμε όλο το χαρτοφυλάκιο των λύσεων που διαθέτουμε, με το νέο μας πρόσωπο, που είναι πολύ πιο ΙΤ απ’ ό,τι στο παρελθόν, και βεβαίως να κτίσουμε νέες «φιλίες».» «Η Mobotix μπορεί να συνεισφέρει στα analytics, στο security, στο face recognition, στο marketing μετρώντας τη ροή των πελατών σε ένα κατάστημα, δεδομένα χρήσιμα σε οποιοδήποτε workflow. Οι συνεργάτες μας και ειδική ομάδα συμβούλων είναι έτοιμοι να δώσουν λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα των πελατών που, με πολύ μικρές αλλαγές (ανάλογα με τον τομέα), μπορούν να κάνουν τη διαφορά.»