H Printec ανέλαβε την υλοποίηση του έργου για την υπηρεσία φωνητικής καθοδήγησης στα ATM της Alpha Bank. Μέχρι στιγμής, η συγκεκριμένη λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί σε περισσότερα από 100 ATM, καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό τμήμα του υπάρχοντος δικτύου και διευκολύνοντας καθημερινά τους πελάτες της Alpha Bank. Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ήταν αναγκαίο να ληφθούν υπόψιν ορισμένοι περιορισμοί, όπως το γεγονός ότι τα ATMs που βρίσκονται στο πεδίο προέρχονται από δύο διαφορετικούς προμηθευτές, και να συνυπολογιστεί η ανάγκη για ένα περιβάλλον που θα υποστηρίζει πολλές γλώσσες, με πιο σημαντικές τα Αγγλικά και τα Ελληνικά.

Η Printec, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του υπάρχοντος λογισμικού των ΑΤΜs τεχνολογίας NCR, και συνδυάζοντάς το παράλληλα με σύγχρονες τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής επίσης NCR, έδωσε τη δυνατότητα στο ΑΤΜ να μετατρέπει τα μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε φωνητικές οδηγίες. Έτσι, ένας χρήστης με πρόβλημα όρασης μπορεί πλέον να συνδέει τα ακουστικά του στο μηχάνημα, ενεργοποιώντας αυτόματα τη λειτουργία φωνητικής καθοδήγησης και σε συνδυασμό με το αριθμητικό πληκτρολόγιο να πραγματοποιεί τις βασικές συναλλαγές στο ΑΤΜ. «Η επιλογή voice guidance θα είναι σύντομα διαθέσιμη και σε επιπλέον ATM του Δικτύου μας, προσφέροντας τη δυνατότητα ακόμη περισσότερων συναλλαγών, όπως μεταξύ άλλων την αποδοχή καρτών και άλλων ελληνικών τραπεζών, μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ», δήλωσε o διευθυντής ψηφιακών δικτύων της Alpha Bank, Σωτήρης Κυριάκος.